Kolory szminek na wiosnę 2014

Wiosna jest dla każdego jakby energetyzującą bombą- budzimy się w słonecznym pomieszczeniu, dzień jest dłuższy, co sprzyja do spędzania większej ilości czasu na dworze, częściej jest pogodnie, czyli wydzielamy więcej endorfin, na dodatek rozkwitająca przyroda i świat nabierający kolorów sprawiają, że mamy chęć do działania i wyrażania swojej radości m.in za pomocą wyglądu.

Dziś chciałabym przedstawić Wam najmodniejsze kolory szminek na wiosnę. Zazwyczaj sięgałam tylko po te nawilżające, jednak ostatnio moje przyzwyczajenie się zmieniło i postanawiam, że zacznę podkreślać usta kolorem. A że nadejście ciepłych pór zawsze wiąże się z pobudzającymi zmysły barwami, to dlaczego by nie wyrażać siebie za pomocą podkreślenia ust? Ja nie widzę żadnych przeszkód ;-).

1. BRZOSKWINIA
Wiosną w makijażu jak i ubiorze dominują pastele. Jednym z najmodniejszych odcieni szminek w tym sezonie jest delikatna brzoskwinia, która wygląda niezwykle świeżo i dziewczęco ;-).

 

2. MANDARYNKA
Tak jak w ubiegłym sezonie, w tym również na ustach będzie gościć soczysty kolor mandarynkowy. Słoneczny, pięknie wygląda na opalonej skórze.



3. FUKSJA
Ekstrawaganckie połączenie czerwieni i fioletu. Ciekawie kontrastuje z jasnymi cerami. Kolor ten jest bardzo elegancki, podkreśla kobiecość, a jednocześnie jest bardzo nowoczesny. Również dzięki niemu zęby zdają się bielsze.

 

4. RÓŻ BABY
Jest symbolem pewności siebie, zamiłowania do mody, radości. Pięknie wygląda w matowym wykończeniu.

Lubicie podkreślać swoje usta kolorem? O czym chcecie poczytać w następnych wpisach? 
Zapraszam do komentowania i pozdrawiam :* ;-).

Komentarze

  1. Pierwszy chyba najlepszy kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten pierwszy trafia najbardziej do mnie (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłabyś zaobserwować mnie na moim profilu na facebook'u? Oczywiście jeśli chcesz :))
    https://www.facebook.com/miauczak

    OdpowiedzUsuń
  4. ja zazwyczaj stawiam na coś delikatnego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe..
    ja zazwyczaj stawiam na stonowane, naturalne kolory, ale bardzo kusi mnie, aby czasem zaszaleć i pomalować usta na jakiś róż czy czerwień. Niestety nigdy mi się to nie zdarzyło. xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś nominowana do LBA
    więcej na naszym blogu:
    lifelinetosurvival.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej podoba mi się brzoskwiniowy :)

    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

✿ Bardzo dziękuję, że tu jesteś

Ostatnio popularne