Colourful circles = Jak wygląda współpraca?

Siemanko ^^

Jak Wam mijają wakacje? Bo muszę przyznać, że u mnie nic szczególnego się nie dzieje. Póki co mam wiele czasu na przemyślenia i ciągłą regenerację po 10 miesiącach na wysokich obrotach. W szczególności odpowiada to też moim pieskom, bo w końcu możemy wybierać się na dłuuugie spacery xD.

W poniedziałek przyszła do mnie paczka od Dresslink, za którą jestem bardzo wdzięczna tej firmie, bo mogę podzielić się z Wami opinią na temat tego sklepu i przebiegu współpracy. Jeśli chodzi o samo rozpoczęcie kooperacji to pisałam o tym TUTAJ - KLIK.


Jeszcze tak na drodze wstępu dodam, że po pozytywnym skontaktowaniu się ze sklepem należy zrobić Listę Życzeń, z podlinkowanymi rzeczami z ich strony. Zazwyczaj to od liczby kliknięć zależy, ile pieniędzy na produkty dostaniecie, jednak, jak to było w moim przypadku z Dresslink, otrzymałam
automatycznie pewną kwotę, która nie mogła ulec zmianie. Zapewne od razu oceniali to poprzez "ruch" na blogu.

Przesyłka dotarła do mnie po ok. 2-3 tygodniach, co odebrałam jako bardzo pozytywne zaskoczenie, bo maksymalny czas oczekiwania to 5 tygodni, a ja, jako życiowy pechowiec, nie liczyłam na szybszy transport. Wybrałam cztery rzeczy, bo otrzymałam od nich 20$ do wydania w ich sklepie, włączając w to również koszty przesyłki, czyli na ubrania miałam ok. 14$.
Wszystko było porządnie zapakowane - zarówno główna paczka, jak i indywidualne opakowanie każdej rzeczy były szczelne. Nie robiłam zdjęć na tym etapie, bo w wybuchu radości i satysfakcji szybko pozbyłam się tych folii ;D.

Pierwsze co zrobiłam, to obejrzałam każdą rzecz dokładnie. Wiecie, o co chodzi - czy są to produkty, które wybrałam, czy mają jakieś dziury, szarpiące nitki itp. I polecam Wam sprawdzać każdą rzecz, którą kupujecie, bo już nie raz w euforii, że znalazłam wymarzone ubrania, w sklepie podejmowałam szybkie decyzje, a później okazywało się, że mają jakieś niemiłe znaki szczególne. I już wtedy nie wiadomo, czy kupiło się trefną rzecz, czy może samemu dokonało się jej zniszczenia.

Jak już pisałam wcześniej wybrałam cztery produkty, a w tym wpisie pokażę Wam trzy z nich.



 Zdecydowałam się na trochę luźniejszy t-shirt w kolorowe koła, bo ostatnio szaleję za wszelkimi motywami kropek i im podobnych. Nie zwróciłam jednak uwagi na stronie, że koszulka jest szyfonowa i się zdziwiłam, że materiał jest tak lekki. Ale się z tego cieszę, bo na aktualne upały przewiewna bluzka-mgiełka jest idealna. Tak więc, co bardzo ważne, czytajcie dokładnie, jakie ubrania wybieracie - że jest to t-shirt, to wystarczy spojrzeć i wiadomo, jednak sprawdzajcie z jakiego dany produkt jest materiału i jakie są jego wymiary, by czasem nie wybrać zbyt małych rzeczy i żałować.
Cena: ok. 12 zł.

Kolejna rzecz to koronkowe spodenki przypominające spódniczkę, w których się zakochałam, bo ja + koronki = 4ever♥. I jakoś trafiłam z rozmiarem, bo choć na stronie są pod postacią jeden rozmiar dla każdego, to już na paczuszce jest napisane, że to rozmiar L/XL. Mają też porządną, obszerną gumę, dzięki czemu utrzymują się na miejscu i bardzo ładnie wyglądają w stylizacjach z koszulkami wciągniętymi w spód.
Cena: ok. 17 zł.


