Maseczka do twarzy z glinką- recenzja

Dziś przychodzę do Was z pierwszą na tym blogu recenzją. Nie mam w ich pisaniu zbytniej wprawy, ale mam nadzieję, że dobrze Wam się będzie czytać ;-)).
To zaczynamy!

Na pierwszy ogień idzie maseczka do twarzy z glinką z Tureckiej Łaźni Termalnej kupiona w AVON marki planet spa. Jak widać na zdjęciu znajduje się w jasnobrązowej tubce,choć jej zawartość jest od niej ciemniejsza o kilka tonów. Na dodatek mieści 75 ml, co, moim zdaniem, jest bardzo praktyczne, a ja lubię, kiedy kosmetyki starczają na długo ;-). Jak na mój nos ma też całkiem przyjemny zapach, który pewnie nie każdemu się spodoba.

Glinki są bardzo dobre na rozszerzone pory, a ta maseczka ma własnie taki cel. Mi świetnie je zwęża i wysusza (wystarczy, że użyję jej dwa razy w tygodniu), a na dodatek skórę pozostawia gładką. Jej cena wynosi około 10 zł, więc jeśli macie rozszerzone pory, to polecam Wam właśnie tę maseczkę.

Czy zamówię ponownie: Jak najbardziej TAK 


Tak jej sposób użycia jest opisany na tubce:
Nałożyć cienką warstwę maseczki na twarz, omijając okolice ust i oczu. Pozostawić na około 5 minut, do czasu, gdy kolor maseczki zmieni się na różowy. Gdy maseczka zaschnie dokładnie spłukać.

Należy omijać okolice oczu i ust z prostego powodu- gdy maseczka zaschnie, zapewne niezbyt przyjemne byłoby uczucie ściągniętej skóry na oczach, czy wargach. W czasie ciepłych miesięcy, kiedy skóra wytwarza więcej sebum, nakładam jej grubszą warstwę na twarz, i tym samym zasycha dłużej. Kiedy maseczka już zaschnie jest bardzo blada. Spłukuję ją zimną wodą, bo taka domyka pory.


Jak Wam czyta się posty takiego typu? Używałyście lub zamierzacie wypróbować tę maseczkę?
Następna recenzja już niedługo ;-)).

A na koniec zostawiam Was z moim zdjęciem, na którym nie jestem zbyt ogarnięta xD.

Komentarze

  1. mam taką samą maseczkę <3 i też jestem na tak ;)http://kiziforeverwithyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba przetestuję po tak pozytywnej opinii :D

    Pozdrawiam!
    Zapraszam do mnie. Może zaobserwujesz, jeżeli ci się spodoba oczywiście :)
    cuddlanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. http://xoprimaxo.blogspot.com/

    ja nie lubie maseczek. Ciekawa recenzja

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też uwielbiam te maseczki z Planet Spa, mam w domu błotną i jestem z niej mega zadowolona! :)) Fajna recenzja Kochana :)) Dziękuję za motywację w komentarzu u mnie na blogu;****♥

    Buziaki ;* http://kappa-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny post ;)
    Maseczki nie używałam, ale jeśli zobaczę ją w sklepie to kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post :) Oglólnie nie używam maseczek , ale jak polecasz to kupię :)
    Zapraszam : http://karolcia200999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam coprawda inna maseczke z tej seri ale moge powiedziec ze ogolnie sa one bardzo fajne ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję za odwiedziny ;)
    może wspólna obserwacja? :)
    sisterrforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny post i blog :D Ja nie używam żadnych maseczek ale może zacznę :)
    paamietnik-kingi.blogspot.com
    Obserwujemy ? jeśli tak odezwij się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mialam okazje przetestowac ale jakos zrezygnowalam i teraz zaluje!
    obserwuje!:) http://majorka94.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. O, widzę swój szablon :D

    Pozdrawiam,
    www.IWASJA.blogspot.com
    -> wpadnij, a może Ci się spodoba i będziesz wpadać częściej! Odwdzięczę się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Za maseczkami z Avonu nie przepadam, bo u mnie dają średnie efekty...wolę zdecydowanie naturalne maseczki glinkowe do samodzielnego przygotowywania w domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy produkt :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie również maseczki z Avonu nie dają efektów:(,ale świeny post:),zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super blog! Można znaleźć tu wiele porad. :)
    Będę wpadać częściej.. pozdrawiam! ;3

    werooni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna recenzja :) Nie miałam nigdy tej maseczki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja używałam tej maseczki, i u mnie nie dawała efektów. Polecam Ci maseczkę błotną również z Planet Spa/Avon ;)

    Obserwuję :)
    f-village.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Super maseczka, ja jej jeszcze nie używałam, ale może kiedyś wypróbuję;)

    obserwujemy ? ja już ;D
    http://positive-memories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. hello dear. you have very nice blog. I love it <3
    tell me what about follow each other, I always follow back so let me know (>‿♥)
    xoxo from Spain
    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  20. Hmmm... może się skuszę:)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

✿ Bardzo dziękuję, że tu jesteś
✿ Zostawiając komentarz masz gwarancje rewanżu

Ostatnio popularne