My photos #2

Cześć Wam ♥
Co tam u Was? Jak Wam minął weekend?

U mnie w szkole trwają przygotowania do balu gimnazjalnego, który będzie 12 czerwca. Dużo czasu zostało, ale wiadomo jak on szybko ucieka... Poloneza ćwiczyliśmy już kilka razy, na początku bałam się, że nie załapie tego klimatu i się nie wczuję, ale jest coraz lepiej :P. Sukienka zakupiona, muszę jeszcze dobrać dodatki. Póki co nie wstawię jej zdjęć, bo na bloga zaglądają też moi przyjaciele(, których gorąco pozdrawiam ♥♥♥), a chciałabym, żeby to, jak będę wyglądać tego dnia pozostało niespodzianką. Ale obiecuję, że relacje i zdjęcia po balu się pojawią ;).

Jak da się zauważyć blog ma nowy nagłówek, z którego jestem baardzo zadowolona ;-). Z jednej strony wiem, że wiele stron ma je o podobnej budowie, ale z drugiej - jestem z siebie dumna, że w końcu się za to wzięłam i udało mi się :))

Chcecie wpis o tym, z jakich stron korzystałam i jak zrobiłam wszystko krok po krok?
Jakbyście chcieli podobny nagłówek na swoją stronkę to mogę Wam też zrobić :)). 

Przypominam o trwającej ankiecie, która znajduje się na pasku bocznym. Zdecydujcie, o jakiej tematyce wpisy mają pojawiać się najczęściej ^^.

A dziś mam dla Was kilka moich zdjęć ;-).









Pozdrawiam :* ♥

Komentarze

  1. Slicznie wygladasz! Udanej zabawy!
    ;)#
    visit me soon on www.pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia ! ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

✿ Bardzo dziękuję, że tu jesteś
✿ Zostawiając komentarz masz gwarancję rewanżu

Ostatnio popularne