Przed zakupami na ich stronie szukałam wielu opinii na temat jakości dostawy i ich ubrań. Wydaje mi się, że z t-shirtem i spodenkami to miałam szczęście, bo na różnych blogach da się zauważyć, że zakupione ubrania czasem odbiegają od wyglądu na zdjęciu. Co jednak jest wszędzie zachwalane to różnorodne gadżety, które są wysokiej jakości, więc jeśli boicie się, że ciuchy nie będą leżały na Was tak, jak powinny to zwróćcie uwagę na dodatki.

Ja wybrałam okulary przeciwsłoneczne o coraz modniejszym modelu. Mają świetne szkła, bo patrząc przez nie wydaje się, jakby ciągle było zaćmienie Słońca. Niestety, niezbyt pasują do mojego kształtu twarzy, ale i tak je noszę ze względu na porządną ochronę oczu ;).
Cena: ok. 14 zł, aktualnie na promocji za ok. 8 zł. Myślę, że w szczególności na okulary z ich strony warto zwrócić uwagę, bo za (chyba) wszystkie modele nie trzeba płacić za przesyłkę.







Mogłabym Wam prosić o poklikanie w poniższe linki? ;-). Jeśli w zamian mogę się odwdzięczyć to dajcie znać ♥.

Koszulka - KLIK
Spodenki - KLIK
Okulary - KLIK
Buty - miejscowy butik
Kolczyki - prezent

Co sądzicie o tej stylizacji?

 3majcie się ♥

Komentarze

  1. spodenki i okulary bardzo ładne :) Gratuluję współpracy :3
    Zapraszam: http://polynaeces.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się spodenki i okulary. Ja i koronka również równa się miłość :D Ale masz piękne, długie włosy. Poklikałam w linki i zastanowię się, czy nie kupić spodenek ;)
    Pozdrawiam bardzo serdecznie!
    Fanny http://buszujacawsrodksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihihi ;) Koronki są rewelacyjne *.* dodają lekkości i kobiecości ;)
      Dziękuję bardzo ♥♥
      Również pozdrawiam Kochana :* dziękuję za stałą aktywność na blogu ♥

      Usuń
  3. Śliczne ubrania! :)
    Do mnie też napisała ta firma, i właśnie czekam na ich odpowiedź :D
    Świetnie wyglądasz.
    Udanych wakacji :*
    http://everything-by-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;)
      To mam nadzieję, że się nie zawiedziesz i współpraca się uda<3
      ojojoj *.*

      Usuń
  4. Kurcze.. Jak mi sie podobaja te spodenki.. Znowu widze ta firme xd ta firma jest wszedzie xD
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie ze to opisalas :) piekne masz wlosy zazdroszcze, bo moje cos nie chca rosnac :(
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;)
      Mi się wydaje, że im częściej się je podcina tym szybciej rosną - taki paradoks :D
      I też jeśli przestaniesz zwracać na to uwagę, to przyspieszą swój wzrost :P

      Usuń
  6. Wyglądasz świetnie, bluzka mi się bardzo podoba :)
    gloriousdolls.blogspot.com!

    OdpowiedzUsuń
  7. Poklikałam ;) Te okulary są bardzo piękne tak samo jak zdjęcia :D
    Wspólna obserwacja? ;) ja juz Cię obserwuje :)
    http://simdayblog.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ochochoch ;D Dzięki ^^
      Również zaobserwowałam :P

      Usuń
  8. I love the detail on your bottom :D
    It looks lovely<3

    xoxo
    amfiba
    amfiba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. O, mówisz, ze nie z wszystkimi lub z żadnymi okularami nie trzeba płacić za przesyłkę? To muszę to koniecznie sprawdzić, bo zakupić okulary za 4$, a potem jeszcze 6$ za przesyłkę dopłacić to nie ma co ;) Fajne te spodenki
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  10. Poklikane, kochana świetne ciuszki ! :)
    Te spodenki wygladaja megaa! *-*

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo pięknie wyglądasz ;) i masz cudowne włosy :* z przyjemnością poklikałam w linki ;)
    Pozdrawiam ;)

    http://milosczycieszkola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. cudne zdjęcia! :)
    poklikałam., mogę liczyć na rewanż?
    Poklikałabyś w linki u mnie na blogu? Byłabym bardzo wdzięczna ♥
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję barrdzo :3 już się odwdzięczyłam ;)

