H & M Accessories Jesień 2012

Hej:) I niestety już miesiąc wakacji za nami. Jak dla mnie minął baardzo szybko.

Chciałam wam przypomnieć o stronie, na której za zapraszanie innych można zdobyć drogie, darmowe kosmetyki. One są w 100% darmowe, choć jest też możliwość zakupienia pudełeczka. Mam nadzieję, że się zarejestrujecie KLIK


Wracając do dzisiejszej notki chcę wam pokazać niektóre dodatki  od H&M na jesień. Oto one:

Jesienne akcesoria od H&M (FOTO)
Jesienne akcesoria od H&M (FOTO)
Jesienne akcesoria od H&M (FOTO)
Jesienne akcesoria od H&M (FOTO)
Jesienne akcesoria od H&M (FOTO)
Jesienne akcesoria od H&M (FOTO)
Jesienne akcesoria od H&M (FOTO)
Jesienne akcesoria od H&M (FOTO)
Jesienne akcesoria od H&M (FOTO)
Jesienne akcesoria od H&M (FOTO)

Co o nich myślicie? Jak dla mnie fajne, kolorowe dodatki na jesień.  Pierwsze trzy zdjęcia najbardziej wpadły mi w oko;)

Komentarze

  1. Fajne dodatki :)
    Jeśli chodzi o próbkę maseczki planet spa to można zamówić w katalogu, za swoją dałam 1,99 zł :)
    Pozdrawiam, modishness!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodatki fajne, ale nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedynie kopertówka z 5 zdjęcia mi się podoba.

    www.pannapaulinna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

✿ Bardzo dziękuję, że tu jesteś
✿ Zostawiając komentarz masz gwarancję rewanżu

Ostatnio popularne