Jak dobrać okulary przeciwsłoneczne do kształtu twarzy?

Hejka :*

Czy tylko mi się wydaje, że na tym zdjęciu wyglądam trochę jak Chinka? xD

W tak słoneczne dni trzeba dbać o swoją skórę i oczy w odpowiedni sposób. Okulary przeciwsłoneczne stają się niezbędnym dodatkiem na każde przywitanie ze Słońcem. Nie odmawiajmy sobie przyjemności związanych z łapaniem witaminy D z jego promieni, ale nie pozwólmy też, by nam zaszkodziło.

Dlatego dziś opiszę Wam jakie okulary pasują do danego kształtu twarzy, bo poza ochroną naszych "zwierciadeł duszy" można przy okazji bardzo dobrze wyglądać ;-).



TWARZ OKRĄGŁA

Charakteryzuje się podobną szerokością i długością, co sprawia, że rysy jej posiadaczek są delikatne.

Okulary powinny więc mieć za zadanie wyszczuplić twarz. Można osiągnąć taki efekt wybierając
okulary w szerokich oprawach, lekko wychodzących poza krawędź twarzy.Oprawki powinny być kanciaste i grube.
Okulary kwadratowe wydłużą twarz i dodadzą konturów.
Dobrym pomysłem będą też wszystkie modele zwężające się ku dołowi.
Okulary przeciwsłoneczne dla okrągłej twarzy

 



TWARZ OWALNA (POCIĄGŁA)

Twoja twarz ma harmonijne proporcje: jest lekko wąska i wydłużona, linia szczęki miękko łączy się z podbródkiem, a kości policzkowe są zaokrąglone? Masz ogromne szczęście, bo twojej twarzy pasuje wiele modeli okularów, więc możesz dowolnie wybierać, co chcesz podkreślić w swojej urodzie.

Przede wszystkim sprawdzą się kwadratowe oprawki i te w kształcie motyla.
Kanciaste dodadzą ostrości, a okrągłe złagodzą rysy.
Pasują Ci również okulary typu awiatory.

awiatory



TWARZ w KSZTAŁCIE ODWRÓCONEGO TRÓJKĄTA (SERCOWATA)

Odznacza ją szerokie czoło, wąski podbródek i wyraźne kości policzkowe.

Przy takim typie urody należy wybierać okulary z owalnymi lub okrągłymi szkłami.
Delikatne oprawki lub szkła bez oprawek tylko podkreślą szerokie czoło.
Dobrym rozwiązaniem będą również tzw. kocie okulary.

Unikaj modeli w krzykliwych kolorach.









TWARZ KWADRATOWA

Jej posiadaczki mają mocno zarysowaną linię szczęki i szerokie kości policzkowe. Czoło i podbródek mają podobną szerokość.

Do tego kształtu pasują awiatory, okulary kocie oraz modele ze szkłami zaokrąglonymi lub owalnymi, które dodadzą twarzy miękkości.

Omijaj okulary w kwadratowych, szerokich oprawach, bo tylko wyostrzą rysy.






Które okulary Wam pasują? ;-)

-------------------------------------------------------------------------------

Tak jak obiecałam w poprzednim wpisie, spośród komentarzy pod nim wybrałam dwa blogi, które chcę Wam polecić ^.* :

* http://kathyleonia88.blogspot.com/
Autorka dzieli się tu swoimi zakupami oraz sposobami pielęgnacji. Robi też bardzo ładne zdjęcia ^^.
Najbardziej zainteresował mnie wpis o koku ze sprężynek

*http://zuzu-zuzannaxx.blogspot.com
Ostatni wpis o ulubieńcach miesiąca jest świetny ♥. Cudowne podsumowanie i na dodatek zrobione w formie zdjęć oraz nagrania(na dodatek po angielsku :o)- dla każdego coś dobrego ;).

Jak spędzacie długi weekend?  ^.*

INSTAGRAM 

Komentarze

  1. Nie nosze okularów xD
    Weekend spędzam u rodziny ^^
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję,że dodałaś ten post,przydał mi się,bo naprawdę NIGDY nie umiałam dobrać okularów.Najlepsze wg mnie okulary to te okrągłe,lustrzanki czy jak to się nazywa :D Dziękuje,ze wpadasz do mnie na mój blog,ja twój dawno obserwuję,i komentujję także jak widzisz,tylko miałam chwilową przerwę.Czekam z nie cierpliwością na kolejny post,pozdrawiam! :*
    karolinablogpanda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam pomóc :*
      Też miałam przerwę i to nawet nie małą, więc rozumiem =)
      Buźka :*

      Usuń
  3. Ja nie mam z tym problemu na szczęście, a to jest wielka sztuka obrać okularki :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam twarz owalną i masz rację, inne okulary nie wyglądają na nie dobrze.
    Pozdrawiam!
    Fanny http://buszujacawsrodksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzadko słyszę, że mam rację, więc to miła odmiana hihi ;-)
      Również pozdrawiam ;-)

      Usuń
  5. Hmm... przydatny post. Dowiedziałam się dużo nowego :).

    http://free-style-for-you-and-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy post, ciągle noszę przy sobie okulary :).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie noszę nawet takich okularów, więc nie mam problemu :p

    Poklikałabyś w linki u mnie na blogu? Byłabym bardzo wdzięczna ♥
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zawsze sie czuje dziwnie w okularach chociaż najlepiej chyba w takich muchach ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam jakąś taką buzię, że mogę chodzić w każdych, hihihi :D Zapraszam na nowy post ♥ Pozdrawiam!
    www.bitherphobia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzadko chodzę w okularach, ale super, że o tym napisałaś, przydatne rady!