      Usuń
  13. Piękne zdjęcia :D
    Oczywiście poklikałem :)
    http://niebioeski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna stylizacja poklikałam :)
    mogłabyś poklikać na moim blogu? :)

    http://photo-andyou.blogspot.com/2015/07/dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^
      U Cb również poklikane ♥

      Usuń
  15. Poklikałam :)
    Może wspólna obserwacja?
    fashiongllam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. buty śliczne !

    http://anicix.blogspot.com/2015/06/choies.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je lubię :3
      Niby zwykłe, ale za to uniwersalne i mega wygodne ;)

      Usuń
  17. Super post!
    Ślicznie wyglądasz, jakie włosy *.*
    Zapraszam do pusteglowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna bluzeczka<3

    http://365daysinblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny wpis. Świetne ciuchy. Świetne zdjęcia. Świetne WSZYSTKO ! <333
    Stylizacja też jest oczywiście świetna . ^^
    Jasne że poklikam :*
    Pozdr. ♥♥

    http://www.nastolatkawsieciblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha xD To super, że Tw zdaniem wszystko jest świetne :P.
      Pięknie dziękuję za tak pozytywną opinię <3

      Usuń
  20. Dobieranie wymiarów i ubrań to często ciezka sprawa, zwlaszcza zza granicy. Czesto wygladaja naprawdę zupelnie inaczej, niz w sklepie, na zdjeciach :P pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne rzeczy wybrałaś, Poklikałam :))
    Mam nadzieje, ze zrobisz to samo u mnie ;)
    Świetny post i blog! Obserwuje!
    Klikniesz w linki Choies w tym poście? KLIKKlik

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczne rzeczy sobie zamówiłaś, poklikałam :) świetny post i blog, zasługujesz na obserwacje :)
    będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz :) mój blog,klik

    OdpowiedzUsuń
  23. A ja 4-dniowe wakacje zaczynam od środy! Już nie mogę się doczekać jak czytam wakacyjne posty

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładnie wyglądasz! <3 Życzę udanych wakacji! <3

    Relacja na blogu z koncertu One Direction! Zapraszam <3

    http://veronicas-veronicass.blogspot.com/2015/07/one-direction-concert-in-norway-oslo.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne spodenki i okulary! A w bluzce Ci bardzo do twarzy. :* Oczywiście z przyjemnością poklikałam. :)
    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładne zdjęcia i rzeczy :)
    Obserwuję i liczę na to samo :)
    http://krzysiuglad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Okulary cudne :o Gratuluję współpracy ;)

    amelia-bloog.blogspot.com
    Zapraszam też na KONKURS! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Koronki to życie :D
    Również obserwuję i pozdrawiam :3
    pebmonster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję współpracy!
    Bardzo ładne rzeczy :) Również kocham koronki ♥

    jeśli masz ochotę na obs/obs, zacznij, odwdzięczę się tym samym :)
    zapraszam :)
    olkoz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Wybrałaś fajne rzeczy :)
    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Kochana, na mnie zawsze możesz liczyć :) Poklikałam z przyjemnością ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuuuję <3
      Zapamiętam to ♥

      Usuń
  32. Gratuluje wspołpracy :)
    + widzę, że wszyscy prawie zamawiają te okulary :)

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. piękne spodenki! cudownie wyglądasz, pięknie :)

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo ładne spodenki.
    poklikane!

    moze wspólna obserwacja? jak tak to zacznij i daj znac!

    http://kamila-mazur.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Poklikane :) Gratuluję współpracy!
    sasy-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Poklikane :) Gratuluję współpracy!
    sasy-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. świetna paczuszka, gratuluję współpracy :)
    stylizacja super, wyglądasz bosko :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Spodenki prześliczne! U mnie też nic szczególnego jeżeli chodzi o wakacje ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczne spodenki chcę takie
    zapraszam do mnie ( mogłabyś mnie zapserwować? dopiero zaczynam)
    http://to-moje-przeznaczenie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Ładna stylizacja :) zapraszam do mnie i proszę o poklikanie w linki :)

    http://zakrecona-na-wlosy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Wszystkie rzeczy mi się podobają :)
    http://moniaks-rules.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Szorty i okularki są świetne!!<3

