Fashion style - moje stylizacje

Po ponad pół roku wróciłam na fashion style, bo znów mnie ciągnie do tworzenia stylizacji. Wiem, że nie jestem w tym perfekcyjna, ale to mnie interesuje i będę dążyła do tego, żeby nabierać doświadczenia chociażby w grze i wreszcie móc stuprocentowo dobrać do siebie odpowiednie stroje.
Może was to też zainspiruje:)

     
    
                                
Co myślicie o tych zestawach? Który look wam się najbardziej podoba?
O czym chciałybyście poczytać na tym blogu?

Komentarze

  1. najładniejszy ten w czerwonych szortach i dwukolorowej kamizelce ;)


    zapraszam do mnie , konkurs : myrockinrobin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm też mam tam konto, ale jakos o tym zapomniałam :D chyba tam wejdę :D
    Podoba mi się 1,4,5 stylizacja < 3
    http://uczepionamarzen.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne ! A nie wiem który najbardziej mi się podoba . :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

✿ Bardzo dziękuję, że tu jesteś

Ostatnio popularne