Must-have sezonu wiosna/lato 2013 - baleriny


 - Baleriny wiosna lato 2013 Deichmann 

Zapewne w swojej kolekcji macie co najmniej jedną parę tych wygodnych, a zarazem eleganckich bucików. Ja jestem ich wielbicielką ♥, a na aktualną pogodę są idealne. W tym roku powracają w lekko odświeżonej wersji: w metalicznych odcieniach oraz rozbielonych różach, kolorach cukierków i mięty. Do tego wzory: nadruki, zwierzęce printy, moro.

Oto kilka przykładów modnych balerinek:
   
 - Baleriny wiosna lato 2013 Geox
© CCC - Baleriny wiosna lato 2013 CCC
 - Baleriny wiosna lato 2013 ECCO
 - Baleriny wiosna lato 2013 Zalando
 - Baleriny wiosna lato 2013 ZARA
© FLEQ - Baleriny wiosna lato 2013 Fleq
 - Baleriny wiosna lato 2013 Fleq

Ja gustuje w takich z ciekawą kokardką :-). A jaką charakterystyczna cechę mają baleriny, które wy kupujecie?? : D

Komentarze

  1. śliczne są;)

    pozdrawiam:*
    i zapraszam do nas;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo lubię zwykłe balerinki, bez żadnych kokardek itp. :)

    Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tam lubie takie klasyczne balerinki;)
    nawet nie widzialam ze sie tak pisze;p dzieki;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

✿ Bardzo dziękuję, że tu jesteś
✿ Zostawiając komentarz masz gwarancje rewanżu

Ostatnio popularne