Mój sposób na nudę + inspiracje

Heej ^^
Jak Wam mija długi weekend?
Pogoda niestety wciąż wariuje i nie zachęca mnie do spędzania wiele czasu na dworze. Dlatego znalazłam sobie bardzo pochłaniające mnie zajęcie, a mianowicie wypożyczyłam świetne książki i odpływam do innych światów ^^!
 
"Zieleń Szmaragdu"- trzecia i zarazem ostatnia część Trylogii Czasu napisanej przez niemiecką autorkę Kerstin Gier. Cała trylogia opowiada o podróżach w czasie, Kamieniu Filozoficznym, który zostanie wydobyty po zamknięciu kręgu krwi dwunastu podróżników, zawikłanej miłości Gwendolyn i Gideona, ale w ostatniej części wychodzi na jaw jeszcze więcej tajemnic i pojawia się mnóstwo odpowiedzi na pytania, które zadawałam sobie czytając dwie wcześniejsze książki. Pewnych rzeczy w życiu bym się nie domyśliła, m.in. kim jest pan Bernhard.  "Czerwień Rubinu", czyli pierwszą część tej trylogii nawet recenzjowałam T U T A J.

"Harry Potter i Książę Półkrwi" - o co chodzi w tej trylogii, to chyba nie trzeba nikomu tłumaczyć (tak na marginesie to właśnie w tej części Harry przeżywa śmierć ojca chrzestnego, a Dumbledore ginie). Choć pozostałe sześć tomów napisane przez J.K. Rowling przeczytałam z ponad rok temu, to właśnie na tę szóstą w kolejności przez caaaały rok nie mogłam trafić w miejscowej bibliotece. Aż do dnia wczorajszego :D. Jakbyście zobaczyli mój zaciesz przed tą szafką z książkami to byście padli ze śmiechu haha... Sama się sobie dziwię, że nie zaczęłam skakać z radości :P.










Czytaliście już te książki? Jeśli tak, co o nich myślicie?
Jak macie pomysł, to polećcie mi jakieś w stylu fantasy, bo nie wiem za co się później wziąć ;)).

---------------------------------
W zakładce Opowiadanie możecie poczytać, coś, co zaczynam em... "tworzyć". Na razie jest jeden rozdział, niezbyt długi, ale mam nadzieję, że się spodoba, a niedługo przybędzie więcej treści :D.

---------------------------------

A na koniec zostawiam Was z różnymi inspiracjami ;)
3majcie się i bierzcie z życia co najlepsze ♥♥♥ :*

'After all this time?' 'Always.' 

 Untitled

.

Beautiful | Art,Imagenes | Pinterest

Lana del rey

Untitled

Feet in the water.

ღ Dream World ღ  | via Facebook

Welcome to my blog lovelies!! | via Tumblr

Crazy | via Tumblr

♡ | via Tumblr

Wear your passion ♥ | via Tumblr 

 Fashion

 😛

 Live each moment like your last... | via Tumblr

Komentarze

  1. musze przeczytac ta trylogie - zachecilas mnie!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne inspiracje, nigdy nie czytałam tej trylogii
    http://modaiurodawedlugjulii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Książka to zawsze super zajęcie :D
    Piękne inspiracje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne inspiracje : ) . Pozdrawiam i życzę miłego dnia !
    + Zapraszam do mnie : lublins.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za komplement, a post ze zdjęciami na pewno wstawię! :D
    Też planuję przeczytać HP w te wakacje :)
    pozdrawiam i również obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojjj ja też uwielbiam czytać <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Super inspiracje niestety nie czytalam tej trylogii ;)
    Obserwuje i liczę na rewanż
    www.greenpinkandcafe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. HP uwielbiam!
    Zdjęcie przypiętego jedzenia z Maca mnie zabiło xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam HP! No pogoda jak na razie jest do niczego ;/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

✿ Bardzo dziękuję, że tu jesteś
✿ Zostawiając komentarz masz gwarancję rewanżu

Ostatnio popularne