TAG :)

Hej:)
Zapraszam Was do zakładki OPOWIADANIE. Zrezygnowałam z przedstawiania postaci, bo wszystkiego się domyślicie ;P. Prolog dodany, I rozdział niedługo skończę;D, nie wiem jakiej ma być długości, tak żeby Was nie zanudzać.

Zostałam otagowana przez Gosiek ♥

             Moje odpowiedzi:
1. Do której klasy idziesz po wakacjach?
     II gimnazjum ;D

2. Masz rodzeństwo? Jak mają na imię?
    Mam, niestety. Leszek, Agnieszka, Paweł. (dziiwne imiona ;D )

3. Ulubiony kraj w Europie?
    Francja♥♥♥ i oczywiście też POLSKA!!! Biało - Czerwoni :P

4. Tymbark vs. Frugo?
    Tymbark ;P

5. Do szkoły... plecak czy torba?
    To już moja tradycja... PLECAK:P

6. Ulubiony serial?
    Hmmm... trudno mi się zdecydować na jeden, ale zazwyczaj oglądam "Barwy Szczęścia", "M jak Miłość",       " Julia", "Zaklinaczka Duchów", "Chuck" i wiele, wiele innych.

 7. Bez czego trudniej byłoby ci przeżyć? Bez telefony czy komputera?
     Zdecydowanie bez komputera:).

8. Ulubiony gatunek książek?
    Fantasy<33 i przygodowe.

9. Ulubiony pisarz?
    Trudno mi się zdecydować.. ostatnio Stephenie Meyer.

10. Gdybyś mógł/mogła zrealizować jedno twoje marzenie, to co by to było?
      Lepiej nie zapeszać, bo się nie spełni :).

11. Bez czego nie wytrzymałbyś/ałabyś na bezludnej wyspie?
      Hmmm.... na pewno bez człowieka, któremu mogłabym się wygadać, bez picia i bez cienia, swoją drogą komputer też by się przydał hehe ;D.

Moje pytania:
1. Ulubiony kolor?
2. Lato vs zima?
3. Ulubiony przedmiot w szkole?
4. Twoja największa pasja?
5. Co Ci lepiej wychodzi? Śpiewanie czy rysowanie?
6. Dostałaś dwa bilety na wycieczkę dookoła świata. Kogo zabierzesz razem z sobą i dlaczego?
7. Jesteś przesądna? Jeżeli tak, jak bardzo?
8. Jeżeli mogłabyś posiadać jedną nadprzyrodzoną moc, co to by było?
9. Rower vs spacer?
10. Wolałabyś żeby Twój chłopak był siłaczem czy romantykiem?
11. Gdzie chciałabyś spędzić swoje wymarzone wakacje?

Taguję:
Blogerka.08
MissLove
Emilia Anonim
Ann.♥
modishness-inspirations
Nela ♥ 
♥Ania♥
monik346
Sandra
(wiem, wiem jest 9, ale nie miałam pomysłu kogo jeszcze wybrać, więc jeżeli chcecie wziąć udział w tym tagu to bardzo proszę:)).

Jak zostaniecie otagowane musicie podać link do bloga osoby, która was otagowała odpowiedzieć na 11 pytań, potem stworzyć jedenaście pytań i wybrać 11 osób, które prowadzą bloga do tego tagu:P.

Komentarze

  1. Fajne pytania i odpowiediz
    Obserwuje licze na rewanż http://my-style-on-the-world.blogspot.com/ < LOTERIA >

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne pytania i odpowiedz
    Obserwuje licze na rewanż victoorious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

✿ Bardzo dziękuję, że tu jesteś
✿ Zostawiając komentarz masz gwarancję rewanżu

Ostatnio popularne