Co zrobić, aby Twoje usta były piękne?

Czeeeeść :D



Jakoś ciężko mi cokolwiek napisać po tak długiej przerwie. Zostawiłam blog bez jakiegokolwiek uprzedzenia, więc bardzo za to przepraszam. Wiadomo, szkoła= masa nauki i ciągła rutyna. To mnie przytłoczyło i zbrakło mi pomysłów na nowe wpisy... Ale, ale przyszedł czas na kolejny wielki powrót i tym razem postaram się skrobać tu o różnościach regularnie. Nie obiecuję, że posty będę co drugi dzień, bo tego nie dam rady zrobić, ale gdyby pojawiały się dwa razy w tygodniu to byłoby całkiem fajnie c'nie? :P
Przez ten czas mój sposób pisania się trochę zmienił. Czy na lepsze, czy gorsze nie ocenię- to już pozostawiam Wam ^.^.

Z góry też uprzedzam, że nie mam żadnych świeżych zdjęć, ostatnie robiłam 1,5 miesiąca temu, więc zanim ponownie na dobre rozkręcę się z blogowaniem będę z nich korzystała ;-).

Na (oby♥) dobry początek odszukałam głęboko schowany w szufladzie zeszyt, w którym zapisywałam pomysły na posty i dziś napiszę o dbaniu o usta, które w obecną pogodę są stale narażane na pękanie.




Ze względu na swoją budowę usta są bardzo delikatnym i wrażliwym elementem ludzkiego ciała. Silne ukrwienie i bardzo cienki naskórek powodują, że mają różowy lub nawet czerwony kolor. Usta nie mają warstwy tłuszczu chroniącej przed zmianami temperatury, ani nie zawierają komórek z melaniną, która chroni przed promieniami ultrafioletowymi. Właśnie z tego powodu każde mazidełko do ust powinno zawierać filtr UV.


1. Aby usta nabrały ładnego kształtu należy je trenować metodami, które najbardziej ci odpowiadają:

* kilka razy dziennie otwierać je bardzo szeroko, jakby chciało się zjeść coś mega dużego^^

* językiem popychać wargi do przodu, a wargami powstrzymywać język

* włożyć kciuk do ust i kilkanaście razy je zaciskać

Takie ćwiczenia, choć dla niektórych z was pewnie brzmią śmiesznie, to rzeczywiście pomagają w uzyskaniu lepszego kształtu ust, na dodatek ujędrniają je i przyspieszają w nich krążenie krwi .

2.Gdy usta są spękane, spierzchnięte lub pojawiają się zajady należy:

* jeść brzoskwinie i świeży twaróg. Działają one kojąco na podrażnione usta.

* rozgotować siemię lniane tak, by uzyskało konsystencję galarety. Następnie nałożyć ją na usta i pozostawić na 20 min. Potem delikatnie wytrzeć usta chusteczką w taki sposób, by spierzchnięty naskórek zetrzeć razem z galaretką. Później posmarować usta głęboko nawilżającym kremem, może to być NIVEA lub wazelina. Taki zabieg powtarzać co dwa dni, aż usta staną się delikatne i gładkie.

* a gdy twoim problemem są zajady należy smarować usta maścią cynkową oraz wzbogacić dietę w produkty z wit. B.


3. Kiedy usta nabiorą ładnego kształtu i będą delikatne, należy codziennie je pielęgnować:


* świetną kuracją odżywczą jest nakładanie cienkiej warstwy miodu na usta na ok. 15 min. Później nawet można ją zlizać :P.

* aby usta nabrały intensywniejszej barwy trzeba masować je szczoteczką do zębów przez 1-2 minuty do dwóch razy w tygodniu



Ważny jest również dobór odpowiedniego koloru pomadki:

*do cery bladej należy używać pomadek w odcieniach różu

* karnacja ciemna współgra z pomadkami brązowymi, w kolorze miedzi i bordowymi

* cera kremowa i o odcieniach różu jest dobrym tłem dla oranżu, beżu i miedzi na ustach


Przy pomocy konturówki w duecie z pomadką można skorygować kształt ust.






Warto też  pamiętać, by nie oblizywać ust, nie zdzierać ich naskórka zębami i by ich ciągle nie dotykać rękami, a przed wyjściem na zewnątrz posmarować je nawilżaczem ^.*.

Podobają Wam się efekty z konturówką?

Mam nadzieję, że znów będziecie tu zaglądać ;D. A tymczasem przesyłam maaasę buziaków i życzę powodzenia w szkole ♥♥

Komentarze

  1. Ja nie jestem zadowolona z moich ust, może skorzystam z tych metod ! :)

    http://life-by-monika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mi na spierzchnięte usta niewiele pomaga, a na ich kształt nie narzekam :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście, warto mieć piękne usta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo przydatny post ;) efekty z konturówką wyglądają ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rady, mi niestety usta bardzo często pękają, więc na pewno zaczerpnę kilka pomysłów na ich regenerację z Twojego postu! :)

    mój blog- ultradefensless

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

✿ Bardzo dziękuję, że tu jesteś
✿ Zostawiając komentarz masz gwarancję rewanżu

Ostatnio popularne