Worki pod oczami- jak się ich pozbyć domowymi sposobami?

PRZYCZYNY

Cienie, sińce i worki pod oczami nie są wywołane tylko zmęczeniem i niewyspaniem, lecz często są uwarunkowane genetycznie. Wystarczy przyjrzeć się swoim rodzicom, by stwierdzić, czy cienie pod oczami mamy za sprawą genów. Ich źródłem mogą być również poważne choroby np. nerek, alergie, ewentualnie choroby krążenia.

JAK ZAPOBIEGAĆ?

  1. Aby zapobiegać powstawaniu obrzęków pod oczami należy spać na wysoko uniesionej poduszce, pić dużo wody, unikać soli i ostrych przypraw oraz nie pić zbyt wiele alkoholu.
  2. Warto również przeprowadzać systematyczne masaże liftingujące oka- uciskamy opuszkami palców dolne powieki, w kierunku od wewnętrznego kącika oka do skroni. W ten sposób przyspieszamy odpływanie limfy spod oczu.
  3. Używajmy zimnych okładów- przyspieszają krążenie krwi, wzmacniają ścianki naczyń krwionośnych i rozświetlają skórę wokół oczu.
A oto kilka propozycji na domowe okłady:
-okłady z czarnej lub zielonej herbaty- odświeżają i likwidują opuchnięcia i przebarwienia; by zrobić taki okład można użyć torebek z herbatą lub zamoczyć waciki w tym roztworze.
-okłady z rumianku- rozświetlają skórę wokół oczu i dają ukojenie;
-okłady z ogórka- poprawiają koloryt skóry;
-okłady z kasztanowca zwyczajnego- wywołują działania antybakteryjne i przeciwzapalne; poprawiają krążenie w naczyniach krwionośnych;
-okłady z arniki górskiej i babki lancetowatej- zmniejszają opuchliznę.



Każdy z tych okładów powinien trwać 15-20 minut. Jest to bardzo dobra okazja na chwilę relaksu przy naszej ulubionej muzyce lub na wyciszenie się. okłady te najlepiej robić wieczorem, przed snem, bo wtedy nasze oczy są najbardziej zmęczone i naświetlone.



 4.1.1

Kupując kremy, sprawdzajmy, czy w składzie są- witamina K oraz ekstrakty roślinne takie jak: zielona herbata, kasztanowiec zwyczajny. Jeżeli stać nas na krem pod oczy z metalową kulką będącą częścią opakowania kremu to nie wahajmy się i kupmy go. Codzienny masaż kulką zastąpi ręcznie robiony masaż uciskający. Gdy krem się skończy, wciąż możemy używać zimnej, metalowej kulki, już z innym kremem pod oczy.



Mam nadzieję, że ten post okaże się dla was przydatny i życzę wam miłego odpoczynku w ten wydłużony weekend :).
A wy jakie macie metody na pozbycie się cieni pod oczami??

Komentarze

  1. Świetne porady. Ja sama mam problemy z "workami" pod oczami i robie wszystko, żeby zniknęły :)

    Obserwuje i liczę na rewanż :)
    martyna-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog (naprawdę). Masz bardzo fajny styl <3
    Obserwujemy? Daj znać, a my na pewno się odwdzięczymy.
    Zdobędziesz dwóch dodatkowych obserwatorów
    (u nas zawsze obserwacja za obserwacje)
    aloohaparadise.blogspot.com
    just-click-to-heaven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post i cały blog! :D

    Zapraszam do komentowania, obserwowania za obserwacje i lajkowania mojego fotograficznego bloga
    http://ugphoto.blogspot.com/
    https://www.facebook.com/UndergroundPhotography1

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam duże cienie pod oczami.. :(
    Świetny blog, od razu dodałam się do obserwatorów i mam nadzieję, że zrobisz to samo u mnie. :)
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Dotąd znałam tylko metodę z ogórkami, bardzo przydatny post! :)
    obserwujemy wspólnie? jak tak to zacznij a ja się odwdzięczę :))

    Loszi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam juz genetycznie,ale nie są w sumie jakoś duże bardzo. Przyzwyczaiłam się :))

    Zaobserwowałam. Może też zaobserwujesz? ; 33
    http://muffliato9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej <3 Przez przypadek trafiłam na twojego bloga. Zaczęłam czytać posty i naprawde mi się spodobały. Jesteś interesującą osóbką i naprawde bardzo spodobał mi się twój blog. Te posty, ta szata graficzna- to wszystko świadczy o tobie <3 Cudownie piszesz. Co powiesz na obserwacja? Dasz znać u mnie?- oczywiście jeśli sie zgadzasz :)

    ¦¦¦ WWW.MALINKAXPP.BLOGSPOT.COM ¦¦¦

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogórek i torebki herbaty u mnie sprawdzają się najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno wykorzystam coś z tego bo mam straszne worki i korektory do twarzy nie pomagają :).

    agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja na szczęście jeszcze nie mam, ale ciekawe rady ;DD

    http://kappa-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. okłady z zielonej herbaty to jest to czego muszę spróbować.. dodaję do obserw. blogów i zapraszam również do mnie, pozdrawiam serdecznie:*)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Czasami muszę troszkę posiedzieć nad workami pod oczami, żeby je jakoś zamaskować. Tylko, że wieczorem nie mam siły na okłady z ogórka, ale chyba będę musiała się zmobilizować.
    Pozdrawiam, www.DuskaB.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam na konkurs :http://basiek-baasiek.blogspot.com/2014/01/konkurs-konkurs-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

✿ Bardzo dziękuję, że tu jesteś
✿ Zostawiając komentarz masz gwarancję rewanżu

Ostatnio popularne