Trzymaj formę;D !

  Ja należę do leniuchów i nawet gdybym bardzo chciała to i tak nie wypracuję umięśnionego brzuszka, ale to nie znaczy, że Ty nie dasz rady;). Dziś przedstawię wam ćwiczenia, które chciałam realizować w tamte wakacje i może kiedyś uda mi się ćwiczyć regularnie.

1. Brzuszki- choć na efekty trzeba długo czekać to najpopularniejsze ćwiczenie na płask, umięśniony brzuch. Ja obrałam taką metodę: w pn 20, we wt 20, śr 25, czw 25, pt 30 itd., aż dojdziemy do granicy możliwości np. 70. Robimy dzień odpoczynku od brzuszków(ale nie od wysiłku fizycznego) i następnego dnia i tak już codziennie średnią wartość lub trochę więcej(w tym przypadku 45-55).

2. Roweryki- to łatwe ćwiczenie, które dość często wchodzi w skład rozgrzewki na w-fie, ale gdyby ktoś nie wiedział to kładziemy się na plecach zginamy nogi tak, jak podczas siedzenia na krześle i ruszamy nimi jak podczas pedałowania.

3. Pompki- ja postanowiła robić codziennie 15-20 pompek, bo więcej chyba bym nie dała rady, ale to według własnych możliwości.

4. Pompki damskie- są o wiele łatwiejsze od zwykłych pompek, a dzięki nim kształtuje się biust. W moim przypadku było to 20-25 dziennie, ale to też według swoich możliwości.

5. Jazda na rowerze- normalny czy stacjonarny to bez różnicy. Stacjonarne mają to do siebie, że te lepsze liczą czas, przejechaną trasę, szybkość, puls, ale najgorsze jest to , że na dworze świeci słońce, a my męczymy się w domu. Więc może lepiej wsiąść na zwykły rower? Ten sam efekt choć tu jest ryzyko wywrotki;P
Podczas jazdy na rowerze pracują wszystkie mięśnie, dlatego kolarstwo jest jednym z najlepszych sportów. 

 VS 

Odpowiadajcie w komentarzach...

Komentarze

Ostatnio popularne