O mnie słów kilka, czyli jak blogowanie dodaje skrzydeł

Czeeść ^_^


Tak na wstępie chcę Wam wszystkim podziękować za to, że mimo mojej długiej przerwy w blogowaniu wciąż tu zaglądacie. Oj, jakie to miłe :3. I komentujecie, i obserwujecie. Achh ♥


Kiedy zaczynałam blogować byłam bardzo zamkniętą, nie wierzącą w siebie osobą. Nawet wstydziłam się wstawić swoje zdjęcia...baa, nawet nie chciałam ich robić, nawet tylko dla własnego wglądu. Mówiłam sobie, że :

"Jestem niefotogeniczna, brzydka i przecież to tylko ja." 

"Jakim cudem komuś mogą spodobać się moje zdjęcia? Pewnie komentuje z litości."

I wiele innych, bardziej przykrych tekstów, które odejmują wiary w siebie, powodują spadek samooceny.
Ale dla mnie to było naturalne, taka samokrytyka przychodzi o wiele łatwiej niż miłe słowa na własny temat.


Ale w pewnym momencie postanowiłam coś zmienić. Nie wiem jak do tego doszło, bo mam w zwyczaju, że mogę dużo myśleć i planować, ale wcielić w życie postanowienie jest o wiele trudniej. 
Jednak sięgnęłam po
aparat i nawet udostępniłam, według mnie, dość znośne zdjęcie. I było to około dwóch lat temu.

I wtedy poczułam zadowolenie z siebie, a nawet dumę, że się odważyłam. Nie miało dla mnie żadnego znaczenia, że inni wstawiają zdjęcia już od dawna, czy mają masę lajków, a ja tylko kilkanaście, ale byłam zadowolona, że zrobiłam pierwszy krok. Oczywiście wtedy nie byłam świadoma, że taki zwyczajny czyn będzie podstawą mojej zmiany.


 I tak do dnia dzisiejszego toczy się we mnie walka między odwagą, a zamknięciem. Trudniej jest się otworzyć, ale trzeba pamiętać, że nawet najdrobniejsza decyzja, z pozoru nic nie znacząca, kształtuje naszą przyszłość. 
Pewnie, że łatwiej jest być niezauważalnym - wtedy nie trzeba bać się oceny innych, często bardzo krytycznej, ale co powinno nas obchodzić zdanie obcej nam osoby? Najważniejsze jest to, co sami o sobie myślimy, bo to nastawia nas pozytywnie na cały dzień i sprawia, że nie uśmiechamy się z przymusu, ale naszą radość również widać w oczach.


Nie twierdzę, że teraz jestem bardzo odważna i pewna siebie, ale stopniowo dzięki blogowaniu bardziej otwieram się na świat. I w pewnym sensie czuję, że mam moc <bez względu na to, jak dziwnie to brzmi,tak właśnie mi się wydaje>.
Nie jestem szczególnie piękna, a jednak dzięki praktyce, nawet robienia zwykłych selfie, z czasem uczymy się dobrego ustawienia przed obiektywem i złapania odpowiedniej ilości światła, by zdjęcie wyszło znośne, a nawet bardzo dobre. Zaimprowizujmy - zdejmijmy okulary, rozplączmy włosy. Nie starajmy się być tacy, jak inni chcą nas widzieć, czy do jakiego widoku są przyzwyczajeni. Każdy człowiek ma wiele odsłon i to nic złego
Kiedy zobaczymy ujęcia, na których nawet skromne osoby uznają się za ładne dostajemy przysłowiowych skrzydeł. I nie bójmy się świata, nastawmy się na dobre myślenie.


 I mam nadzieję, że każda bloggerka dostrzega swoją wyjątkowość, dzięki tworzeniu własnej strony. To, że są tysiące blogów, czy wielu słysząc słowo blogger ma same złe skojarzenia nie powinno mieć dla nas większego znaczenia. Każda z nas tworzy swoją historię, która pomaga wielu osobom uwierzyć, że nie ma niezniszczalnych barier, każdy problem jest do pokonania. I każdemu w końcu uda się osiągnąć cel, wszystko jest tylko kwestią czasu ;-).


A co blogowanie wniosło do Waszego życie? I jak spędzacie Dzień Dziecka? ;-)

Miłego dnia życzę ♥

+w ramach podziękowania za Waszą pamięć o moim blogu spośród wszystkich komentarzy pod tym postem wybiorę dwa blogi, które wypromuje w następnym wpisie ;-).

INSTAGRAM 

Komentarze

  1. Też kiedyś nie lubiłam wstawiać do sieci zdjęć ze mną z powodu wyglądu ;) Ale się przełamałam i teraz nie widzę w tym żadnego problemu.

