Szorty z koronkowymi kieszonkami

Nareszcie wakacje!!! Myślę, że tak jak ja większość z was czekała na to przez 10 miesięcy. Jestem z siebie zadowolona, bo mam świadectwo z paskiem, choć na początku nie mogłam w to uwierzyć. Huraaa!!!!
A wam jak poszło w tym roku szkolnym? Jakie plany na wakacje??
Zachęcam was również do klikania w baner znajdujący się po prawej stronie bloga i do umieszczania go na swojej stronie.

Dziś krótki post. Pokażę wam jak przerobić zwykłe szorty na coś ciekawszego.

MATERIAŁY:
- jeansy (możecie uciąć długie, albo użyć szortów)
- niepotrzebna koronka (np. ze starej sukienki, koszulki itp.)
- ćwieki ze starego paska, butów itp.
- igła i nitka

Wystarczy wyciąć koronkę tak, by pasowała do kieszonek i przyszyć ją ściegiem pętelkowym, czyli tak:




 Następnie doczepić ćwieki...i gotowe;).

Zrób To Sama

Komentarze

  1. Mi osobiście nie podobają się takie ale dobra porada.! : DD

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

✿ Bardzo dziękuję, że tu jesteś
✿ Zostawiając komentarz masz gwarancję rewanżu

Ostatnio popularne