Jednoskładnikowe, domowe sposoby na gładkie usta



Wiadomo, że będąc w podróży czy w szkole o usta możemy dbać poprzez błyszczyki, balsamy bądź masła do ust. Kupując każdy produkt najważniejsze są trzy pierwsze składniki wypisane na etykiecie, bo ich w produkcie jest najwięcej.

Najczęściej występujące składniki w produktach do dbania o usta zawierają: masło shea, olej kokosowy, masło kakaowe, oliwę z oliwek, witaminy A i E, wosk pszczeli.


A tutaj(tak jak w tytule) cztery składniki, które możemy wykorzystać do pielęgnacji ust będąc w domu:
  • Peeling cukrowy – świetnie wygładza i sprawia, że usta są miękkie i odżywione. Niestety nie nadaje się do popękanych i podrażnionych warg.
  • Miód – najlepszy lek na suche, popękane usta! Posmaruj usta odrobiną miodu i nie zlizuj go przez co najmniej kilkanaście minut. Odrobina miodu nawilży i odżywi usta.
  • Ogórek – plasterki ogórka to nie tylko sposób na pozbycie się cieni pod oczami – z ich pomocą nawilżysz usta, po prostu przecieraj je kilka razy dziennie plasterkiem świeżego ogórka
  • Olej kokosowy – rozgrzej odrobinę oleju i nałóż go na usta


Ja, wykorzystując to, że mamy teraz przerwę świąteczną, smaruję usta naprzemiennie miodem i oliwą, jednak kiedy nakładam na usta miód rzadko kiedy udaje mi się go nie zlizać, także polecam to tylko dla wytrwałych ;). A wy dbacie o usta jakimiś domowymi sposobami?

Postanowiłam też, że w najbliższych dniach zmienię wygląd bloga. Macie  propozycje, jak powinien wyglądać? Może znacie jakieś strony, które mogłyby mnie zainspirować?

Komentarze

  1. Ciekawe sposoby, możliwe, że zastosuje. ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja osobiście próbowałam peelingu cukrowego i bardzo mi pomógł :))
    Udanego sylwestra i szczęśliwego nowego roku ! :)
    Obserwujemy? Daj mi znać :*
    juleque.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry post C:
    Obserwujemy? Daj mi znać!
    No i szczęśliwego nowego roku! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołej zabawy sylwestrowej! :)
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja stosuję właśnie peeling cukrowy i miód ;))
    Co powiesz na wzajemną obserwację? :)) Ja już! ;p Jestem 50 obserwatorem;p

    http://kappa-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja do ust stosuję masełko z Nivea które jest cudowne.

    Obserwujemy? agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post :)
    Szczęśliwego nowego roku :D

    entail.blogspot.com --> Jeżeli zaobserwujesz, to odwdzięcze się na pewno tylko napisz w komentarzu, że obserwujesz.

    Pozdrawiam gorąco <3

    OdpowiedzUsuń
  8. najlepszym sposobem na suche spękane usta jest szczoteczka do ust i masaż nią. idealny :)
    Jeżeli zajrzysz do mnie to prosiłabym o klikniecie w banery reklamowe, jest to dla mnie bardzo ważne. :) pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Do ust mam taki fajny kremik wiśniowy z firmy Oriflame. W czasie zimy nie muszę się już martwić o spierzchnięte usta.
    Pozdrawiam, www.DuskaB.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

✿ Bardzo dziękuję, że tu jesteś
✿ Zostawiając komentarz masz gwarancje rewanżu

Ostatnio popularne