Holiday trip

Hej Hej ! <3


Na początku chciałabym Wam wszystkim podziękować, bo już dobiło tu do 150 obserwatorów *__*. Jesteście wspaniaali ;)). Za komentarze i po prostu zaglądanie tutaj też dziękuję :*.

U Was też pogoda się trochę popsuła? Jest dość chłodno, ale ja się cieszę ;-)). Można odpocząć od monotonnych upałów ^^. Jednak liczę, że w najbliższych dniach ciepełko do Nas wróci ;). Chciałabym jeszcze pochodzić w cienkich koszulkach i krótkich spodenkach..

Wspominałam w ostatnim wpisie, że w końcu się gdzieś wybrałam ^.^. 
W planach była wizyta w Grudziądzu, by poznać trochę dalsze tereny i przy okazji dokupić podręczniki, zeszyty i różne przybory. Wiele rzeczy udało się zdobyć, jednak szkolne drobiazgi pokażę Wam przed rozpoczęciem roku, gdy będę miała już wszystko ;P.
Na dziś mam dla Was zdjęcia z trasy i zapowiedzi na następne posty :D.

Podczas jazdy samochodem chciałam jakoś wykorzystać wiatr wpadający przez otwarte okna. Z nudów robi się różne rzeczy xD. A poza tym lubię, kiedy moje włosy latają we wszystkie strony :P. Tak więc efekty poniżej ^^ ----->




Po drodze pstryknęłam foty zamkowi w Radzyniu Chełmińskim:


I trochę innych zdjęć :D





A tu taki piękny Kościół mijany po drodze...nie dowierzam, jak może być na sprzedaż...



I kolejny świetny budynek, który też jest do sprzedania...co się dzieje? Ktoś to pojmuje?



Jak już dało się zauważyć budynki z czerwonych cegieł mogą być uznawane za znak rozpoznawczy tych terenów, a to jeszcze nie koniec :P.

Kilka zdjęć zamku w Golubiu-Dobrzyniu i panoramy z tarasu widokowego ;D.











Drogę umilało mi czytanie GLAMOUR, z Keirą Knightley na okładce, która, moim zdaniem, jest bardzo utalentowaną aktorką i wyjątkowym człowiekiem ;). A w międzyczasie podjadałam borówki :P. Mmmmmmm, pychota ^^.


Mam jeszcze zdjęcia mojej stylizacji, kupionych kosmetyków i sukienki, ale to już chyba by było zbyt wiele jak na jeden post :P. Na pewno fotografie pojawią się w najbliższych dniach ;)).
Mam nadzieję, że jakoś przeżyliście ten wysyp wakacyjnych zdjęć, a przygotujcie się na więcej ;D.

Jak Wam się podobają foty?


Buźka :*

Komentarze

  1. Fajne zdjęcia ;)
    Też tam byłam, na prawde warte zwiedzenia :)

    Może wspólna obserwacja ?
    Ja zaczynam i licze na ciebie :)
    worldincity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia :) obserwuje cię
    http://nina-ninula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. również tam byłam, fantastycznie :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia :)

    zymna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są te widoki. Hmm, pamietam czasy kupowania podręczników i różnych zeszytów ;DD pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia ;* nie dużo napisane nie trzeba się wysilać żeby przeczytać ;D - również lubię gdy wiatr w aucie rozwiewa włosy ;D obserwuję ;D

    http://machacipacha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna wycieczka, ślicznee zdjęcia :) Obserwuje i liczę na rewanż :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. wolę cię bez okularów :P


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez okularów zdecydowanie łatwiej zrobić zdjęcia niż w ;))

      Usuń
  9. Śliczne zdjęcia :D
    Jakie piękne pierwsze zdjecie :)
    A u mnie jest ładna pogoda ^^
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajną wycieczkę miałaś :)
    Obserwuję :)
    http://www.nasze-dwaswiaty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie deszcz na przemian ze sloncem :( fajny trip!


    zachorujesz, jeśli nie wejdziesz i nie skomentujesz!
    ---> www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie pogoda zdecydowanie się popsuła. Jest zimno,deszczowo i tylko co jakiś czas słonko przedziera się przez warstwę chmur;(
    Świetne zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia :)
    Również obserwuję http://anne-cucito.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale ty jesteś śliczna <3
    Super zdjęcia , widać że fajnie spędziłas czas ;*

    zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawe zdjęcia;)
    Obserwujemy? ja już;)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie wyglądasz bez okularów ! :)
    obs ? :)
    paula--paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne widoki :)
    Co powiesz na wspólna obserwacje?
    Zapraszam
    fashionbyaleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia!
    Co powiesz na OBS ZA OBS? Ty pierwsza, jak już zaobserwujesz to napisz mi w komentarzu, obiecuję, że też zaobserwuję :3
    http://little-cookie-xx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładnie jest Ci w okularach :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

✿ Bardzo dziękuję, że tu jesteś
✿ Zostawiając komentarz masz gwarancję rewanżu

Ostatnio popularne