^Answers^

Elooo :P


Jak Wam mija sierpień? Mi baardzo szybko, niestety tylko 3 tygodnie i szkoła(nie zabijajcie mnie teraz wzrokiem za to, że o tym przypomniałam :P). 
W końcu wybrałam się na wycieczkę i nazbierałam trochę wspomnień, i choć już jestem bardzo zmęczona to zdecydowanie naładowałam się pozytywnie na nadchodzące kilka dni :D.  Przy okazji tego wypadu nie obyło się bez kupna kilku nowych rzeczy ^.^. Klimatyczne zdjęcia, czyli trochę ujęć z trasy i moje zakupy pojawią się w notce jeszcze w tym tygodniu ;).

A dziś, tak, jak zapowiedziałam w ostatnim poście, mam dla Was odpowiedzi na pytania. Mam nadzieję, że się nie zanudzicie :P


1. Od kiedy prowadzisz bloga?
Dokładnie 23 sierpnia 2011 roku pojawił się tu pierwszy post :D. Tak się z tego cieszyłam, że jednego dnia dodałam 3 wpisy haha ;).

A to ja sprzed ok. 2 lat. ;D Zmieniłam się?

2. Co skłoniło Cię do blogowania/skąd wziął się pomysł na utworzenie bloga?
To były dwa pytania, więc postanowiłam je złączyć, skoro odpowiedź i tak byłaby taka sama.
O ile dobrze pamiętam to był impuls. Wcześniej prowadziłam blog o stardoll z koleżanką, ale po pewnym czasie nasze zainteresowanie grą zmalało. Aż pewnego dnia zajrzałam na tamtą stronę i chciałam znów poczuć się jak dawniej- chciałam tworzyć i cieszyć się z dzielenia tym z różnymi osobami, bez względu na to, że możemy się nawet nie znać i mieszkać od siebie bardzo daleko.

3. Masz rodzeństwo?
Tak, dwóch braci i siostrę. Ja jestem najmłodsza ^.^.

4. Masz jakiegoś pupila?
Oczywiście <3! Mam trzy pieski- Misia, Plamę i Piłeczką oraz kotki, które się zwą: Ruda, Frania, Mia.

 Piłeczka :D
Frania ;-)
5. Masz jakieś dziwne nawyki?
Raczej nie, chociaż pewnie niektóre przyzwyczajenia, które wydają mi się normalne, dla innych mogą być bardzo dziwne :P. Np. jak dostanę w swoje ręce ciekawą książką, to prawie się od niej nie odklejam, dopóki jej nie przeczytam- wpadam w taki trans, w którym jestem tylko ja i ona ^^.


6. Czym dla Ciebie jest blogowanie?
Blogowanie daje mi możliwość wyrażania siebie. Dzięki tej stronie zaczęłam też bardziej wierzyć: zarówno w mój wygląd, jak i moc słowa.

7. Co sprawia Ci największą radość w blogowaniu?
Robienie zdjęć, każdy nowy obserwator i komentarz oraz znajdowanie osób o podobnych zainteresowaniach lub problemach, bo wtedy wiem, że nie jestem z tym sama ;D. Takie wsparcie na odległość.


8. Skąd czerpiesz inspiracje?
Czasem inspirują mnie wpisy na innych blogach i motywują do działania, gdy sobie myślę, że też chciałabym się rozwijać, coś osiągnąć i powiedzieć samej sobie, że jestem dumna z tego co zrobiłam, robię i będę robić.
Inspiracją jest również moja codzienność i otoczenie- jeśli np. jestem na kosmetycznych zakupach, to po powrocie do domu robię zdjęcia, by z czasem móc się nimi podzielić ;).

9. Gdybyś miała do wyboru brak brwi, czy brak rzęs to co byś wybrała?
Jakie trudne pytanie :x. Hmm...co prawda, do rzęs przywiązuję większą uwagę niż do brwi, jednak bez nich, a z jakąś cienką, namalowaną kreską czułabym się...sztucznie. No kurcze, nie wiem, nie dam rady odpowiedzieć :P.



10. Gdybyś nie mogła nigdy nosić trampek lub spodni to co byś wybrała?
Bardzo często noszę baleriny i choć trampki też uwielbiam, to jednak mogłabym z nich zrezygnować. Nie wyobrażam sobie chodzenia w sukience zamiast spodni przez cały rok :o.

11. Co lubisz robić w wolnym czasie?
W wolnych chwilach najchętniej słucham muzyki, śpiewam, tańczę, czytam książki i czasopisma, przeglądam różne strony, blogi oraz jemmm :D.

12. Jakie rady dałabyś początkującym blogerom?
Przede wszystkim piszcie regularnie i czerpcie dużą satysfakcję z każdego nowego obserwatora, komentarzu, wyświetlenia ;-). Mimo upływającego czasu to zawsze powinno Was motywować. Sprawcie, żeby blog był częścią Waszego życia i wyrażajcie siebie za jego pomocą ;)).



