50 faktów o mnie :-)

Ostatnio na wielu blogach pojawia się tag- ... faktów o mnie. Postanowiłam, że też napiszę coś takiego ;-). Niektóre to normalne rzeczy, inne bardziej prywatne- jedne nudne inne dziwne, a jeszcze inne ciekawe. Jeśli macie ze mną coś wspólnego to piszcie. I zachęcam Was do napisania takiego posta u Was na blogu.
To życzę miłego czytania :P.

  1. Urodziłam się 25 października 1998 r., imieniny mam 4 maja;
  2. Jestem dość wysoka- mam 174 cm wzrostu;
  3. Mam zielono-brązowe oczy, które ciągle się zmieniają ;);
  4. Lubię grać w koszykówkę;
  5. Moje ulubione kolory to fioletowy i niebieski, za to nie przepadam za różowym;
  6. Uwielbiam kupować błyszczyki i masełka do ust;
  7. Lubię czytać książki fantastyczne;
  8. Sama sobie podcinam włosy;
  9. Bardzo lubię grać w gry online, jednak ostatnio z tym hobby wygrywa blogowanie :D;
  10. Jestem nieśmiała w stosunku do ludzi, których za bardzo nie znam;
  11. Nie mam ideału faceta;
  12. Mam delikatną skórę- pojawiają się na niej siniaki nie wiadomo skąd;
  13. Czy zima, czy lato- ciągle mam chłodne dłonie;
  14. Choć zostało mi ostatnie 5 miesięcy gimnazjum, wciąż nie wiem, na jaki iść profil do liceum;
  15. Moje ulubione przedmioty to angielski i matematyka;
  16. Nie potrafię rozplanować sobie czasu- choć wiem, że muszę się za coś zabrać prędzej, wszystko robię na ostatnią chwilę;
  17. Lubię się śmiać i rozśmieszać innych;
  18. Często dostaję głupawki xD;
  19. Nie cierpię biologi, plastyki i w-fu;
  20. Noszę okulary od 2 klasy podstawówki;
  21. Bardzo lubię śpiewać, ale nie przed publicznością;
  22. W przyszłości chciałabym dużo podróżować;
  23. Uważam, że jestem niefotogeniczna;
  24. Moja najwyższa średnia na koniec roku to 5,07, a najniższa 4,79;
  25. Lubię pić napoje energetyzujące, ale tylko w towarzystwie- kiedy piję je, gdy jestem sama w ogóle mi nie smakują ;-);
  26. Odwala mi po czekoladzie :-D;
  27. Jestem szczera;
  28. Nie jestem zbyt dobra w malowaniu paznokci;
  29. Lubię rozkloszowane sukienki;
  30. Aktualnie "poluję" na wygodne jeansy z wysokim stanem;
  31. Nie noszę butów na obcasie, bo czuję się w nich za wysoka;
  32. Często nie zauważam rzeczy, które leżą na wierzchu;
  33. Uwielbiam oglądać skoki narciarskie (przy okazji brawa dla Kamila- drugi dzień z rzędu zajął 1. miejsce ♥!);
  34. Nie umiem pływać;
  35. Nigdy nie jeździłam na łyżwach;
  36. Bardzo często używam słowa "miszczu" ;-);
  37. Rzadko noszę kolczyki, choć mam ich kilkanaście par;
  38. Nie maluję rzęs, a jedną z przyczyn jest to, że mam w nawyku trzeć oczy, więc od razu bym rozmazała tusz :PP;
  39. Nie cierpię fałszywych i całe życie narzekających ludzi;
  40. Do mojej cery najlepiej sprawdzają się kosmetyki z ziaji;
  41. Chciałabym żyć pełnią życia i otaczać się właściwymi ludźmi;
  42. Mam trójkę rodzeństwa dużo starszego ode mnie;
  43. Kiedy byłam mała ciągle miałam jeden sen, który pamiętam do tej pory;
  44. Moja ulubiona woda to truskawkowa z Żywiec Zdrój;
  45. Uwielbiam pić Kubusie ;-P;
  46. Podobno bardzo szybko piszę;
  47. Ostatnio polubiłam pisać cienkimi, czarnymi długopisami;
  48. Lubię intensywne perfumy;
  49. Uwielbiam słuchać muzyki, ale lubię tak wielu wykonawców, że długo by wymieniać :));
  50. I po ostatnie- jestem leniuszkiem ;-))
Jeśli ktoś wytrwał do końca to brawa i wielkie dzięki za przeczytanie tego wpisu :**

Komentarze

  1. Ciekawe fakty ;) Fajnie ci, że masz 174 cm wzrostu, ja mam 168 i chciałabym mieć te 6 cm więcej ;)
    punkt 29 i 37 tak samo mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dotrwałam! :D Ciekawie napisane.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post ;D
    Również obserwuję ^^
    http://wikaa3ek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja także nie jestem dobra w malowaniu paznokci xD
    Oczywiście jestem za wspólną obserwacją, ja już czekam na rewanż :)

    http://wobiektywieaparatuxxx.blogspot.com
    OBS=OBS

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi też odwala po czekoadzie haha ;3

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie piszesz, ja chyba nie znalazlabym az tylu rzeczy o sobie... max 10!
    A twoj wzrost to zdecydowanie atut, wiekszosc modelek ma minimum 180cm! Nie odmawiaj sobie obcasow w przyszlosci ;)
    Serdeczne pozdrowienia + takze obserwuje!

    http://pearlinfashion.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też czytam fantastyczne.!
    F♥O
    http://fantazyjnyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

✿ Bardzo dziękuję, że tu jesteś

Ostatnio popularne