Żel myjący antybakteryjny - recenzja

Heej :*


O jaaaa, po prostu nie wierzę, że znów mogę tu coś napisać *.*. Tak bardzo się za tym stęskniłam <3. Tak, opuściłam blog kolejny raz. Niby miałam tematy na nowe wpisy, teoretycznie motywacji do działania też nie powinno mi brakować, bo przybyło wielu czytelników, komentarzy i w ogóle byłam bardzo szczęśliwa z rozwijania pasji.

ALE... później popsuł mi się ruter lub karta (do dnia dzisiejszego "wspaniała" obsługa serwisująca nie potrafiła lub nie chciała zagłębić się w problem) i musiałam przeżyć kilka tygodni bez internetu, aż do rozwiązania umowy. Jedyne co mnie ratowało od kompletnego odizolowania to... internet w telefonie :D. Pisanie tu na telefonie wydawało mi się w pewien sposób uciążliwe, choć wiem, że są bloggerki, które jak najbardziej dają sobie z tym rade. Jednak ja na dłuższą metę zdecydowanie bym nie podołała, choć może kiedyś bardziej to obcykam ^^.

Dużo czasu spędzałam na instagramie, więc jeśli też macie lub po prostu chcecie obejrzeć to zapraszam --->





Powracam z moim ulubionym rodzajem postów, czyli z recenzją ;-).

Tym razem chce Wam przybliżyć używany przeze mnie od dawna, czyli sprawdzony, tani i zadowalający żel antybakteryjny do mycia twarzy z ziaji z nuno-technologią przeciw pryszczom do cery zanieczyszczonej i skłonnej do wyprysków.


Około roku temu na mojej twarzy zaczęły pojawiać się niemiłe niespodzianki, które przybywały w zaskakującym tempie. I właśnie ten kosmetyk był jednym z tych, które przyczyniły się do poprawy kondycji mojej cery. 


Pojemniczek posiada 200 ml bezbarwnego żelu, który świetnie się pieni. Wystarczy na prawdę niewielka ilość do codziennego użytku, więc jednym pojemniczkiem nacieszycie się przez wieeele miesięcy ;-). Łatwo wydobyć małą ilość kosmetyku dzięki wygodnemu dozownikowi.


A tak nuno-technologia została opisana na opakowaniu:
  • dokładnie oczyszcza i odblokowuje pory oraz zapobiega rozwojowi bakterii
  • usuwa nadmiar substancji tłuszczowych
  • nie narusza warstwy ochronnej naskórka
  • nie wysusza skóry 

 EFEKT NUNO:
  • pory dokładnie oczyszczone
  • skóra gładka i niewysuszona
!nie zawiera alkoholu!

Robią się taakie fajne bąbelki hehe :D
Zdecydowanie po umyciu twarzy odczuwa się efekt oczyszczenia, który jest również widoczny. Po dłuższym używaniu porystopniowo coraz mniej rozszerzone, co właśnie było wielkim mankamentem mojej cery. Przyspieszony efekt mniejszych porów uzyska się poprzez jednoczesne używanie odrobiny żelu w połączeniu ze szczoteczką do oczyszczania twarzy (dostępna zarówno w drogeriach, jak i katalogach kosmetycznych).

Cena kosmetyku: ok. 8 zł.

Oczywiście brak alkoholu to kolejna ważna zaleta tego produktu, bo dzięki temu cera nie jest dodatkowo wysuszana, choć i tak nie zapominajmy, że po użyciu żelu należy użyć toniku i kremu ^-^.
Zapach jest dość neutralny, delikatnie pachnie szałwią i, choć może to wydać się dziwne, już po powąchaniu czuć, że dobrze się pieni :D.
Dodatkowy plus to poręczna buteleczka z ciekawą szatą graficzną. Od razu zwraca uwagę na sklepowej półce.



Używałyście lub zamierzacie? A może wypróbowałyście inne kosmetyki z serii nuno? ;-)

^.^

Komentarze

  1. Powiem szczerze, że jeszcze nie miałam. Ale zakupię! ;)
    Śliczne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I zapomniałam dodać, abyś częściej dodawała posty! :)


    http://xyzilo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie nie sprawdzają się kosmetyki Ziaji do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mojej koleżanki też nie :P Jak nie pasuje jeden kosmetyk z ziaji to prawdopodobnie nie pasuje żaden inny ten marki;
      za to jeśli sprawdzi się jeden to pozostałe też :)
      tak to jest z tą firmą ;-)

      Usuń
  4. Kosmetyki Ziaji są świetne. :)

    Pozdrawiam :*
    http://crazy-tusiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też używam żelu z ziaji, ale z serii liście manuka. Jak na razie używam może tydzień więc nie wiem czy działa, ale na pewno oczyszcza i bardzo ładnie pachnie :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja póki co testuję tonik z serii "liście manuka" i jestem zadowolona ;-) zdecydowanie pięknie pachnie i po użyciu odczuwa się efekt świeżości ;-)
      i też wielki plus za aplikację, bo dzięki atomizerowi zużywa się mniej kosmetyku ;-)

      Usuń
  6. Współczuję problemów z laptopem. To nic fajnego! Hmm, tego żelu jeszcze nie testowałam ;) ale jak Ziaja to mogę zaufać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  8. tego nie znam ale ogólnie lubię Ziaję:)
    Zapraszam do mnie- jeśli Ci się spodoba zaobserwuj a na pewno się odwdzięczę;)
    http://swiatdzikuski26.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam jakiś kosmetyk z tej serii ale to już sporo czasu temu. Ogólnie lubię firmę ziaja.

    Obserwujemy? :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie ze wrocilas do bloggowania :)
    U mnie mały konkursik :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się baardzo cieszę, że mam do czego wrócić i dla kogo pisać ^^
      wszyscy jesteście świetni ♥

      Usuń
  11. Ciekawy post, na pewno sobie kupie i również przetestuje ;)
    https://natimylifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. O świetny wyprobuje! :)
    Klikniesz w baner na blogu Bede wdzięczna ;*
    Może wspólna obserwacja ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Mega ciekawy blog! x

    http://ewhem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. jeszcze go nie miałam, ale bardzo przepadam za Ziają! pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten kosmetyk z Ziaji wydaje się być bardzo fajny. Ja z tej serii miałam krem, no cóż byłam z niego dosyć zadowolona, ale każdy ma inną skórę, komuś może pomóc, a komuś wręcz przeciwnie, ja w sumie nie mogę powiedzieć o nim nic złego :)
    Obserwuję i liczę na rewanż :)
    Zapraszam http://infinityyoung01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja używam kremu na dzień i toniku z tej serii i jestem zadowolona :)

    Zapraszam do mnie: http://monyikafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie używałam ani nigdy jakoś nie zwróciłam uwagi, ale w sumie jak tani i dobry to może się skusze jak skończy się mój cetaphil

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie używałam ale ciekawa recenzja : D
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Z tej firmy używam tylko kremu i nie narzekam, wręcz przeciwnie! :)
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  20. + obserwuję już kochana!:*

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam kosmetyki z ziaji :)

    www.juiloy.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie używałam jeszcze tego żelu, i się skusze. Przekonał mnie brak alkoholu w jego składzie ;)
    Również obserwuję #242 i zapraszam do siebie ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Ziaji nie lubię bo mnie uczula;p

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

✿ Bardzo dziękuję, że tu jesteś

Ostatnio popularne