Zbawienne działania kosmetyku za 3 zł

Witajcie Kochani :*

Dzisiejsze zdjęcie taaakie mroczne :D.

Tak na początek od razu chcę Was poinformować, że udało mi się zdobyć rabat 25% na produkty marki BingoSpa ze strony naturica.pl . Wystarczy, że przy zamówieniu użyjecie kodu bloguje25 i juuż ;-). Te kosmetyki są na bazie naturalnych olejów i glinek; mnie najbardziej zainteresowały maseczki do twarzy i produkty do włosów ;). Jak już coś zamówię, to oczywiście zrecenzuję ;-).

Drugie info: zapraszam do zakładki opowiadanie, nowy rozdział pojawi się w ciągu najbliższych dni ;). Byłby miło, jakbyście wyrazili szczerą opinię na temat tego co piszę, bo w zasadzie nie wiem, czy zmierzam w dobrym kierunku :P.


A dziś chcę się z Wami podzielić moją opinią i różnorodnymi zastosowaniami cudownego oleju....

Taak, chodzi mi o olej rycynowy w najczystszej postaci ;-). Jest ogólnodostępny w każdej aptece i za 30 ml płaci się tylko 3 zł. No dobra.... może nawet 2 zł :D. 
Na opakowaniu jest napisane, że jest przeznaczony na zaparcia, co oczywiście z medycznego punktu widzenia jest prawdą. Ale ma jeszcze kilka innych, kosmetycznych zastosowań.

1. WŁOSY
Olejek stosowany na skórę głowy przyciemnia włosy od cebulki.
Na dodatek niweluje wypadanie włosów.
Zapobiega ich puszeniu się.
Przyśpiesza wzrost.
Sprawia, że stają się gładkie i lśniące.
Naprawia zniszczone końcówki.

Dużo tego, prawda? Często kupuje się drogie kosmetyki i nie uzyskuje się żadnych efektów. Olej rycynowy kosztuje grosze i wiele osób już go przetestowało o czym można przeczytać na różnych forach kosmetycznych.
Jest jedna zasada stosowania tego oleju - Im mniej, tym lepiej. Jeśli olejowanie dla waszych włosów jest rzeczą obcą to zacznijcie od 2-3 kropelek. Olej jest bardzo gęsty i skoncentrowany, więc to i tak sporo :).
Jednym może on pasować, innym nie, bo zależy czego najbardziej potrzebują twoje włosy - protein, czy intensywnego nawilżenia.
Jakoś trzeba to sprawdzić, więc najlepiej zacząć od stosowania na końcówki włosów.
Jeżeli ich kondycja się poprawia to stosuj dalej.
Jeśli zaczną się przesuszać(co jest bardzo rzadkie, ale trzeba napisać o wszystkich możliwościach^^) - nie stosujcie go już nigdy na włosy, ale spokojnie, wykorzystacie go na inne partie ciała ;-).


Kilka przepisów na nawilżające maski do włosów z olejem rycynowym:
1. Olejek rycynowy wetrzyj we włosy i zawiń w kompres-ciepły ręcznik, wcześniej moczony w gorącej wodzie i porządnie wyciśnięty. Zawiąż na głowie i trzymaj tak długo, aż przeschnie.

2. Zmieszaj trzy łyżki nafty kosmetycznej z dwoma łyżkami oleju rycynowego. I nałóż na włosy. Trzyma od 30 min. do 2 h. Następnie dwukrotnie umyj włosy szamponem.

3. Połącz dwie łyżki oleju z żółtkiem i dwiema łyżkami wody. Nakładamy na 30 min. i zmywamy szamponem.

Dla lepszych efektów warto stosować te maski regularnie, nawet dwa razy w tygodniu.


2. BRWI i RZĘSY

Olej rycynowy stosowany jest też do przyciemniania, pogrubiania oraz przyspieszania wzrostu rzęs i brwi.