13. Masz ulubioną książkę?
Choć jestem ogromną fanką powieści fantastycznych to ostatnio moim ulubionym czytadełkiem jest "Złodziejka Książek" Markusa Zusaka(recenzja tutaj), która opowiada o holocauście i ludzkości w czasie II Wojny Światowej. Niedawno przeczytałam "Posłańca"- również dzieło Zusaka, które jest skierowane do starszej młodzież- akcja jest dynamiczna, a przekaz książki zastanawiający. 
Oba utwory są świetne, także gorąco polecam <3.


14. Czy jesteś zakupoholiczką?
Kiedyś szalałam na na punkcie różnych mazidełek do ust, po prostu, gdy widziałam jakiekolwiek pomadki, błyszczyki, balsamy, czy masełka, czułam, że to coś dla mnie. Uzbierała mi się kolekcja około trzydziestu pielęgnująco-koloryzujących usta pomocników i trochę oprzytomniałam. Do tej pory uwielbiam różne błyszczyki, ale w sklepie staram się omijać półki z nimi szerszym łukiem, by dodatkowo się nie kusić :).

15. Czy zdarzyło Ci się kupić coś wyłącznie z polecenia innych blogerek?
BABY LIPS- na wielu blogach były wpisy właśnie o tych pomadkach, więc pomyślałam sobie, że skoro tyle osób je chwali, to pewnie są dobre. Okazało się, że BABY jest genialna <3 i na pewno nie żałuję, że podążyłam za tym trendem :D.


A oto linki do blogów dziewczyn, które zadały mi te pytania ^.^ :

Jeszcze raz Wam baardzo dziękuję <3.

Odpowiedzielibyście na któreś z pytań podobnie?

Pozderki <3

Komentarze

  1. Ale słodki ten psiak na zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow długo już blogujesz :) a o szmince również muszę pomyśleć

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow bardzo długo masz już bloga. Świetne odpowiedzi :)

    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję ! Tyle czasu spędziłaś w blogosferze i nadal to kochasz ! :)
    http://paulla-polly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Diękuję :*
      Co prawda miałam czasem bardzo długie przerwy, ale w tym roku bardziej zadbałam o blog ;D
      I dzięki poświęconemu czasowi stał się częścią mnie ;)

      Usuń
  5. Wow, naprawdę długo prowadzisz bloga ;d Gratuluję takiej wytrwałości i życzę, żeby dalej było tylko lepiej ;)
    Obserwuję :) dzisbeznazwy.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubie czytac takie posty duzo sie mozna o blogerce dowiedziec ,btw uwielbiam koty<3<3
    masz ochote na wspolna obserwacje ,bedzie mi milo buziaki
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/08/dress-you-up.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny kot :D

    Co powiesz na wspólną obserwację?
    http://rosa137.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post :-) Fajnie dowiedzieć się o Tobie czegoś nowego :-) Czekam na kolejne notki :-)
    http://mystylemychoice28.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjecia :)
    Słodki piesek ;D
    I super odpowiedzi :)
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  10. Super odpowiedzi, można sie czegoś o Tobie dowiedzieć :))
    Obserwuję :*
    http://annabell-xoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo się zmieniłaś według mnie! Również lubię "Złodziejkę książek" :)

    http://laucagliata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja na swojego psa mówię Misio, mimo że to suczka i ma na imię Czika :) Słodki piesek :3

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny post, i śliczne masz zwierzątka <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz piękne oczka i jesteś taka naturalna :) Śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię Twój blog więc byłoby miło gdybyś mnie zaobserwowała :*

    paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna fryzura na 3,4 od dołu!
    Ale masz zwierzątek. Ja nie mam żadnego :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Długo juz piszesz, szacun :)

    OdpowiedzUsuń
  18. swietne zdjecia :) lubie czytać takie posty z odpwoiedizami :D
    u mnie nowy post, zapraaszam!
    klaudiaox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo długo prowadzisz bloga, łał dużo blogerek nie wytrzymuje tyle czasu.
    Mnie sierpień też szybko zleciał i nie mogę uwierzyć, że za 3 tygodnie muszę iść do szkoły..
    Masz piękno fryzurę na zdjęciach.

    Obserwuje i zapraszam
    http://aleeksandrablog.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny wpis i ładne fotki :-)
    Obserwuje i liczę na to samo:

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny blog *,* obserwuję i liczę na rewanż :)
    mylifesanders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzięki za obserwacje,również obserwuje (151)
    Pozdrawiam :*
    http://malinoweciernie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Chyba na większość pytań odpowiedziałabym podobnie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

✿ Bardzo dziękuję, że tu jesteś

Ostatnio popularne