My lovely pets ♥

Heej :P


Co tam u Was? 
Bo ja popadam w jeszcze większe lenistwo niż zwykle ;-). Cieszę się z ferii, ale jakoś nie mogę wystarczająco się skoncentrować, żeby zrobić sensowny wpis.

 Robiłam ostatnio przegląd zdjęć i pomyślałam, że już dawno nie było tu fot moich zwierzaków, więc w dzisiejszym poście zdecydowanie nie ma co czytać za to zapraszam do oglądania ;).
Niektóre zdjęcia robione były niedawno, ale kilka jest nawet z wakacji, więc niech Was nie dziwi tyle zieleni :P.



Mina w stylu "Nie przeszkadzać" xD










Lubicie posty z samymi zdjęciami, czy wolicie też przy okazji poczytać? :)

Hmmm.... macie może jakiś pomysł o czym powinnam napisać? ;-). Czekam na propozycje :P.

Buźka :*

Komentarze

  1. Cześć, masz bardzo ładny blog i fajne piszesz posty. Obserwacja za obserwację? Jeśli tak to ty zacznij i daj znać że moja kolej :)
    http://blogmoimzyciem.blogspot.com/
    POZDRAWIAM CIEPLUTKO :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie kochane zwierzątka <3
    Zdjęcia zwykle bardzo cieszą oko, ale ja osobiście lubię przeczytać to co ktoś ma do "powiedzenia" :)
    Zapraszam na moje rozdanie. można wygrać kartę podarunkową do drogeri.
    A propo zdjęć i czytania... dziś pojawił się na moim blogu pierwszy filmik. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ojejciu, jakie słodziaki! <3 lubię posty z dużą ilością zdjęć, ale lubię też poczytać :P
    bardzo mi się tu podoba, dlatego obserwuję i będę wpadać częściej ;)
    może u mnie również Ci się spodoba, i również zaobserwujesz? :)

    ~zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są :) Widać, że są z Tobą szczęśliwe.
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojojoj dziękuję ♥
      I ja z nimi też ^.*

      Usuń
  5. Śliczne czworonogi. Zdjęcia są super ale treść też ma znaczenie najlepiej żeby pogodzić obie rzeczy:) trochę foto, trochę treści i będzie super!!!!

    http://wixy-and-werka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ale słodziaki :) świetny blog, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszczę ferii, piękne zwierzaki !
    Poklikałabyś w baner Sheinside w prawej kolumnie ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. jaakie cudowne , kochane zwierzaki ;))
    ja rowniez obserwuję;)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię i poczytać i pooglądać zdjęcia :) Słodkie masz zwierzaki! Również obserwuję :)
    zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Możesz także więcej napisać ;) Bardzo fajnie się czyta to co piszesz. Masz piękne oczy !

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne zdjecia :P obserwuje :DDD

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne zdjecia :P obserwuje :DDD

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zwierzątka ♥ Ja mam 2 koty oraz 2 psy ♥♥♥
    Obserwuję i Pozdrawiam ♥

    crazy-tusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowne zwierzaki :) czasem lubię też poczytać
    plainess[klik]

    OdpowiedzUsuń
  15. Superzwierzaki!
    Pozdrawiam :)
    hungerforhappiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zwierzaki =^-^= !
    I ładne zdjęcia :3
    moja babcia miała podobnego kota ale uciekł
    -----------------------
    https://kicaty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

✿ Bardzo dziękuję, że tu jesteś
✿ Zostawiając komentarz masz gwarancje rewanżu

Ostatnio popularne