Must-have sezonu jesień-zima 2012: ozdobne kołnierzyki

Jesień już coraz bliżej ; (. Ja nawet nie zdążyłam nacieszyć się wakacjami, a trwają ponad miesiąc. Ale cóż....dziś przeglądając różne strony internetowe trafiłam na modny dodatek na jesień i zimę, który mnie zainteresował dość dawno, a jak można domyślić się po tytule chodzi mi o ozdobne kołnierzyki.

To one zastąpią jesienią naszyjniki. Na pokazach mody najczęściej pojawiały się przy koszulach, sukienkach i płaszczach. Szczególnie często dało się je zauważyć w kolekcjach Moschino i Prady
W sklepach jest ich już coraz więcej i co ważne w kilku wariantach - kołnierzyki są wszyte do koszuli lub można je dobrać oddzielnie i w ten sposób odświeżyć bluzkę sprzed kilku sezonów.

Kołnierzyki przyszyte do bluzek i sukienek zazwyczaj przybierają owalne kształty. Najłatwiej dostać je w wersji koronkowej lub biżuteryjnej. Natomiast przy płaszczach są najczęściej ze skóry lub futra o szpiczastym zakończeniu.
                     


Wygodnym rozwiązaniem są kołnierzyki zawiązywane dookoła szyi lub zawieszane na łańcuszku jak naszyjnik. Ciekawym pomysłem są również przypinki, które zaczepia się o brzegi kołnierzyków.


Komentarze

Ostatnio popularne