3 lata + Perfumy za darmo? Tak,to możliwe!

No cześć 

Też tak czasem macie, że w głowie pojawia Wam się mnóstwo pomysłów, a kiedy należy to zapisać nagle...pustka? I nawet nie wiem, jak to dokładnie można wytłumaczyć. Może tak się dzieje, dlatego że chaotyczne myśli wymagają od nas mniej konkretów niż słowa pisane..
Właśnie z powodu tej "przypadłości" ostatni post zawitał tu 5 dni temu, choć w zamyśle zawsze chcę dodawać wpisy co 3. 

Ale dzisiejszy wpis nie będzie w całości poświęcony moim problemom organizacyjnym, o nie! Zdecydowanie na dziś mam dla Was dwie weselsze, tytułowe sprawy :D.

W zasadzie nie wiem kiedy to minęło, ale dziś mija równo trzy lata od założenia tego bloga! To masa czasu :P. Zarówno mój wygląd, jak i sposób myślenia, a tym samym pisania trochę się zmienił. 3 lata temu szłam do nowej szkoły i obawiałam się nadchodzących zmian. W tym roku jest podobnie. Historia lubi się powtarzać ^^. 

Ale to właśnie 2014 stał się przełomowy w moim blogowaniu. Wcześniej opuszczałam stronę na tygodnie lub miesiące. W tym roku zdarza mi się to rzadziej i są to krótsze okresy czasu, z czego jestem dumna <3. Do tego jest fajny szata graficzna i wasza stała aktywność, za co dziękuję wszystkim tu zaglądającym :**.

A teraz trochę statystyk :)) :
*172 obserwatorów
*prawie 13,5 tys. wyświetleń (w samym obecnym miesiącu ponad 1,5 tys.)
*143 posty
*630 komentarzy

Brak haczyków przy "e", ale w programie, w którym to pisałam nie ma polskich znaków :P.



Wiedzieliście o tym, że można zamówić 15 ml perfumy całkowicie za darmo? Zero kosztów przesyłki, za towar itd. Brzmi trochę, jak w reklamie, ale to prawda :P. Ja już je dostałam ^.^.

Czekałam na przesyłkę 18 dni. To dość długo, ale jeśli wyczekiwana rzecz jest za darmo.. zdecydowanie warto  ^^. Na dodatek na stronie jest uprzedzenie, że potrwa to co najmniej 10 dni.
Zamówienia dokonałam wchodząc w TEN link. Z listy 48 damskich zapachów( męskie też są, ale z przyczyn oczywistych koncentruję się na dziewczęcych^^) firmy YODEYMA Paris(choć są one produkowane w Hiszpanii :P) wybrałam ten o nazwie Celebrity Woman.
 Jeśli chcecie wiedzieć więcej o wybranych perfumach wystarczy kliknąć na fiolkę, a następnie napis w lewym, dolnym rogu:

Wybrany przeze mnie zapach jest opisany następująco:
"Słodkie nuty czarnej porzeczki i orientalne tło paczuli splatają kwiatowe serce tego wyjątkowego zapachu."

Dla mnie to brzmi wspaniale i dlatego zdecydowałam się na ten ^^. Jeśli chce się wiedzieć jeszcze więcej wystarczy kliknąć napis NUTY ZAPACHOWE, który jest poniżej opisu i pojawi się bardziej szczegółowa charakterystyka, która u Celebrity Woman wyglada tak:

Zdecydowałam się na ten zapach bez oglądania tej ramki. Byłam taka happy, że nawet nie zwróciłam wówczas na nią uwagi, taki spontaniczny wybór.


Nuty głowy czuje się kilka sekund- choć to woda toaletowa, czyli zaprocentowanie ma chyba jakieś 8-12 %, to wąchając od razu po psiknięciu czuć alkohol jak u prawdziwych 20-procentowców. 
Pierwsze, krótkie wciągnięcie zapachu w nozdrza- delikatnie czuć czarną porzeczkę.
Wąchając dłużej, mocno wyczuwalny staje się irys, za którego zapachem nie przepadam, bo czuję w nim coś gorzkiego, więc uprzedzam, przed zamówieniem lepiej wszystko dokładnie przeczytać o wybranym zapachu^^.
Fiolka jest odpowiednia do torebki. Trochę ponarzekać można na rozpylacz- delikatnie naciskając leci równy strumień, jak z pistoletu na wodę. Trzeba kliknąć zdecydowanie, by powstała ładna, zapachowa chmurka.


Mimo irysowej nuty serca, o dziwo, zapach mi odpowiada. Gdybym mogła wybrać jeszcze raz, raczej zdecydowałabym się na inną fiolkę, np. SWEET GIRL , ale mimo to, właśnie dzięki temu, że jest to woda toaletowa, po kilku chwilach intensywność irysa maleje i tworzy się bardzo ładna kompozycja z porzeczką i paczulą. Miłe zaskoczenie *.*.

By dokonać zamówienia wystarczy kliknąć TU, następnie nacisnąć ikonę fiolki, obok której pojawi się napis ZAMÓW. Klikamy go i wpisujemy wszystkie dane. Gotowe :D.

Przesyłka przychodzi pocztą, w żółtej kopercie. Fiolka perfum jest zabezpieczona folią z bąbelkami :DD. W środku jest również krótki list zachęcający do kupna perfum i przewodnik po zapachach- wszystkie odpowiedniki, nuty zapachowe.



Decydujecie się na zamówienie darmowych perfum? A może już je macie?
Dodam jeszcze, że z jednego komputera i na jeden adres można zamówić tylko jedną fiolkę ;)

Ciao <3 <3

Komentarze

  1. Ale świetne ! Już zamówiłam :)
    http://malinoweciernie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej dzieki!
    http://lifeonmaars.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniecznie muszę to zamówić 😁 a tak btw to jak zrobiłaś to pierwsze zdjęcie??? Bo jest genialne :*
    Obserwuję :*
    http://matiaga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że się podoba ;))
      udało się je zrobić z pomoc dwóch osób, które świetnie zgrały się w czasie-koleżanki fotografa i hmm...prywatnego fryzjera heheh ;))
      buziaki:*

      Usuń
  4. wow skoro za darmo to chętnie zamówię! :)
    http://nutellaax.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. też mam te perfumy, ja jednak wybrałam brzydki zapach :(

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję 3 lat- to kawał czasu :) perfum nie mialam :) buziaki, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz słyszę o tych perfumach :) Zwykle jedyne darmowe jakie miałam to próbki różnych zapachów ;)

    lusiaa-lusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) to w zasadzie też są próbki, tylko że 15 mililitrowe, oni normalne perfumy mają jeszcze większe :P

      Usuń
  8. nie słyszałam o tej marce...
    zaobserwowałam :)
    http://mylifeestyleblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Może zamówię :)
    Gratuluję wytrwałości i wysokich osiągnięć!


    justlife-jurka.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam o tym, a teraz już ppewnie za późno będzie na zgłoszenie się na tę darmóweczkę.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

✿ Bardzo dziękuję, że tu jesteś
✿ Zostawiając komentarz masz gwarancję rewanżu

Ostatnio popularne