Peeling do twarzy - recenzja

Witajcie ♥

Dzięki Wam za tak pozytywne komy pod poprzednim postem :-).
Nie dodawałam nic już z 8 dni, ale w szkole urwanie głowy, a osoby nie potrafiące rozplanować sobie czasu (czyt. Ja^^) to nie wiedzą już zupełnie w co ręce włożyć :P. Do tego jeszcze muszę wybrać dalszą szkołę, a mam z tym niemały problem. Ale mimo to, trzeba patrzeć na życie pozytywnie i cieszyć się nawet z nielicznych sukcesów. Poza tym wielkimi krokami zbliża się do Nas Dzień Dziecka :P.
Co zamierzacie robić tego dnia?
A jak tam wygląda Wasza walka o średnią?
---------------------------------------------------------------------------

Dziś pod moją lupę biorę żel peelingujący z absorbującym węglem firmy GARNIER marki SKIN NATURALS.

 Jest on przeznaczony do cery podatnej na przetłuszczanie się i skłonnej do niedoskonałości. Muszę przyznać, że w moim przypadku sprawdził się i wciąż sprawdza :). Już po tygodniu stosowania zauważyłam wyraźną różnicę- część drobnych zaskórników, które znajdowały się na linii żuchwy zniknęło. Na pozbycie się tych bardziej uporczywych musiałam poczekać trochę dłużej. Niestety nie ma jednego kosmetyku, który poradzi na wiele problemów od razu, więc nie mówię, że moja cera nie ma problemu, ale zanim zaczęłam używać tego żelu miałam kilka niemiłych niespodzianek na twarzy, regularnie go stosując pojawiają mi się one znacznie rzadziej, w mniejszych ilościach. Jak dla mnie jest cudotwórcą ♥.

Poza tym cera jest w lepszej kondycji, bo peelingowanie dotlenia i złuszcza martwy naskórek, więc mamy gładszą cerę^^.
Ten żel należy nakładać codziennie na zwilżoną skórę twarzy, przy tym delikatnie masując do uzyskania piany, zwracając szczególną uwagę na miejsca, gdzie występują niedoskonałości oraz na strefę T(czoło, nos, broda). 

Peeling zawiera absorbujący węgiel i kwas salicylowy. Ten zestaw ma za zadanie delikatnie rozjaśnić ślady po np. trądziku i odkazić cerę oraz zmniejszyć wydzielanie sebum. Na dodatek pod względem zapachu również to trafny duet.

Czy kupię ponownie? ZDECYDOWANIE TAK

Tubka ma 150 ml, czyli przeciętnie jak na taki kosmetyk. Specjalne wyżłobienie(widać je na zdjęciu), które, moim zdaniem, jest charakterystyczne dla GARNIERa, ułatwia otwieranie nawet z krótkimi paznokciami. Bez problemu można zobaczyć ile zawartości jeszcze pozostało, bo pojemniczek jest wykonany głównie z bezbarwnego plastiku.
Żel kosztował mnie 13 zł. Kupowałam go w pobliskim sklepie kosmetycznym, więc możliwe, że w dużych drogeriach można go nabyć trochę taniej.
----------------------------------------------------------------------------------------------

Co myślicie o tej recenzji? Zamierzacie wypróbować peeling?
Do następnego ♥♥♥

Komentarze

  1. Jak na taki żel to na prawdę nie dużo.
    Świetna recenzja !

    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam go, choć miałam go kupić. Z przyjaciółką zastanawiałyśmy się nad tym, a z firmy under twenty i nie wiem, który lepszy bo nie mam porównania. Jak na razie mam ten z under twenty i mam już go bardzo długo, chyba z pół roku i moim zdaniem nieźle działa. Może być sobie porównała i napisała, jak chcesz? Taka mini sugestia.
    music-the-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pomysł! <3
      Już dopisuję sobie ten peeling do mojej listy must-have kosmetyków ;-)
      Jak napiszę dam Ci znać :P
      Dziękuję :*

      Usuń
  3. Jak kiedyś będzie na promocji to chętnie wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. musze wyprobowac!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mialamnigdy, ale stronie od takich peeligow bo bardzo przenosze sobie zanieczyszczenia skorne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, że przenoszą zanieszyszczenia, ale tylko wtedy, gdy masz jakieś otwarte rany np. rozogniony trądzik.
      Jednak są świetne na zaskórniki i plamy po trądziki, także zależy, kto czego potrzebuje ;)).

      Usuń
  6. ja osobiscie używam peelingu z under twenty :) nigdy nie miałam tego co ty :)
    wydaje sie spoko ;p
    u mnie nowy post, zapraszam!
    klaudiaxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Także uzywałam i też gorrąco polecam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

✿ Bardzo dziękuję, że tu jesteś
✿ Zostawiając komentarz masz gwarancję rewanżu

Ostatnio popularne