Czarno-białe inspiracje

Jeszcze nigdy nie dodawałam notki z samymi inspiracjami (tak mi się przynajmniej wydaje). Właściwie dlaczego dziś będą czarno-białe? Sama nie wiem. Tak jakoś mnie natchnęło;), każdego czasem nachodzi marzenie by życie było tylko, albo czarne, albo białe, a ono nas nie słucha i ciągle się zmienia. Warto się nad tym zastanowić. Ja po tych przemyśleniach poczułam w duszy bardzo dziwne uczucie, tak jakby coś mi się wreszcie udało. Jednak znowu zadaję sobie coraz więcej pytań.















Zachęcam do odwiedzania zakładki OPOWIADANIE.

Komentarze

  1. Uwielbiam czarno białe zdjęcie :)
    dodałam się do obserwatorów.
    zapraszam do mnie, mam nadzieję że również dodasz się do obserwatorów i zostawisz po sb komentarz:
    http://artystyczna-duszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcia.:)
    Najbardziej podoba mi się drugie i ostatnie.^^

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjecia !. Pozdrawiam i obserwuję :D
    I ZApraszam do mnie ; )

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

✿ Bardzo dziękuję, że tu jesteś
✿ Zostawiając komentarz masz gwarancje rewanżu

Ostatnio popularne