Modne wzory na jesień-zimę 2012/13

Zapraszam was do zakładki OPOWIADANIE. Na razie wstawiłam głównych bohaterów i wciąż uzupełniam. Mam nadzieję, że będziecie zaglądać i komentować:).

Dziś znów o modzie, tym razem poruszę wątek wzorów modnych w najbliższych sezonach, a pojawiło się wiele nowości.

KWIATY

Modne jesienią i zimą w wersji gęstych, dzikich roślin, które oplatają całość materiału. Trochę przypominają tajemniczy ogród:). Jeżeli zdecydujecie się na kupno ubrań z takim motywem, to reszta stylizacji powinna być prosta, jednokolorowa, żeby wszystko ze sobą współgrało.

BAROKOWE ORNAMENTY

Jak za czasów Marii Antoniny, czyli wersja "na bogato" - moje pierwsze skojarzenie. Bujne sploty roślin i fal przypominają zabytkowe mozaiki. Możliwe, że barokowe ornamenty są modne z powodu tegorocznej rocznicy panowania Elżbiety II (czy jak jej tam było).

KRATA

Jej oczywiście nie mogło zabraknąć i na wybiegach. Co tu mam dodać: jesienią i zimą modna krata, więc bardzo prawdopodobne jest, że w cieplejszych sezonach modne będą paski ; ).
ABSTRAKCYJNE WZORY

Najczęściej spotkać wzorzyste sukienki, bluzki i sweterki. W sezonie jesień-zima abstrakcyjne wzory zastąpią modne tego lata printy. Wydaje mi się, że w tegoroczne chłodne miesiące ubraniami w ciekawe motywy mamy pobudzać wyobraźnie i tym samym pilnować, żeby nie wymroziło nam ostatnich, szarych komórek :D.

FLAGA

Na topach, spodniach i trampkach królować będą dwie najpopularniejsze flagi na świecie. Rockową stylizację stworzą w połączeniu ze skórą i ćwiekami.

Ostatni motyw najbardziej mnie zainteresował. Z jakimi flagami najczęściej spotykacie ubrania, dodatki w sklepach? Ja raczej z flagą USA, a przynajmniej na nie zwracam największą uwagę.

Komentarze

  1. Fajnie, fajnie . :D

    Zapraszam na mój blog:
    http://www.pamietnik-cwaniary.blogspot.com/

    Jeśli ty się dodasz do obserwatorów, ja się zrewanżuję.;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny blog. Mój to justlife-jurka.blogspot.com. Jakbyś chciała to wpadnij. A przy okazji możesz zaobserwować mojego bloga. Daj znać jak dodasz wtedy się odwdzięczę. Bardzo mi zależy na obserwatorach ;p Więc zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne foty <.3
    Najlepsze flagii *.*
    Obserwuję & zapraszam do mnie :
    fashion-dream-by-echorate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z Echorate .. Najlepsze flagi <3
    Obserwuję bloga i liczę na to samo ;

    take-my-smile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie, to te trendy bardziej pasują na lato :) Zawsze dobieram ubrania do tego jak się czuje, jaka jest pogoda za oknem i jak jestem przyzwyczajona, więc w jesieni wybieram stonowane, proste zestawy z dodatkami :)

    Pozdrawiam i zapraszam:

    zaplanowana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

✿ Bardzo dziękuję, że tu jesteś
✿ Zostawiając komentarz masz gwarancje rewanżu

Ostatnio popularne