Wystarczy za pomocą oczyszczonej szczoteczki, która wcześniej była używana do tuszu, czy odżywki, nabrać trochę oleju i zaaplikować go.
Najlepiej robić to przed snem, bo lepiej, żeby olejek nie dostał się do oczu.
Zastrzeżenia? Jest jedno - jak już wspominałam wcześniej, nie ma co przesadzać z ilością nakładanego produktu, bo w niektórych przypadkach pojawiały się wtedy ciemne podkowy pod oczami.


3. TWARZ

I tu kolejne pole do popisu dla tego olejku, ponieważ:

Oczyszcza.
Ogranicza wydzielanie sebum.

Walczy z niedoskonałościami.
Łagodzi podrażnienia.


Z powodzeniem zastąpi mleczko, czy krem. Ostatnio też bardzo popularne stało się olejowanie, więc może być też używany jako oddzielny kosmetyk. Wystarczy nałożyć go na noc, a rano zmyć wodą. Efekt: gładka i dogłębnie nawilżona cera.

Może niektórzy z Was się zastanawiają: jak olej może ograniczyć wydzielanie łoju? Odpowiedź jest bardzo prosta. Skóra wydziela więcej sebum, gdy jest zbytnio wysuszana, bo musi wtedy produkować go więcej, by zapewnić naturalną ochroną. Gdy nawilżamy kosmetykiem, cera nie jest do tego zmuszana i bariera ochronna nie jest zachwiana.

Olejek można stosować też na pryszcze czy podrażnienia za pomocą patyczka kosmetycznego. Również zaczerwienienia oraz siniaki znikną po kilkudniowej kuracji.


4. PAZNOKCIE
 Olej rycynowy nawilży suchą, bądź spękaną skórę dłoni, a, co dla mnie szczególnie istotne, sprawi, że paznokcie będą twarde i zdrowe, a skórki wokół nich odpowiednio nawilżone. Efekty uzyskuje się bardzo szybko, jeśli jest uzupełnieniem dla odżywki do paznokci ;).


 5. OGÓLNE ZMIĘKCZANIE i NAWILŻANIE

Ciekawym zastosowaniem olejku jest wkroplenie go bezpośrednio do wanny z wodą. Po zażyciu takiej kąpieli nie ma już potrzeby nakładania balsamu ;-).

 

Można nim też olejować całą powierzchnię ciała, ale przede wszystkim trzeba zwrócić uwagę na łokcie, pięty i kolana, już po jednym zastosowaniu zauważyłam różnicę ;). Skóra stała się gładsza, bardziej nawilżona, a po żadnym drogeryjnym kosmetyku nie uzyskałam takiego szybkiego efektu.
Teraz jestem ciekawa, co osiągnę po regularnym stosowaniu ^.*.




W ostatnim wpisie nie było praktycznie nic do czytania, więc teraz się chyba zrehabilitowałam :D. 
Na pasku bocznym pojawiają się propozycje na następny wpis, także czekam na wasze głosy ;-).

Co myślicie o olejku rycynowym? Stosowałyście lub zamierzacie?
Przydatny post?

Kisses :**

Komentarze

  1. Po Twoim poście jutro lecę do apteki. Od dawna szukałam czegoś na włosy, ponieważ 3 miesiące temu je obcięłam i chcę, aby trochę szybciej rosły, bo trochę mi ich brakuje :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś stosowałam na włosy, muszę do tego wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrazeniem Twoich wlosow! Od dzis robie maseczki z tego olejku. Dobrze, ze go mam :) pozdrawiam, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydatny post ! :)
    http://blog017.blogspot.com/2015/02/two-years-with-you.html

    OdpowiedzUsuń
  5. słyszałam dużo dobrego o olejku rycynowym a po twoim wpisie w końcu go wypróbuje :D !
    http://zajrzyj-na-moj-blog.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. barrrdzo się cieszę ♥
      teraz się zastanawiam, jak wcześniej bez niego dawałam sobie radę ^.*

      Usuń
  6. Ja używam go do włosów, paznokci, twarzy i rzęs :)

    W wolnym czasie zapraszam do siebie.
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O olejku słyszałam same dobre opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. chętnie użyłabym tego olejku, bo staram się zapuszczać włosy :/
    plainess[klik]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to powodzenia :* z olejkiem na pewno pójdzie szybciej ;-)