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie to wszystko ujęłaś :) Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny post :) tez dawniej miałam problem z postrzeganiem samej siebie ale na szczęście wyleczylam się z tego :) Obserwuje i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. blogowanie ma wiele zalet ! <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również mam problem z niską samoocena. Staram się to zwalczyć, jednak nie raz są chwile słabości. Jesteś śliczna pamiętaj ze, same wyszukujemy w sobie wad, który ch inni nawet nie zauważają!
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty też o tym pamiętaj :*
      Mam nadzieję, że te wyszukiwanie wad z czasem przejdzie ;-)
      Jakby tak podliczyć, to pewnie zdecydowanie zbyt duża część życia idzie na zamartwianie się ;-)

      Usuń
  6. Blog jest dla mnie priorytetem :)

    Obserwuję, http://zollysx.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękna <3

    http://kasjaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam koleżankę, która po założeniu bloga z szarej myszki zmieniła się w bardzo towarzyską dziewczynę. Mi poniekąd też w jakimś stopniu dodało szkrzydeł. Bardzo fajny post, takie mnie najbardziej wciągają!
    Wspólna obserwacja?

    NEW POST-------->KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blogowanie jest jakby wirtualną mową ;-) A im więcej się mówi, tym łatwiej wypływają kolejne słowa :P

      Usuń
  9. Bardzo optymistyczny post, od razu można nabrać przekonania
    że warto coś zmienić i odważyć się by o takiej zmianie pomyśleć :)
    świetnie że tak pozytywnie wpływa na ciebie blog, prawdę powiedziawszy
    i mi blogowanie dodało skrzydeł. Niby to prosta czynność, ale mając go, pisząc
    czuję się kimś, w końcu jestem blogerem :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A już najlepsze to są niespodziewane zmiany ;-)
      Gdy coś się planuje, a nie wychodzi jesteśmy sfrustrowani, a jeśli pewne rzeczy dzieją się "nie wiadomo kiedy" i są pozytywne, od razu powodują uśmiech ;-)
      Cieszę się, że myślisz o sobie tak pozytyywnie ^.^ ♥

      Usuń
  10. Mnie też blogowanie dodało skrzydeł, a co najważniejsze, wreszcie znalazłam jakąś pasję, która pochłania moje życie w 100%! :)

    Pozdrawiam,
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ty i brzydka? WHAT?! - Nie, nie piszę tego z litości :D Włosy i oczy to masz śliczne *.*
    Mi blogowanie wzięło z życia czas. Dużo czasu. Ale mimo kłótni o laptopa z moją mamą i wiecznego narzekania z jej strony, bardzo cieszę się, że blogowanie zajmuje mi tyle czasu. Jest to cudowny czas :) Ludzie, którzy komentują moje posty są wspaniali, a dzięki temu że komentują, mam wrażenie, że na prawdę robię coś fajnego i mam satysfakcję, że się podoba. Dwa razy zetknęłam się z zupełnie bezinteresownym poleceniem mojego bloga. Wiesz, po prostu wchodzę na bloga pewnej osoby, czytam posta i.. patrzę a ona pisze, że mój blog jest jej ulubionym. Jest mi strasznie miło i daje to niesamowitego kopa, aby nadal robić to co robię. Cieszę się, że zaczęłam blogować, to na prawdę jedna z najlepszych rzeczy, które mnie spotkały! :)
    A dzień dziecka spędziłam na przerabianiu filmiku na youtube :(
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeej ...dzięki ♥ Muszę się nauczyć przyjmować komplementy hehe ^.*
      Moim rodzicom też przeszkadza, że spędzam dużo czasu na laptopie... ale to jest większy pożytek, niż, gdy wcześniej grałam godzinami w gru o.O . ;-) Zawsze jakiś pożytek ^^.
      Masz świetnego bloga, więc nie dziwię się, że jest polecany ♥♥♥♥.
      Buziaaaki :**

      Usuń
  12. ja bloguję już 8 lat na hejterów mam wyklepane... ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak mogłaś się wstydzić, taka ładna i naturalna z Ciebie dziewczyna- ślicznie wychodzisz na zdjęciach! Przed ostatnie baaardzo mi się podoba- wyglądasz tak naturalnie <3
    Ale masz rację, najtrudniej zrobić pierwszy krok... później już idzie z górki... cieszę sie, że udało Ci się go jednak zrobić- bo grunt to pozytywne nastawienie! :) :)

    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linka w poście oraz baner Romwe?
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to pisz :)
    Pozdrawionka :)Daria


    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś piękna! Nigdy więcej nie wpadaj w żadne kompleksy, bo nie masz po co ;) Mam nadzieję, że kiedyś też poczuję się lepiej dzięki blogowaniu :D
    Pozdrawiam!
    Fanny http://buszujacawsrodksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzeczywiście blogowanie dodaje pewności siebie, z czasem to się staje naturalne tak mam np. ja gdy od 9 roku życia blogguje. Zresztą nie rozumiem dlaczego miałabyś się wstydzić wstawić gdziekolwiek swoje zdjęcie. ;)

    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Blogowanie również dało mi sporo odwagi i wiele jeszcze mnie uczy :)
    Śliczne zdjęcia!


