2w1: szampon i odżywka Dove - recenzja

Siemanko ^^
Dawno nic nie dodawałam, ale jakoś nie potrafiłam posklejać ładnych zdań. Ale chandra w pisaniu już w większym stopniu mi minęła :P.
Moje dni są w zasadzie monotonne, w odróżnieniu od pogody: pochmurno- słonecznie- deszczowo- wietrznie(a w tej chwili pojawiła się tęcza *O*).... Tak bardzo chciałabym typowo letnie temperatury ♥ Ale z tego co wiem od przyszłego tygodnia ma być trochę pogodniej ;-).
A co słychać u Was?

Obiecałam Wam w ostatnim wpisie recenzję, więc oto ona:

Szampon i odżywka Dove hair therapy z kompleksem nawilżającym przeznaczone są do włosów suchych i normalnych
 * Dociera do poziomu komórek włosa
*Chroni włosy przed codziennymi zniszczeniami
* Formuła nawilża włosy bez ich obciążania

Szampono-odżywka ma 350 ml i znajduje się w plastikowej buteleczce, którą wystarczy skierować pod światło, by zobaczyć ile zawartości pozostało. Wieczko ma minimalne wyżłobienie, które umożliwia otworzenie pojemniczka nawet z krótkimi paznokciami, bez żadnego siłowania.
Uwielbiam firmę Dove, a ten szampon już od pierwszego użycia(!) zmienił moje włosy. Zaczęły się inaczej układać, łatwiej je modulować, stały się lżejsze i bardziej miękkie. I wiele moich koleżanek to zauważyło ;-) (haha, zabrzmiało to trochę jak z reklamy xD).
Poza tym to świetna sprawa mieć szampon i odżywkę w jednym. Kosztuje on ok. 14 zł, ale jeśli trafi się na promocję można go kupić nawet za 9-10 zł.
Jedyny minus jaki zauważam jest następujący- kiedy kończy się zawartość zawsze odwracam pojemniczki do góry nogami, a w tym przypadku jest to niemożliwe, bo wieczko nie jest płaskie.



Czy kupię ponownie?   Zdecydowanie TAK

Konsystencja tego produktu 2w1 jest kremowo-perłowa.Szampon ma bardzo fajny zapach, bo jest delikatnie zaperfumowany z nutą limonki.
Jeśli poszukujecie wiosennego produktu, który sprawi, że Wasze włosy będą bardziej miękkie, lżejsze oraz będą się układać bez efektu oklapnięcia czy ulizania, to zdecydowanie jest dla Was;).

Miałyście już kiedyś ten szampon 2w1? A może zamierzacie wypróbować?

Pozdrawiam ♥ 
I zapraszam na blog Muzyka - to co nas łączy...

Komentarze

  1. Bardzo fajnie,że kosmetyk sie sprawdził.Chętnie go wypróbuje jak skończe moje gigantyczne zapasy :)
    Mam prośbę czy możesz mi poklikać w w tym poście http://daquerre.blogspot.com/2014/05/tag-40-pytan-kosmetycznych.html będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie używałam, ale produkty z dove zawsze są fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna recenzja. Kiedyś używałam i zapomnialam o nim. Muszę go kupić, bo włosy po zimie są straszne. :)
    Zapraszam do mnie. Byłabym wdzięczna gdybyś poklikała w linki w ostatnim poście.
    pinkk-rainbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. szukałam wlasnie jakiegos fajnego szamponu i po Twojej recenzji wypróbuje chyba właśnie ten!

    http://positive-memories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

✿ Bardzo dziękuję, że tu jesteś
✿ Zostawiając komentarz masz gwarancję rewanżu

Ostatnio popularne