Triki na suche włosy

Miałam nadzieję, że wczoraj dodam post, ale niestety znów wkręciłam się w grę howrse, a potem nie miałam już czasu;). Jeżeli też w to gracie to podajcie pod spodem nick, a pogratuluję wam jak znajdę wolną chwilkę.

Dziś znów powracam do sposobów na lepszy i zdrowszy wygląd naszych włosów. Ponieważ każdy ma z nimi różne problemy dziś o włosach suchych.

Oto triki na suche włosy:

1. Szampony z kwasami owocowymi jeszcze bardziej wysuszą twoją czuprynkę!

2. Resztki kosmetyków do stylizacji wyczesz porządnie z włosów przed myciem.

3.
Produkty do stylizacji wybieraj bez alkoholu, który dodatkowo wysusza włosy. Lepiej postaw na takie z olejkami!

4. Olejek herbaciany koi swędzącą skórę pod włosami. Trzy razy w tygodniu paroma kroplami olejku wymasuj dokładnie skórę głowy. Zostaw na 10 min, a potem umyj włosy szamponem.

5. Maska jogurtowa = meganawilżenie!!! Wmasuj w skórę głowy jogurt naturalny bez cukru. Zostaw na 15 min, po czym dokładnie spłucz letnią wodą, a włosy umyj delikatnie szamponem. 

6. Grzebień o szeroko rozstawionych i łagodnie zakończonych zębach nie podrażni skóry głowy, a w dodatku świetnie rozprowadzi wszelkie odżywki i maski na twoich włosach.

7. Odżywki bez spłukiwania lub takie, które możesz nałożyć na wysuszone włosy, są dla ciebie idealne. Pamiętaj, że właściwie każdy kontakt z wodą powoduje, że twoje pasma stają się jeszcze bardziej suche.

8. Promienie UV źle działają na skórę głowy, niszczą włosy i jeszcze bardziej je wysuszają. Dlatego zimą dobrze jest nosić czapkę, a latem zakrywać głowę i używać specjalnych spray-ów ochronnych.

9. Pamiętaj, że jeśli użyjesz szamponu nieprzeznaczonego do twoich włosów, przede wszystkim zbuntuje się skóra głowy – pojawi się łupież lub swędzenie. Dlatego starannie dobieraj wszelkie kosmetyki do typu swoich kosmyków.

Komentarze

  1. Super blog!
    Gdzie ty się chowałaś z nim?Gdy bym nie znalazła twojego pytania a raczej prośby na zapytaj to......


    Zapraszam również do mnie jak znajdziesz czas.Może mój blog Ci też się spodoba:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkie dzięki za ten post, od dzisiaj wszystkie Twoje rady wprowadzę w życie.
    Od kilku lat męczę się z suchymi włosami, ale jeszcze nigdy nie słyszałam o jogurtowej masce!
    Zastanawia mnie tylko to, czy jogurt może zawierać mleko w proszku, nie wpływa to na jakość maski? Słyszalaś może coś o tym? :))

    Pozdrawiam ciepło!

    PS. Właśnie zostałam Twoją jedenastą obserwatorką :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy to mogłoby wpłynąć na jakość maski, ale jak spróbujesz to daj mi znać. Wg mnie kefir jest dobry do takiej maseczki.
      Dziękuję;*

      Usuń
  3. Ej , świetne! Podoba mi sie tu !:)

    Obserwujemy ?

    Zajrzyj do mnie , CHŁOPAKA prowadzącego bloga o modzie z stylizacjami . ;)

    www.boyfashionxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawe i fajne porady :)
    Zapraszam do mnie:
    http://all-life-inspiration.blogspot.com/
    Mam nadzieję, że dołączysz do obserwatorów !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

✿ Bardzo dziękuję, że tu jesteś
✿ Zostawiając komentarz masz gwarancje rewanżu

Ostatnio popularne