Modna bransoletka- diy

Znalazłam dość łatwy sposób na samodzielne zrobienie modnej i ładnej bransoletki.

Zrób to sama: modna bransoletka

MATERIAŁY:
* mulina(najlepiej trzy różne kolory zgrywające się ze sobą)
* łańcuszek(najlepiej taki w stylu tego na zdjęciu, chyba że chcemy uzyskać inny efekt)
* zapięcie
* kółeczko

WYKONANIE:
1. Rozwijamy mulinę i rozcinamy po 20-30 cm z każdego koloru, następnie łączymy w jakby supełek.
Zrób to sama: modna bransoletka

2. Zaczynamy pleść zwykłego warkocza, gdzie co drugi chwyt prawej strony sznurków przeplatamy przez łańcuszek i kontynuujemy warkocz. Przy ostatnim kółeczku wiążemy w supeł, tak jak na początku, doczepiamy zapięcie i gotowe!

Zrób to sama: modna bransoletka

3. Efekt końcowy
Zrób to sama: modna bransoletka

I jak, podoba wam się? Lubicie takie posty?

Komentarze

  1. Podoba mi sie :) zrób mi taka :) zapraszam na odwiedzenie letmelook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna *.*
    A ja zapraszam na moje 2 Blogi:
    http://blairsykessthoughts.blogspot.com/
    http://blairsykesopinion.blogspot.com/
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny jest ten post, a do tego bardzo podoba mi się Twój nagłówek! (:
    monika-melody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie ci to wyszło :)!

    Zapraszamy do nas, jeżeli masz chotę : thisismyrealstyle.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hej ładnie tu u ciebie, może obserwujemy. Ładny nagłówek. Zapraszam do mnie i-love-naturals.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

✿ Bardzo dziękuję, że tu jesteś
✿ Zostawiając komentarz masz gwarancję rewanżu

Ostatnio popularne