    Zapraszam do mnie +konkurs
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam nosić okulary, ale ciężko jest mi dobrać odpowiednie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I właśnie dlatego powstał ten wpis ^.*

      Usuń
  12. ciekawy post, idealny na te cieple dni, okulary teraz sa wazna rzecza ♥
    obserwuje :)
    zapraszam do siebie w wolnym czasie! ♥ http://y-gfrr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. z postem trafiłaś w dziesiątkę, tym bardziej ze to teraz zaczynają sie te ciepłe dni :)
    Na pewno skorzystam z tych porad i niedługo wybiore się do sklepu po okulary

    http://subiektywnymobiektywem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. O przydatny post, sama nie wiem jaką mam twarz :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. niestety mam okropną, okrągłą twarz, dobieram okulary według upodobania, ale post bardzo przydatny :)
    plainess[klik]

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja zazwyczaj oszę sprawdzone aviatorki :) mam 'trudny' ksztalt twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mega świetne!:)
    obserwujemy?:)

    http://mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zawsze mam problem z dopasowaniem okularów :( Mega przydatny post!
    Obserwuję :))
    Juliie-blog KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny pomysł na post. Niektórzy mogą mieć problem z doborem okularów do swojego kształtu tarzy XD
    Co powiesz na wspólną obserwacje? Jeśli tak, to zacznij pierwsza i daj znać u mnie w komentarzu. Na pewno się odwdzięczę ;) Jest też mały konkursik u mnie na blogu :)
    Pozdrawiam, Pola
    polcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny pomysł na post. Niektórzy mogą mieć problem z doborem okularów do swojego kształtu tarzy XD
    Co powiesz na wspólną obserwacje? Jeśli tak, to zacznij pierwsza i daj znać u mnie w komentarzu. Na pewno się odwdzięczę ;) Jest też mały konkursik u mnie na blogu :)
    Pozdrawiam, Pola
    polcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Cieszę się, że trafiłam na tego posta, bo akurat jestem na etapie posuzkiwania okularów słonecznych dla siebie :) mega ciężko mi jest dobrać, w życiu miałam chyba tylko dwie pary, a i tak żadne nie były idealne grrrrr :/

    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linka w poście oraz baner Romwe?
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to pisz :)
    Pozdrawionka :)Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za szczere poklikanie :) gdybym mogła na przyszłość się odwdzięczyć,to śmiało :)
      Buziaki :*

      Usuń
  22. Jak tylko przeczytałam tytuł posta to strasznie się ucieszyłam, bo z doborem okularów mam straszny problem :D
    Najbardziej pasuje mi twarz owalna i zdziwiłam się, bo mi żaden rodzaj okularów nie pasuje haha. No chyba, że po prostu mam jakąś zmutowaną twarz, albo niską samoocenę :D
    Bardzo dziękuję ci za polecenie i tak miłe słowa! :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bez okularów nie ruszam się ostatnio z domu. ;) Spodobały mi się te z panterką. ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniały post ♥♥♥
    zapraszam do mnie http://aiszainfashionland.blogspot.com/
    za każdy komentarz odwdzięczam się
    może wzajemna obserwacja ?
    jeśli tak to zacznij i daj znać

    OdpowiedzUsuń
  25. Nawet nie wiesz jak bardzo okulary są moim problemem od dawna! Zawsze mi coś nie pasowało, gdy je zakładałam (mam strasznie okrągłą twarz). Dzięki!
    [klik]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To powodzenia w poszukiwaniu tej idealnej pary :*

      Usuń
  26. Masz bardzo pomocne notki, chętnie się je czyta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę z tak pozytywnej opinii ! ♥
      Takie komentarze też chętnie się czyta :*

      Usuń
  27. Zawsze mam problem z okularami, ale może po tym wpisie coś się pozmienia :D
    Bardzo ciekawy i pomocny blog :)
    NiczymSzeherezada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. warto pamiętać dziewczyny, że kupno okularów przeciwsłonecznych nie powinien ograniczać się tylko do wyglądu, ważne jest by zwrócić uwagę na parametry chroniące oczy przed promieniami UV;) poza tym tylko takie pozwalają swobodnie widzieć nawet przy naprawdę silnym słońcu:) dlatego lepiej kupować okulary w salonach optycznych niż na stoiskach, tylko wtedy mamy pewność, że będą one odpowiednio chronić, niemniej jednak wpis bardzo pomocny:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że ochrona przed Słońcem, czyli tzw. UV jest bardzo istotna. Po prostu w tym poście zamieściłam informacje wyłącznie o doborze opraw do kształtu twarzy, w końcu taki nosi on tytuł. Nie jestem w stanie poruszyć wszystkich zagadnień związanych z jakąś dziedziną życia w jednym wpisie, bo musiałby to być jakiś dłuuuuugi wywód, który pisałabym miesiącami :P.
      Pozdrawiam :).

      Usuń

Prześlij komentarz

✿ Bardzo dziękuję, że tu jesteś

Ostatnio popularne