    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nadal jestem taka osoba, boje sie ze moje zdjecia nie spodobaja sie nikomu, a w szczegolnosci te, na ktorych jestem ja. Po przeczytaniu twojego posta obudzilas we mnie okruszek wiary w siebie i garsc pozytywnego nastawienia i otwarcia dla innych ludzi. Twoj wpis naprawde do mnie przemawia, to jest najlepszy post jaki kiedykolwiek przeczytalam, naprawde. Poczulam ze jest skierowany wlasnie do mnie. Dziękuje!!! ;)
    blog-werki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...aż nie wiem co na to odpowiedzieć... ♥
      Kilka razy czytałam ten komentarz, bo nie dociera do mnie, że opisanie moich przeżyć może tak oddziaływać na czytelnika ;-).
      Barrdzo się cieszę, że chociaż troszkę mogłam pomóc ♥♥
      Buziaki :**

      Usuń
  18. Megaaa fajny blog !
    Zapraszam do mnie :) http://wikaandstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wiem o czym mówisz, ja również jestem bardzo krytyczna w stosunku do siebie, ale cieszę się że blog pomaga Ci to pokonać :)
    asziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. W dzień dziecka, jak co roku, byłam z babcią i siostrą na pizzy :P No i objadałam się słodyczami. Klasycznie. Co do prowadzenia bloga, to dał mi przede wszystkim dużo szczęścia i nauczył odpowiedzialności.

    www.sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie wiem jak mogłaś się wstydzić czy krępować, jesteś przepiękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Okey, zacznijmy od tego, że jak taka dziewczyna jak Ty może mówić o sobie, że jest brzydka? Wystarczy, że spojrzysz w lustro i wiesz, że to nie prawda :)
    Mój blog sprawia, że jestem szczęśliwsza, to przede wszystkim. Jak widzę nowe komentarze i post nad którym się starałam ma pozytywny odbiór to nic tylko się cieszyć :) Jednym chyba z najważniejszych atutów bloga to systematyczność, której mnie brakowało. Teraz jeden post nie pojawia się raz na miesiąc jak to bywało wcześniej, staram się na bieżąco coś wrzucać. Przez prowadzenie bloga również się rozwijamy i ćwiczymy pisanie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. jak mogłaś kiedyś mówić że jesteś brzydka.. Jeśteś sliczna! Ja.. mam tak samo jak ty miałaś kiedyś.. Nie.. nie wstawię swoich zdjęć z moją buzią na mojego bloga.. twierdze że nie jestem dobrym obiektem do fotografi ^^
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Jesteś naprawdę śliczna,zazdroszczę Ci :* :* :* Pisałaś u mnie komentarz,dziękuje.Wpadłam :) Bede tu czesto wpadac gdyz blog podoba mi sie :) Mam nadzieje że ty :( Cudowne zdjęcia,post genialny,mądry.Fajnie piszesz.Kiedyś też myslalam ze nie wstawie zADNYCH moich zdjec a teraz? Haha :D OBSERWUJE i licze na to samo :)
    karolinablogpanda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Blogowanie zmieniło w moim życiu naprawdę sporo, to dzięki niemu nabrałam pewności siebie i nauczyłam się wyrażać własną opinię.

    carrrolinax3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Jaki świetny post, interesująco piszesz :3
    Ps. już uczciwie zaobserwowałam ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Dokładnie wszystko jest kwestią czasu! :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*
    Wiecej wiary w siebjs kochana!

    OdpowiedzUsuń
  29. Masz piekne włosy!:*
    obserwujemy?:)

    http://mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękne zdjęcia, masz śliczny uśmiech :)

    Zapraszam do siebie
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Hey , kochana , widać , ze jesteś pozytywną osobą!
    Mam dla ciebie , mini konkurs pt. Kliknij w 4 linki każdej firmy , a twój blog będzie u mnie w poście! ''
    Zapraszam , to dla mnie bardzo ważne , gdy dostaniesz też propozycję z chęcią ci pomogę!

    OdpowiedzUsuń
  32. Jesteś bardzo fajną dziewczyną i oby Twoje nastawienie do siebie było coraz lepsze! otwieraj się na świat a będzie tylko lepiej :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

✿ Bardzo dziękuję, że tu jesteś

Ostatnio popularne