      Usuń
  9. Super post i świetny blog!
    Obserwujemy?
    Zaobserwuj pierwsza i daj mi znać, na pewno się odwdzięczę! : )
    marlenasfashionworld.blogspot.com : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wpis :)

    Co powiesz na wspólną obserwację? :) Daj znać -> deathbeds19.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię ten olejek :) widzę w nim same plusy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny kosmetyk i na dodatek niska cena ;))
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Twój blog zawiera mase ciekawych informacji, chętnie zaobserwuje:) + dziękuje za miły komantarz pod postem:)
    itsmeolech.blogspot,com

    OdpowiedzUsuń
  14. miałam zamiar go kupić ale dotąd nie spieszyło mi się zęby pójść do sklepu jednak po twojej recenzji pójdę jutro i kupie ;) dziękujemy za komentarz i obs, my również obserwujemy ;>
    http://fashion-outside.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz słyszę własnie o tym oleju rycynowym. Faktycznie 3 zł czy też dwa to nie majątek a ma tyle właściwości. Chyba będę musiała go przetestować na swoich włosów ,może poprawi się ich kondycja i będą lśnić.
    Pozdrawiam ! :)

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. chyba muszę kupić ten olejek

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Po pierwsze - tak! Bardzo przydatny post :) Warto znać (i mieć pod ręką) tego typu produkty. Tak, jak wspomniałaś, czasami tańsze, nie znaczy gorsze.

    Po drugie - potwierdzam działanie na brwi i rzęsy. Kiedyś stosowałam olejek rycynowy na rzęsy. Efekt? Dłuższe i gęstsze po około 2 tygodniach! :) Było warto :)

    Po trzecie - masz śliczne oczy :) Rzęsy i brwi - poetyckie :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie,
    babeczka24.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Dziękuję za tak pozytywny komentarz ! ♥
      Dokładnie, często myślimy, że mamy tańsze kosmetyki i pewnie są gorsze, bo w życiu zazwyczaj tak to wygląda, że cena jest najważniejszym wyznacznikiem jakości(a najdokładniej życie w dzisiejszych czasach nam to wpoiło do głowy).., to duży błąd ;-). Nie ważna cena tylko właściwości :).

      Usuń
  18. moja siostra go używa, ja się trochę boje bo przecież jego pierwotne działanie to przeczyszczające

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo przydatny post :)
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Napewno sobie zakupie taki kosmetyk za 3 zl. Bardzo przydatnu i praktyczny post. Brakowalo mi tylko wiecej zdjec z toba :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    mrsvicky1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie wiedziałam wcześniej o tylu zastosowaniach tego olejku :)
    Ciekawa z Ciebie dziewczyna i fajny blog!
    Obserwuję i liczę na rewanż <3 Pozdrawiam
    www.bitherphobia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny post :* co powiesz na wspólną obserwację ? ja juz obserwuję licze na uczciwy rewanżyk :* justperfectfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwszy raz słyszę o takim olejku , muszę go kupić i poeksperymentować z nim na moich włosach.

    Ciekawy post !

    Może wspólna obserwacją ? Jeśli tak , napisz na moim blogu.

    Zapraszam na nowy post :
    http://forgive22.blogspot.com/2015/02/walentynki.html?showComment=1424340644713#c7352551944101592066

    OdpowiedzUsuń
  24. próbowałam kiedyś stosować go na paznokcie, ale chyba bardziej wolę lakierowe odżywki :)

    może wzajemna obserwacja? daj znać u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. według mnie tak, zmierzasz w dobrym kierunku! :P Twój blog jest bardzo ciekawy i przyjemnie się tutaj zagląda :) nie słyszałam o tym olejku, ale muszę się jak najszybciej w niego zaopatrzyć ;)


    chcę Cię bardzo serdecznie zaprosić do udziału w konkursie! <3
    ~klik-KLIKNIJ- do wygrania pudełko handmade :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

✿ Bardzo dziękuję, że tu jesteś

Ostatnio popularne