Domowe sposoby na rozjaśnienie piegów

Hej  :*
Jak tam u Was pogoda? U mnie śniegu mało co, ciągle kilka stopni na plusie, choć pewnie niedługo zimowy, wietrzny klimat znowu powróci, bo nie wierzę, żeby zima tak szybko się skończyła.
Tydzień mija mi baardzo leniwie, większość czasu spędzam w domu.. i tak sobie pomyślałam- czy chcielibyście poczytać recenzje kosmetyków napisane przeze mnie? Myślę, że w ciekawy sposób urozmaiciłoby to blog ;-)).
Jak może niektórzy z Was zauważyli stworzyłam nową zakładkę- SENTENCJE- źródło inspiracji. Póki co umieściłam tam zaledwie 5 cytatów, które uważam za bardzo ciekawe, ale z czasem będzie ich przybywać. Co uważacie o tej zakładce?

Choć sama nie mam piegów, to znam osoby, które je mają, a bardzo chciałyby się ich pozbyć lub w jakiś sposób zatuszować. Dzisiejszy wpis przygotowałam właśnie dla takich osób, choć ja osobiście sądzę, że piegi dodają uroku i czynią ich posiadaczy wyjątkowymi :D.

Oto kilka sposobów na wybielenie piegów, które osobom je posiadającym, a chcącym zatuszować mogą pomóc:

Domowe maseczki:
  • Z pietruszki - zmiksuj kilka gałązek natki pietruszki z 4 łyżkami gorącej wody. Dodaj 2 łyżki gęstego jogurtu naturalnego. Gotową masę nałóż na skórę i zostaw na 20 min. Po tym czasie zmyj letnią wodą. Stosuj systematycznie 3-4 razy w tygodniu.
  • Z truskawek - garść truskawek rozgnieć na papkę, dodaj kilka kropel soku z cytryny. Nałóż maskę na 10 minut na twarz. Spłucz ciepłą wodą.
  • Z migdałów - 4 migdały bez skórek rozgnieć w moździerzu na proszek (możesz kupić gotowe tarte migdały). Wymieszaj je z białkiem jajka i kilkoma kroplami soku z cytryny. Maseczkę nakładamy na skórę na 15 minut. Po tym czasie zmywamy letnią wodą.
  • Z nagietka - 4 łyżki suszonych płatków nagietka zalewamy 1,5 szklanki wrzątku i parzymy pod przykryciem przez 10 minut. Odcedzamy zioła, dodajemy do nich kilka kropel soku z cytryny i nakładamy gotową miksturę na skórę z piegami. Po 15 minutach zmywamy.
  • Z ogórka - pokrojony ogórek nakładamy na miejsca występowania piegów na 20 minut.

Toniki do przecierania skóry:
  • Z ogórka - Ogórek zmiksuj, wyciśnij z niego sok. Świeżym, jednodniowym sokiem przecieraj twarz i dekolt 2 razy dziennie.
  • Z cytryny - Łyżkę soku z cytryny rozcieńcz w łyżce przegotowanej wody, przemywaj twarz 2 razy dziennie.
Dieta:
W codziennej diecie powinna znaleźć się duża ilość witaminy C i beta-karotenu.

Co myślicie o piegach?
Może jesteście ich posiadaczami? Jeśli tak, to zamierzacie wypróbować te przepisy?

Komentarze

  1. Ciekawy pomysł z taką zakładką. Jestem za postami z recenzjami :) Przydatny post choć akurat mnie się nie tyczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też słyszałam o tych dużych śniadaniach. Ale gorzej, jak potem ma się siedzącą pracę - to i nie ma kiedy spalić :-)
    A co do piegów z notki - jakbym miała piegi, to bym ich nigdy nie rozjaśniała. Dodają uroku!
    Pozdrawiam,
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja osobiście nie mam piegów i za bardzo nie podobają mi się :( Ale kto jak woli :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie mam piegów, ale u niektórych wyglądają one uroczo:)

    OdpowiedzUsuń
  5. http://werka-werkaaaa.blogspot.com/2014/02/my-morning-routine.html zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
    Widzę, że włożyłaś dużo pracy w ten blog.
    Naprawdę mi się podoba :)
    Z niecierpliwością czekam na kolejne posty <3
    A może obserwacja za obserwację?
    Jeśli zaczniesz, na pewno się odwdzięczę :3

    http://kate-and-her-world.blogspot.com
    ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

    OdpowiedzUsuń
  7. Latem ten post mi się przyda :-)
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    Jeśli tak zaobserwuj a ja zrobię to samo.
    Pozdrawiam Martyna :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

✿ Bardzo dziękuję, że tu jesteś

Ostatnio popularne