Dobierz grzywkę idealną do swojego kształtu twarzy

Niestety jutro już do szkoły. Wystarczy, że jakoś przetrwam ten miesiąc, a od początku lutego mam ferie! A wam kiedy się zaczynają?

Bardzo wam dziękuję za każde odwiedziny, pozostawiony komentarz czy dodanie się do obserwatorów♥♥♥. To bardzo cieszy i motywuje ;). Hmm... Waszym zdaniem czego brakuje na tym blogu? Bo sama za bardzo nie wiem...może chcecie posty na inne tematy, może jakieś DIY albo stylizacje? Proszę o pomysły i życzę miłego popołudnia ;) :*.

Trzymajcie dziś kciuki za naszych skoczków <33


Fryzury z grzywką choć zawsze są ciekawe, to niestety trudno je odpowiednio dobrać do swojego typu urody, ponieważ różne rodzaje grzywek pasują do różnych rysów twarzy. Mamy do wyboru grzywki gęste, lekkie, proste, asymetryczne, zasłaniające całe czoło, długie i bardzo krótkie. Nie każda z nich jest odpowiednią propozycją dla każdej z nas.


JAK ROZPOZNAĆ JAKI MASZ TYP TWARZY?

Zaczesz włosy gładko do tyłu, uszy przykryj dłońmi i popatrz prosto w lustro. 
Oto charakterystyczne cechy każdego typu urody:
*szerokie czoło(twarz owalna); twarz zaokrągla się miękko w stronę czoła i podbródka, dolna jej część jest dłuższa niż górna.
*wystające kości policzkowe(twarz trójkątna); twarz ma charakterystyczne szerokie, często prostokątne czoło, mogą występować zakola. Kości policzkowe wysoko osadzone, najczęściej na wysokości oczu, część podbródkowa znacznie wydłużona i zakończona wyrazistym podbródkiem. Typowe są szerokie usta, dość wąskie wargi i prosto osadzone, małe oczy.
*szpiczasty podbródek(twarz kwadratowa); twarz ma identyczną szerokość na dole i górze, boczne partie twarzy mają linie proste. Charakterystyczna cecha to pełne usta z zaokrągloną dolną wargą, duże oczy i widoczne w całości powieki.
*okrągłe policzki(twarz okrągła); twarz najszersza na wysokości policzków, które są okrągłe i pełne.
*twarz mieszana- jeśli znajdujecie u siebie charakterystyczne cechy z różnych typów twarzy, to nic dziwnego


TWARZ   TRÓJKĄTNA

 
Dziewczyny posiadające twarz trójkątną powinny wybierać pomiędzy długimi i krótkimi grzywkami. Trójkątna twarz świetnie wygląda z długą, asymetryczną grzywką. Dobrym pomysłem jest także krótka, postrzępiona wersja. Zawsze decyduj się na skierowanie grzywki na jedną stronę twarzy, dzięki temu wygładzisz ostre rysy.


TWARZ   OWALNA


 
Szczęśliwe te z was, które posiadają owalny kształt twarzy. Was problem z doborem odpowiedniej grzywki nie dotyczy, gdyż każda jej forma jest dla was odpowiednia!


TWARZ   KWADRATOWA


Grzywki wyostrzają kształt twarzy, dlatego kobiety o kwadratowych rysach powinny zrezygnować z jakiejkolwiek grzywki, lub wybierać bardzo subtelne wersje.


TWARZ   OKRĄGŁA 


 
Okrągła twarz wymaga nadania jej lekkości. Dlatego unikaj pełnych grzywek zasłaniających całe czoło. Wybieraj sięgające do połowy twarzy, delikatne, asymetryczne, lub długie, które możesz fantazyjnie zaczesać.

Komentarze

  1. Miałam kiedyś grzywkę, ale denerwowało mnie to, że muszę ją ciągle podcinać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super porady ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydatny blog :)
    Zapraszam Cie na nowo powstały blog jewel-adventure, może znajdziesz coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. WoW! Starsznie dużo pracy na pewno poświęciłaś na zrobienie tego posta :D Jest bardzo przydatny. Ja niestety zapuszczam grzywkę bo strasznie mnie ostatnio wkurza ale innym dziewczynom może pomóc. Serdecznie zapraszam do siebie ;)

    skreslic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kilka razy grzywkę... Prostą i na bok, ale zawsze głupio wyglądałam;p Najlepiej się czuję bez :))

    http://kappa-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo jestem Top Komentatorem;DD

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny blog :)

    zapraszam do komentowania http://werka-werkaaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Czyli dla mnie grzywka prosta :P Miałam taką i dobrze się w niej czułam, ale jednak jakoś wygodniej mi bez grzywki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja już nie mam grzywki i po tym jak długo mi odrastała nie planuję :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nawet nie wiem jaki mam kształt twarzy ale grzywke raczej układam tak żebym dobrze się czuła czyli tzw. NA PÓŁ RYJ XD Niestety bez lakieru długo nie wytrzymuje i robi się zwyczajna na bok :)


    Dopiero zaczynam się rozkręcać :)
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja na razie grzywki nie zamierzam, ale dobrze czułam się w prostej xd
    uczepionamarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ja jestem w trakcie zapuszczania grzywki :D
    poklikasz w linki w ost. poście? z góry dzięki, Mała Mi. :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

✿ Bardzo dziękuję, że tu jesteś
✿ Zostawiając komentarz masz gwarancję rewanżu

Ostatnio popularne