Odżywki do paznokci cz. 1

Jakiś czas temu pisałam o znaczeniu odżywek do paznokci,a dziś podam wam przykłady i moje zdanie czy warto w nie inwestować.

Odżywka do paznokci wzmacniająca z krzemem NOVIDERM
  koszt: ok. 7,50 zł
Ja odżywce daje 8/10 , bo jest w przystępnej cenie i moje paznokcie wzmocniła jednak nie jest moją wymarzoną i liczyłam na coś więcej.

Wygładzająco-wzmacniająca odżywka do paznokci SORAYA
Wygładzająco – wzmacniająca odżywka do paznokci, Soraya, 8,30 zł. 
koszt: ok. 8,50 zł









5/10. Fajnie, że ma dwie funkcje: wygładza i wzmacnia oraz, że jest w przystępnej cenie. To tyle plusów. Jednak na moich paznokciach nie było widać zbytniej poprawy, a wydaje mi się , że musiałabym zużyć z 5 takich buteleczek, żeby poprawić ich wygląd. Więc jak dla mnie to się jednak nie opłaca.

Komentarze

Prześlij komentarz

✿ Bardzo dziękuję, że tu jesteś
✿ Zostawiając komentarz masz gwarancję rewanżu

Ostatnio popularne