Modne kolory paznokci - jesień 2012

Hej:)
Macie już za sobą szkolne zakupy? Ja prawie tak, nie mam tylko dwóch książek i paru przyborów. Szkoda, że wakacje się kończą, ale z drugiej strony nie mogę doczekać się, gdy codziennie będę widywała przyjaciół, znajomych. Jeżeli macie trochę wolnego czasu, to zapraszam do ankiet po prawej stronie.

Dziś znów post o modzie, tym razem bierzemy pod lupę kolory paznokci na najbliższy sezon.

Matowe szarości

Szary manicure pasuje do śliwkowych kreacji. To jeden z najbardziej neutralnych kolorów tej jesieni. Najlepiej prezentuje się na krótkich paznokciach, czyli to coś dla mnie, bo właśnie spiłowałam moje paznokietki na zero, ważne, żeby nie były łamliwe.

Żywa czerwień

Świetnie prezentuje się w towarzystwie szarości i butelkowych zieleni. Pewnie wydaje wam się, że to typowo wakacyjny odcień, ale stonowane stylizacje można przełamać właśnie tym kolorem.

Niewinna biel

Zawsze na czasie:). Teraz też nie zapominajmy o bieli, w końcu jest bardzo uniwersalna.

Srebrny połysk

Jesienią błysk modny również na paznokciach. Warto też sięgnąć po modne naklejki na pazurki w kolorze metallic.

Winna czerwień

W nadchodzącym sezonie winna czerwień modna zarówno na paznokciach, jak i na ustach. Świetnie zgra się z kreacją w kolorze nude.

Nude

Neutralny beż to bardzo bezpieczny kolor. Jeżeli w waszej szkole nie można malować paznokci, to ten odcień nie rzuci się w oczy żadnemu nauczycielowi ;P.

W kolorze nocy

Granatowy lakier wspaniale skomponuje się z oranżem. Najlepiej wybierać odcienie o metalicznym połysku.

Komentarze

  1. Teraz wiem na jaki kolor pomalować paznokcie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też jeszcze wszystkiego nie mam do szkoły :)
    super notka o lakierach, na pewno się przyda :D
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też nie mam jeszcze kilku przyborów ale właśnie za chcwilkę jadę je kupić :)
    Obserwujemy ? Ja już :*
    Chcesz wiedzieć jakie jest moje życie i zachowania wejdz i jak chcesz to nawet komentuj http://juppijaaj.blogspot.com/ z góry dziękuje :*

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog , dodaje do obserwowania
    i zapraszam : http://tothers.blogspot.com/
    :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Super bloog, fajne lakierki! ;]
    Będe wpadała cześciej!
    Zapraszam do mnie: http://krytyka01.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się winna czerwień ^^

    obserwuję i zapraszam do siebie: wowerthinking.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Naturalny beż <33
    ŚWIETNY BLOG, zapraszam do siebie :3
    http://xxxciasteczkowypotworxxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Lakier o metalicznym zabarwieniu to jest coś :)
    Fajnego masz bloga.
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

✿ Bardzo dziękuję, że tu jesteś
✿ Zostawiając komentarz masz gwarancje rewanżu

Ostatnio popularne