Twój typ figury + dobierz odpowiedni płaszcz

Przepraszam was za tak długą nieobecność, ale mam nowego pieska i jeszcze więcej czasu spędzam na dworze. Mam nadzieję, że rozumiecie.
Chcielibyście poczytać opowiadanie(książkę) napisane przeze mnie? Jak na razie mam prolog i początek pierwszego rozdziału, ale powoli będzie więcej.

Płaszcze, to nieodłączna część naszej jesiennej i zimowej stylizacji, chyba że ktoś woli kurtki. Znalazłam ciekawe, krótkie rady jak rozpoznać jaką ma się sylwetkę i jaki płaszcz dobrać.

Gruszka- to Twój typ figury, jeśli masz szerokie biodra i mały biust. Podobną sylwetkę ma również Jennifer Lopez.

Najlepiej będą do ciebie pasować płaszcze z szerokimi, fantazyjnymi kołnierzami. Futerko na klapach powiększy biust i odwróci uwagę od bioder. Podobnie zadziałają poduszki na ramionach, dwurzędowe zapięcia i pasek w talii. Dół powinien być lekko rozkloszowany, aby nie opinał linii bioder. Idealny płaszcz dla gruszki powinien sięgać do połowy uda.

Rożek- jeżeli masz szerokie ramiona, wąskie biodra, brak wcięcia w talii oraz szczupłe nogi to jest właśnie Twój typ figury, jak również Jessici Biel.

Do Twojej sylwetki doskonale sprawdzą się płaszcze jednorzędowe z wcięciem w tali lub paskiem i rozkloszowanym dołem. Powinien sięgać maksymalnie nad kolana, aby pokazać zgrabne nogi ; ).

Jabłko- masz duże piersi i brzuch? Tak jak Dorota Wellman jesteś typem jabłka.

Najlepiej sprawdzą się płaszcze lekko "wytaliowane" bez paska, z żakietowymi kołnierzami, głębokim dekoltem i jednorzędowymi zapięciami (guziki powinny zaczynać się tuż pod linią biustu).

Linijka- jeśli Twoje ramiona są równie szerokie co biodra, a do tego masz płaską pupę to właśnie Twój typ figury. Podobną budowę ciała do Natalie Portman.

Najlepiej sprawdzą się płaszcze z paskiem w talii i rozkloszowanym dołem. Staraj się unikać prostych, dwurzędowych płaszczy zapinanych pod szyję.

Klepsydra- jeżeli tak jak Beyonce masz duże piersi, szczupłą talię i okrągłe biodra możesz poszczycić się tą figurą.

Z takim typem sylwetki najlepiej zdecydować się na jednorzędowe zapięcie oraz pasek lub wcięcie w talii. Unikaj kieszeni na biuście!

Komentarze

  1. Chętnie poczytałabym opowiadania:D
    Fajne porady:P
    Jak piesek??? Jak dałaś mu na imię?? i oczywiście jak wygląda:D
    Pozdrawiam:D:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też chętnie bym poczytała. Przydatna notka, szczególnie na nadchodzące pory roku :)

    Pozdrawiam i zapraszam:

    zaplanowana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

✿ Bardzo dziękuję, że tu jesteś
✿ Zostawiając komentarz masz gwarancje rewanżu

Ostatnio popularne