Szampon i odżywka do włosów suchych i zniszczonych - recenzja


Hej Kotki <3
Tak na wstępie chciałam Was poprosić, żebyście pisały w komentarzach pod tym postem pytania, na które  mogłabym odpowiedzieć w oddzielnym wpisie.
Na zachętę dodam, że blog każdej osoby, która zada choć jedno pytanie(, ale im więcej tym lepiej^^) zostanie polecony w następnym poście ;-). Także dodatkowa okazja do wypromowania swojej strony.
Liczę na Was *.*.
I przy okazji bardzo dziękuję Karolinie Tak za zadanie mi pierwszych pytań :*.


.

Dziś zrecenzuję dla Was zestaw z powyższego zdjęcia, czyli odżywkę i szampon z linii GARNIER ULTRA DOUX z naturalnym ekstraktem oleju z awokado i masła karite do włosów suchych i zniszczonych
Miłego czytania ;)).



Szampon ma 250 ml pojemności. Buteleczka jest ładna i poręczna. 
Perłowo-kremowa konsystencja jest odrobinę jaśniejsza od opakowania, dość płynna. 
Ogromnym plusem jest to, że bardzo dobrze się pieni i choć zazwyczaj sceptycznie podchodzę do tak małych opakowań ze względu na opłacalność, tak ten szampon można polecić osobom, które jak ja wolą zaopatrzyć się w produkt starczający na dłuższy czas.
Kolejny plus to zapach. Połączenie naturalnego olejku z awokado i masła karite wspaniale działa na zmysły- przede wszystkim odpręża i relaksuje, a wtedy kiedy potrzeba daje impuls do działania.
Choć podczas pienienia pachnie o wiele intensywniej niż, gdy włosy są już suche, to jednak zapach na drugi dzień wciąż jest wyczuwalny.
Mimo że moją ogromną miłością są szampony z DOVE (recenzja) to nie mogę o produkcie GARNIERA powiedzieć złego słowa, bo odbudowuje włosy, nawet rozdwojonych  końcówek jest mniej.
Daje efekt odżywionych i miękkich włosów.



Muszę przyznać, że nigdy nie trafiłam na tak dobrą odżywkę pielęgnacyjną <3. Już podczas wmasowywania jej w całą powierzchnię włosów w czasie kąpieli kosmyki stają się mniej poplątane.
Ta kremowa konsystencja pomogła mi z wypadaniem włosów, co było moją zmorą od dłuższego czasu.
Podczas czesania wypada mi ich zdecydowanie mniej, bo są bardziej elastyczne.
Podwaja efekt miękkich i odżywionych włosów, które ma się po zastosowaniu szamponu z tej linii.
Pojemność odżywki to 200 ml.
Konsystencja jest bardziej skoncentrowana niż szamponu, ale bardzo dobra do aplikacji. Mimo mniejszego opakowania starczy też na jeszcze dłużej niż drugi produkt z tej linii, który i tak jest bardzo wydajny.


W obu pojemniczkach ujmuje mnie piękne żłobienie w kształcie liścia ułatwiające otwieranie, z którym nie trzeba się siłować paznokciami, lecz wystarczy delikatnie podważyć kciukiem.
Chropowata powierzchnia liścia sprawia, że mokre podczas kąpieli palce się nie ślizgają.
Buteleczki można również odwrócić i się nie przewrócą- w przypadku odżywki to zbędne, jednak szampon wieczko ma w górnej części, więc gdy będzie już mało jego zawartości, bez problemu wydobędzie się jego resztki.


A tu dodatkowo zachęcające słowa od producenta, które widnieją na odwrocie obu buteleczek:
"Odkryj przyjemność stosowania apetycznej, kremowej formuły. Poczuj egzotyczny, owocowy zapach. Dotknij swych włosów, są niewiarygodnie miękkie."

Czy kupię ponownie?
 Szampon- Być może
Odżywkę- Zdecydowanie tak


Około miesiąca temu udało mi się zdobyć ten zestaw za 10 złoty w Biedronce :D.
W regularnej cenie jedna buteleczka kosztuje ok. 8-10 zł.

Używałyście już, bądź zamierzacie wypróbować?

Pozderki *.*

Komentarze

  1. przetestowałabym odżywkę z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na odżyweczkę bym się skusiła. garnier odwalił kawał megadobrej roboty :) całusy! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. wiele dobrego o niej slyszalam, trzeba przetestowac :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie się Ultra Doux nie sprawdza ;) obserwuję ;)
    testowanieprobki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. No to trzeba go sprawdzić :)

    Również obserwuję i zapraszam do siebie ;)
    http://justinowa8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardzo dużo dobrego o tych produktach słyszłam i pewnie w niedalekiej przyszości sobie kupię :)Dziękuję jeszcze za komentarz u mnie na blogu :)
    Pozdrawiam~Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używałam, ale może spróbuję! :))

    http://pastelowesny.blogspot.com/
    Obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Używałam szamponu i odżywki. Szczerze powiedziawszy używałam lepszych i do tych raczej nie wrócę. Nie zauważyłam poprawy stanu moich włosów. Na pewno są bardziej miękkie. Z tym się zgadzam w 100%. Z przyjemnością zaobserwuje twojego bloga.
    ------------------------------------------------------
    Dopiero zaczynam i miło by mi było gdybyś zajrzała na mojego bloga i zostawiła coś po sobie :)
    http://paulla-polly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja szamponu nie używałam, a odżywkę bardzo lubię :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. nie uzywalam ( jeszcze) haha
    dzieki za komentarz, ja tez obserwuje :)
    igunii.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam i szampon i odżywkę i byłam zadowolona :)

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ładne zdjęcie i ciekawie piszesz :) zaobserwowałam się już

    OdpowiedzUsuń
  13. Przetestuję :D A teraz pytania :D
    Gdybyś miała do wyboru brak brwi czy brak rzęs to co byś wybrała?
    Gdybyś nie mogła nosić nigdy trampek czy spodni to co byś wybrała?
    http://pozytywizja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne włosy! ;)

    Pytania:
    - Masz rodzeństwo?
    - Od kiedy prowadzisz bloga?
    - Czym dla ciebie jest blogowanie?
    - Jakie rady dałabyś początkującym blogerom?
    - Co lubisz robić w wolnym czasie?
    - Skąd czerpiesz inspiracje?

    To tyle.. :D

    Pozdrawiam i również obserwuję :*

    http://mojswiat9893.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. również obserwuję :) miałam kiedyś ten szampon to strasznie puszył mi włosy :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie szukam dobrego szamponu do suchych włosów :)

    Pytania:
    Skąd wziął się pomysł na utworzenie bloga?
    Co sprawia Ci największą radość w blogowaniu?

    Co powiesz na wzajemną obserwację ? http://anne-cucito.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. czyli juz wiem jaką odżywkę kupić;)

    co powiesz na wspólną obserwację?
    jeśli tak zaobserwuj i napisz w komentarzu pod moim postem, a ja na 100% zrobię to samo:)

    justhappyintheclouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

✿ Bardzo dziękuję, że tu jesteś

Ostatnio popularne