Roczek + pastelowe inspiracje


Nie mogę uwierzyć, że minął już rok od kiedy założyłam tego bloga. Dziękuję KAŻDEJ osobie, która choć raz zajrzała na tego bloga, a za komentarze i dodanie się do obserwatorów dziękuję jeszcze bardziej. Pewnie większość z was zdziwi się czytając to i patrząc chociażby na wyświetlenia stron, że to bardzo mało, niektóre blogi osiągają takie wyniki w miesiąc, ale to wszystko zależy od reklamy. Jednak cel osiągnęłam, czyli przekroczyłam 2500 wyświetleń, zanim blog skończył rok. Mam nadzieję, że nie będę już zaniedbywała bloga, a w ciągu roku szkolnego też będziecie zaglądać i komentować.




Nie będę Was już zanudzać moimi przemyśleniami, bo łatwo się w tym pogubić. Więc dziś jeszcze pastelowe inspiracje. Pastele - oby ich nie zabrakło jesienią ani zimą:).






Komentarze

  1. Świetny blog + 100 lat dla niego ! ;D
    + obserwuję .

    Zapraszam do mnie : http://przez-swiat-z-aparatem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego :) Najważniejsze jest to, że spełniłaś swój cel.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

✿ Bardzo dziękuję, że tu jesteś

Ostatnio popularne