Portale godne polecenia



Witajcie Kochani ^.^
Dziś przygotowałam dla Was wpis o dwóch stronach internetowych wartych uwagi, które "odkryłam" dość niedawno, a już wywarły na mnie spore wrażenie :P. Obie są o innej tematyce- jedna naukowa, a druga bardziej rozrywkowa i dlatego myślę, że któraś z nich powinna Was zainteresować :).
Mam nadzieję, że miło będzie się Wam czytało :*.


Jest to portal przeznaczony dla studentów o bardzo łatwym przekazie- zamiast notować, studiuj. W bazie tej strony jest ponad 101 tysięcy notatek z najróżniejszych dziedzin, które można wyszukać wybierając przedmiot, uczelnię, bądź wykładowcę. Można dodać również własną notatkę.

Mimo że do studiów mam jeszcze sporo czasu, to nawet z mojej perspektywy, przyszłej uczennicy liceum, portal wydaje się bardzo atrakcyjny. Skoro na wykładach nie będzie trzeba spisywać słów nauczyciela, to ten czas będzie można poświecić na słuchanie go, a z tego można zapamiętać jeszcze więcej, by w późniejszej nauce tylko wesprzeć się notatkami znalezionymi na stronie notatek.pl, które można pobrać po zarejestrowaniu się, na szczęście, za darmo.
Co wy na to, studenci? ^.^
















Dresscloud.pl



To portal dla kobiet, na którym można dzielić się własnymi zdjęciami i dostawać za to diamenty, które są tutejszą walutą. Licytuje się za nie realne przedmioty- im więcej obstawi się diamentów, tym oczywiście większe prawdopodobieństwo, że się wygra wymarzone produkty;-). Niedawno był do rozlosowania taki zestaw:



Do wygrania są kosmetyki(pielęgnacyjne i kolorowe) oraz akcesoria(szczotki, lusterka,czy słodkie kubki). Dużym plusem jest to, że użytkownikami( tzw. clouders) są ludzie mili i życzliwi. To po prostu wciąż rozrastająca się społeczność,w której każdy zna każdego ;).
W dziale "what's up?", który znajduje się na pasku bocznym strony głównej można m.in. polecić swój najnowszy post, z racji tego, że wiele użytkowniczek jest bloggerkami.
Jakby co na tej stronie mam pseudonim: bloggerka ^.^. Wiem, że trochę mało oryginalnie, ale przynajmniej łatwo zapamiętać hah :D.

Jesteście użytkowniczkami którejś z tych stron lub zamierzacie się zarejestrować?
-----------------------------------------
Chciałam Wam jeszcze meeeega podziękować za te pytania pod poprzednim postem :*.
Odpowiem na nie we wpisie w poniedziałek i podam link do bloga każdej pytającej, tak jak obiecałam *.*. Jakby co pod tym postem też możecie pytać o co tylko chcecie i wasze blogi również zostaną polecone w najbliższej notce ;-)
A teraz lecę dalej oglądać Harry'ego <3.

Buźkiii :* :*

Komentarze

  1. Ta strona dresscloud wydaję się ciekawa, na pewno tam zajrzę :)

    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ten balsam do ust tylko kokosowy :) ja siedze dużo na Wizazu.pl

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. to masło kakaowe jest świetne :)

    Zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jak skomentujesz lub zaobserwujesz jak ci się spodoba :3
    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja uwielbiam masło kokosowe ♥
    obserwujemy?:)
    http://weraaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te masło kakaowe :)

    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny post ;)
    wspólna obserwacja? ;)
    http://adajejwypada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Muuuuszę się zarejestrować na dresscloudzie!!!!!!!!! :D

    Zaobserwujesz? Napisz u mnie - na pewno się odwdzięczę (:
    make-it-to-the-top.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie stronki godne polecenia, a ja chętnie zajrzę na tę druga i może zostane tam na dłużej.
    Pytania:
    Masz ulubioną książkę ?
    Czy jesteś zakupocholiczką ?
    Zdarzyło ci się kupić coś wyłącznie z polecenia innych bloggerek ?
    Dziękuję jeszcze za komentarz u mnie na blogu :)
    Pozdrawiam~Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Strony godne polecenia! Jaki jest twój ulubiony kolor?

    Czy mogłabyś poklikać u mnie w linki do sheinside! Dostałam możliwość współpracy i muszę mieć 100 kliknięć w linki do tej firmy! Czy mi pomożesz? Każde kliknięcie się liczy! Z góry dziękuję!
    ladygabon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm... bardziej zaintrygowała mnie druga strona z kolei, którą podałaś- z pewnością odwiedzę ją nie raz! :))
    Masło kakaowe- stosuję je od niedawna, ale pokochałam je po pierwszym użyciu! ♥

    stylstynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. O nie znałam ;)

    http://definition-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiedziałam o tym portalu notatek.pl , a pewnie bardzo mi się przyda do szkoły :)

    zymna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. hej :D bardzo ciekawy post :D No ja już do szkoły nie chodzę ale się przyda! :D
    pytałąś o obserwacje, a więc obserwuje jako lexy i zapraszam do siebie
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. również mam konto na dresscloud :) pod nickiem KarolinaKk :) bardzo fajna jest ta strona :) co prawda jeszcze nie licytowałam żadnego swopa ale może kiedyś :)
    zapraszam do siebie na nowy post :) będę wdzięczna za poklikanie w linki :)
    http://www.likemywholefashion.pl/2014/08/baby-blue-dress.html
    co powiesz na wspólną obserwację :)?

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzięki za komentarz ;)
    Bardzo fajny blog!!! ;)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie założyłam na dresscloud konto :D pod nickiem Kari :)
    Obserwuje i liczę na rewanż :))


    kari-blogg-kari.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesteś śliczna
    she-imagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie ty masz piękne oczy *,*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

✿ Bardzo dziękuję, że tu jesteś

Ostatnio popularne