Domowe maski na włosy

Siemanko ;*
Wybaczcie brak jakiegokolwiek wpisu przez kilkanaście dni, ale wiadomo w szkole wystawianie ocen, także czasu zbyt wiele nie miałam. Jestem bardzo szczęśliwa, bo nie spodziewałam się, że moja średnia będzie się kwalifikowała na stypendium...a tu proszę, mam 4.93! Do tej pory za bardzo nie dowierzam, bo myślałam, że będzie dużo, dużo gorzej. A wasze średnie jak wyglądają? Jesteście zadowoleni?
Z odwiedzaniem waszych blogów i odwdzięczaniem się za obserwacje, komentarze jestem trochę do tyłu, ale w ten weekend postaram się nadrobić:).

A dzisiejszy post o 4 maseczkach do włosów domowej roboty. Tym, którzy już zaczęli ferie życzę sprzyjającej pogody, i żebyście do szkoły wrócili zregenerowani ;).

Nawilżająca maska miodowo-jajeczna

Białko chroni włosy przed wysuszeniem, a mleko ma właściwości nawilżające. Taka maseczka polecana jest w szczególności do włosów suchych.

Składniki:
  • 150 g jogurtu naturalnego
  • 1 ubite jajko
  • 1 łyżeczka miodu
  • 2 krople oleju z kiełków pszenicy
Sposób przygotowania:

Wszystkie składniki połącz ze sobą w misce. Umyte włosy przesusz ręcznikiem, a otrzymaną " miksturę" podgrzej w kuchence mikrofalowej. Maseczka powinna być ciepła, ale nie gorąca. Nałóż ją na całą długość włosów. Owiń głowę folią i ręcznikiem. Zmyj po 30 minutach.

Stosuj: 1-2 razy w tygodniu.

Nabłyszczająca

Awokado dostarczy twoim włosom cennych kwasów tłuszczowych, a dzięki cytrynie włosy nabiorą blasku. Maska idealna dla włosów suchych i matowych.

Składniki:
1 dojrzałe awokado
2 łyżki oleju jojoba
sok z jednej cytryny
Sposób przygotowania:

Miąższ z awokado przełóż do miski i zmiksuj. Dodaj olej i miąższ z cytryny. Wszystko dokładnie wymieszaj. Nałóż na 15 minut, spłucz letnią wodą, a następnie umyj łagodnym szamponem.

Stosuj: 1-2 razy w tygodniu.

Na rozdwojone końcówki


Olejek jojoba wygładza, a aloes zapewnia włosom odpowiedni poziom nawilżenia. Maseczka polecana szczególnie włosom matowym z rozdwojonymi końcówkami.

Składniki:
  • 1 dojrzałe awokado
  • 2 łyżki żelu aloesowego
  • pół łyżki soku z cytryny
  • 1 łyżka oleju jojoba
Sposób przygotowania:

Miąższ z awokado zmiksuj na gładką masę. Dodaj do niego sok z cytryny, żel aloesowy i olej. Wszystko dokładnie wymieszaj. Nałóż maseczkę na wilgotne włosy. Okryj głowę folią i pozostaw na 20 minut. Po tym czasie wypłucz włosy ciepłą wodą, a następnie umyj łagodnym szamponem.

Stosuj: 1-2 razy w tygodniu.


Maska regenerująca

Aby włosy były zdrowe i odpowiednio nawilżone potrzebują witaminy E, a białko zawarte w mleku i jego pochodnych wzmocni strukturę włosa. Maseczka przeznaczona w szczególności dla włosów zniszczonych.




Składniki:

  • 4 łyżki twarogu
  • 4 łyżki oleju migdałowego
  • pół pomarańczy
  • 2 kapsułki witaminy E
Sposób przygotowania:

W miseczce wymieszaj twaróg z olejem. Dodaj sok z połowy pomarańczy. Dokładnie połącz, a następnie dodaj kapsułki witaminy E i wymieszaj.
Nałóż na mokre włosy. Potem owiń głowę folią i ręcznikiem. Po 20 minutach zmyj maseczkę ciepłą wodą i szamponem.

Stosuj: 1 raz w tygodniu.

A wy używacie masek, płukanek lub innych kosmetyków domowej roboty do włosów?

Komentarze

  1. Gratuluję takiej średniej ;) Ja używałam maseczki z żółtka jajka i łyżki oleju, przyznam, że po niej włosy były nieco gładsze i bardziej błyszczące, ale nic więcej nie zauważyłam. Musiałabym wypróbować maseczki regenerującej z tego posta :)

    Obserwacja za obserwację? :)
    www.driana-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne przepisy na maski na pewno któryś z nich wykorzystam / Obserwuję :)

    www.blue-eyed-emma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. takiego posta szukałam, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masek na włosy jeszcze nigdy nie robiłam, ale chyba czas zacząć!
    Moja średnia wynosi jakieś 4,63, gdyż obniżyła mi ją ocena z EDB i j.polskiego. Muszę się wziąć w garść w drugim semestrze gdyż potrzebuję paska na koniec!
    Obserwuję.

    http://moqana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przydatne na 1000% skorzystam
    ZAPRASZAM DO MNIE
    http://cukki-cukkii.blogspot.com/
    OBSERWUJĘ I CZEKAM NA REWANZ

    OdpowiedzUsuń
  6. Super blog! napewno mi się to przyda!
    Prosze zaobserwuj mnie jak ci się spodoba bo zalęzy mi strasznie by miec dużo obserwatorów jak chcesz możemy się wymienić obserwacjami!

    jula-tina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe porady :))
    http://pauula-paulaaaaa.blogspot.com/
    co powiesz na wspólną obserwację ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wolę "gotowe" maski, lubię oszczędzać czas :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawe porady, na pewno z nich skorzystam :))

    Zapraszam do mnie -> ayvinn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne metody. ja niestety teraz jestem na to zbyt leniwa, ale kiedyś stosowałam takie maseczki :-)
    buziaki i zapraszam do wzajemnej obserwacji :-*

    http://neffii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

✿ Bardzo dziękuję, że tu jesteś

Ostatnio popularne