Co Twoje buty mówią o Tobie?

Hello :D

Dawno nie było tu postów z dużą dawką informacji, lecz pojawiały się różne zdjęcia i recenzje. Więc dziś coś do poczytania, mam nadzieję, że Was zaciekawi i dowiecie się o sobie czegoś ciekawego ;-). A może się z tym nie zgadzacie?
--------------------

Aż 90% osób potrafi ocenić osobowość drugiego człowieka tylko na podstawie najczęściej noszonych przez niego butów. Osoby ugodowe najchętniej noszą obuwie wygodne i praktyczne, a kłótliwe- botki.

KOLOR BUTÓW

Kobiety, które noszą kolorowe obuwie wydają się bardziej zabawne i skłonne do podejmowania ryzyka.
Jeśli lubisz neonowe sandały, czy pomarańczowe baleriny, to mimo, że są to buty niskie, jasno wysyłasz sygnał facetom, że jesteś mało wymagająca i łatwa do zdobycia.
A czerwone szpilki to od dawien dawna symbol uwodzenia.


SANDAŁY NA OBCASIE
Kobieta, która nosi wysokie, odkryte buty odsłaniające palce jej stóp uchodzi za pewną siebie. A jeśli ma pedicure, może oznaczać, że ma uwodzicielską naturę ;).


BUTY NA PLATFORMIE

Kobieta chodząca w takich butach to praktyczna romantyczka- odnosi sukcesy w życiu i twardo stąpa po ziemi. Do tego jest bardzo aktywna i pracowita, trudno się z nią umówić, bo ma niewiele wolnego czasu. 
Typowa bizneswoman ^^.

SZPILKI CZÓŁENKA
 
Kobiety, które je kochają to uwodzicielki. Lubią wyzwania, mają wybuchową naturę i lubią się podobać, być podziwiane. Im wyższy obcas- tym większe zapotrzebowanie na komplementy.


BUTY DAMSKIE PŁASKIE
Kobieta nosząca płaskie buty jest uznawana za wyluzowaną, z jasno wytyczonymi celami, choć czasem mającą skłonności do depresji
Wybierając baleriny pokazujesz, że twardo stąpasz po ziemi oraz, że ważniejszy jest dla ciebie komfort niż styl.
Japonki świadczą o tym, że zbytnio się niczym nie przejmujesz i masz dystans do siebie.


BUTY DAMSKIE SPORTOWE
Kobiety, które noszą buty sportowe- tenisówki lub adidasy łatwo nawiązują kontakt z innymi, choć często nie lubią zmian. Są zawsze pomocne, gdy nadejdzie taka potrzeba. 

--------------------------
Jaki tym butów jest Waszym ulubionym? Co myślicie o tej notce?
+ zapraszam na tego bloga O MUZYCE
Buziaki =*

Komentarze

  1. Bardzo ciekawie się czytało
    Krótko i zwięźle
    Świetne zdjęcia !

    http://modaiurodawedlugjulii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. hej :) zmieniłam link do bloga na milszy dla ucha

    teraz zapraszam na fruutti.blogspot.com :)
    dzięki za miły koment

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, zgadza się :) ja noszę sportowe obuwie i faktycznie łatwo nawiazuje kontakty itp.
    Super post :)
    dziamonablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślałam, że tylko ja oceniam człowieka po butach, a jednak nie! Skąd te informacje? :)
    Zapraszam do mnie. Jeśli SPODOBA Ci się mój blog możesz zaobserwować, a zrobię to samo.
    pinkk-rainbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ale mnie ten post zaciekawil! <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy pomysł! Nie wiedziałam, że moje buty tyle o mnie mówią. : )
    Zapraszam - http://muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja lubię buty sportowe, a opis nie koniecznie się zgadza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. najbardziej lubię trampki :)
    co powiesz na wspólną obserwację ?

    http://realynaturaly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę dużo wyniosłam z tego posta, jest świetny! Nie wiedziałam, że nawet buty mogę coś o nas mówić :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy post i nieco zabawne są niektóre opisy choć ja osobiście się z tym nie zgadzam, bo u mnie jest odwrotnie niż opis sugeruje :D Pozdrawiam serdecznie! :)

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wooow!Mega notka,jestem bizneswoman ale jaja!A co do botków to chyba też się sprawdza,że te osoby są kłótliwe...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

✿ Bardzo dziękuję, że tu jesteś

Ostatnio popularne