Szampon GLISS KUR - recenzja

Postanowiłam sobie, że muszę w życiu zrobić pewną zmianę, a mianowicie w końcu umiejętnie rozplanowywać czas. Mam z tym problem od kiedy pamiętam- zawsze wszystko odkładam na później, aż w końcu nazbiera się tyle rzeczy, że nie wiem w co ręce włożyć, a tym samym i tak część tego co chcę zrobić, nie zrobię. Pierwszym krokiem w walce z moją przypadłością będzie nie obijanie się w weekend, ale od jego początku branie się w garść i do pracy ;-)! W związku z tym od sobotniego poranka piszę dla Was post :).
3majcie za mnie kciuki  ;-)).



Znów przyszła pora na recenzję, bo muszę przyznać, że spodobało mi się ich pisanie, choć dzisiejsza to dopiero druga w moim wykonaniu. Jak na razie nie zamierzam opisywać rzeczy, które nie są powszechnie dostępne, bo co to za recenzja, po której chce się mieć kosmetyk, a nie można go zakupić? :P


Szampon firmy Schwarzkopf marki GLISS KUR z płynnym kompleksem keratyny z 7 naprawczymi olejkami przeznaczony jest do włosów długich o rozdwajających się końcówkach.

Od producenta:
Czy twoje włosy są długie o rozdwajających się końcówkach? Szampon OIL NUTRITIVE z 7 regenerującymi olejkami redukuje rozdwajanie się końcówek. Nowa regenerująca formuła z kompleksem z płynną keratyną naprawia uszkodzenia zarówno na powierzchni włosów, jak i w ich wnętrzu.


Choć na buteleczce zobrazowane jest, że rozdwojone końcówki po stosowaniu szamponu powinny być widocznie piękniejsze i zdrowsze, to, mimo że zużyłam pół butelki ( zdjęcia robiłam już pewien czas temu- do dnia dzisiejszego zużyłam jeszcze raz tyle jak widać na fotografii) to nie zauważyłam znacznej różnicy. Jednak kupując ten szampon nie liczyłam nawet, że sprawi, że końcówki nie będą mi się rozdwajać- kupiłam go po prostu z powodu pięknego zapachu brzoskwini, który kojarzy mi się z galaretką z delicji *.*.

Butelka ma 400 ml, więc szampon starcza na dłuższy czas. Na dodatek, jak widać, buteleczka jest przeźroczysta, co dla mnie jest dużym plusem, bo wiem ile zawartości jeszcze zostało. Otwarcie tradycyjne, a zarazem wygodne- specjalne wyżłobienie pod czerwoną pokrywką umożliwia uniesienie jej bez siłowania się, czy martwienia, że z powodu krótkich paznokci nie da rady się tego zrobić.

Czy kupię ponownie- Raczej nie, ale wypróbuję inne szampony z tej linii.

Choć ten szampon nie działa tak, jak został opisany na buteleczce, to zostawia włosy miękkie w dotyku i dodaje im blasku, więc jeśli oczekujecie takiego efektu, to polecam ;-)). 


Mam nadzieję, że dobrze Wam się czytało dzisiejszy wpis ;P. Używałyście już tego szamponu lub innych z tej linii? Jakie przynoszą u Was efekty? Co myślicie o marce GLISS KUR? Czekam na Wasze opinie i życzę miłego weekendu :D.

Komentarze

  1. Świetny Blog :D
    Ja również Obserwuję :3

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny post
    dodajemy do obserwowanych ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za miły komentarz ;) Również obserwuję.

    aaaaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. przydatny blog, obserwuję :)

    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. W końcu jakiś blog z pomyslem i pożyteczny *.* dziękuje za post, zapraszam do mnie http://plonecisza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny post.
    obserwuję!
    Zapraszam cię bardzo serdecznie na mojego bloga: http://h-ss-s.blogspot.de/
    Mam nadzieję, że ci się spodoba i zostaniesz na dłużej. Buziaczki ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog i wpis !
    Obserwuję,liczę na rewanż .

    welcome-to-in-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. koniecznie muszę go wypróbować ;D
    Obserwuję!

    http://joanna-passion-life-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna recenzja :)
    ja na ta markę nie narzekam :)
    masz ciekawego i kreatywnego bloga
    naprawdę mi się podoba :)
    co powiesz na wspólną obserwację? :)
    pozdrawiam cieplutko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też bardzo lubię szampony gliss kur! c;
    tego jeszcze nie używałam, ale z chęcią się skuszę! ^^

    berrysmilee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post i blog oczywiście. Bardzo ładny desing. Widać że bardzo dużo pracy wkładasz w tego bloga :)
    Zapraszam do mnie, jeżeli Ci się spodoba zachęcam do obserwowania i komentowania
    http://tarita-taritaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. nie próbowałam jeszcez tego szamponu, ale wątpię żebym go spróbowała, jestem zaufana już mojemu xD
    śliczny blog ♥
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam tego szamponu, ale przeważnie jest tak, że po niecałej butelce zmian się nie zauważa, dopiero po kilku :D
    sweet-and-sour-bun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. kiedys mialam te szampon, powodzenia w rozplanowywaniu czasu c:
    Jeśli masz kompleksy, brakuje ci motywacji lub ogólnie masz ochotę poczytać to zapraszam do mnie na nowy post :]
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. swietny blog fajnie go prowadzisz + zapraszam na konkurs

    http://andziablogangelika.blogspot.co.uk/2014/03/58-jest-moc-i-wszystko-naraz.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Hmm .. skoro efekty są widoczne, to może kiedyś wypróbuję, ale jak na razie moim numerem 1 jest szampon z Timotei :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Słyszałam o tym szamponie. Skoro mówisz że jest dobry to może go kupię bo akurat jakiegoś szukam ;)
    U nas jest nowy post - wpadniesz i skomentujesz ?

    miki-and-nessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Super blog ;)

    http://zwariiowanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie używałam tego szamponu:)
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam ♥ proszę o klikanie w banerek sheinside na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. to jest mój ulubiony szampon, u mnie sprawdza się świetnie :) obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fab post, you have a lovely blog :)
    Would you like to follow each other on GFC, bloglovin? It would be great, just let me know :)

    Kisses,
    Maria
    http://retrostreetstation.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  22. Obecnie nie używałam, ale wiem, że moja koleżanka używała i go poleca :)
    Ja też mam problem z czasem, dlatego jutro właśnie od rana biorę się w garść :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

✿ Bardzo dziękuję, że tu jesteś
✿ Zostawiając komentarz masz gwarancje rewanżu

Ostatnio popularne