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. jakie piękne włoski ! swietna bluzeczka ;) fajny blog ;* dzięki że wpadłaś ja już obs czekam na Ciebie pozdrawiam stylled.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękne zdjęcia :*

    Również obserwuję :)

    agatakphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Super spodenki ;) obserwuje i tez zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękne zdjęcia :) Rewelacyjne ubrania i ty przepiękna zazdroszczę :) Super blog! Będę wchodzić częściej. Jeśli będziesz miała czas to fajnie jak byś zajrzała do nas http://majkimojezycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale zdecydowanie nie ma mi czego zazdrościć ;)

      Usuń
  47. Spodenki cudne. Mam takie same kolczyki tylko fioletowe :) Już Cię obserwuję :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Spodenki cudowne , na pewno kupie . Obserwuje <3
    http://fioletoweee-niebooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Spodenki super, a okulary tym bardziej. Takie troszkę retro, ale prawdę mówiąc ja lubię takie ^^ Wacham się nad zakupem
    pastelowyswiatwedlugmnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja od niedawna lubię taki styl ;-) Cieszę się, że aktualnie w modzie jest taki powrót do przeszłości ;)

      Usuń
  50. Oczywiście klikam, cieszę się, że współpraca przebiega pomyślnie :)
    Bardzo podobają mi się koronkowe spodenki i oczywiście okularki. Też takie zamówiłam, ale czarne, haha wszyscy teraz takie mają, no ale cóż. Są śliczne :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. To super, że z t-shirtem i spodenkami trafiłaś i pasują Ci, bo rzeczywiście z ich rozmiarówka różnia bywa :)
    Super wyglądasz! a tych wakacji to Wam zazdroszczę, też bym chciała tak trochę znowu się polenić :) hehe

    Oczywiście szczerze klikam i pomagam: t-shirt 3,06$, spodenki 4,26$ okulary 2,16$

    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczere kliknięcie linka ogrodniczek z obecnego posta oraz baner Sheinside? :) Z góry dziękuję ślicznie i pozdrawiam :)
    Daria


    OdpowiedzUsuń
  52. śliczne rzeczy wybrałaś :)
    poklikałam we wszystko
    mogłabyś poklikać w linki na moim blogu?

    http://photo-andyou.blogspot.com/2015/07/dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  53. Śliczna bluzka :) Poklikałam

    Zapraszam:
    http://beolla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. też uwielbiam koronki, a te spodenki są świetne!;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Maksymalny czas oczekiwania to 5 tygodni? :o Chyba nigdy tak długo to nie trwa.. xd W moim przypadku zawsze mieszczą się w 10-15 dniach, tak jak jest napisane. :P Czasem nawet wcześniej. :) Śliczne spodenki!

    http://oczyoutsidera.blogspot.se

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak tak jest napisane na ich stronie przy najtańszym sposobie transportu, który zarazem jest najdłuższym w oczekiwaniu - maksymalnie 25 dni roboczych. Jak dla mnie jest to 5 tygodni, licząc dni od poniedziałku do piątku :P.
      Dzięki *.^

      Usuń
  56. Bardzo ładne i ciekawe są spodenki ! Naprawdę jestem pod dużym zachwytem ;)
    Poklikałam oczywiście ;)
    Zapraszam na Mój Blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Fajnie jesteś ubrana ! <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. fajne okularki :*
    już obserwuje :)
    http://believe-in-dreaams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. do mnie również firma dresslink napisała :)

    hejka, baardzo zapraszam Cię na mojego bloga -> Mój Blog - klik! <-wszystkie szczere (tzn. zgadzające się z postem) komentarze, i obserwacje oddaje :) ///+mogę prosić o kliknięcie w banner dresslink w pasku bocznym? :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Ale fajne rzeczy wybrałaś ;)
    Poklikałam, zrobisz to samo u mnie (banery na pasku bocznym) ? :)


    HELLO-WONDERFUL - klik

    I zapraszam Cię jeszcze do mnie na konkurs, w którym wygrywają aż 3 osoby! ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetna jest ta stylizacja.Kojarzę tą firmę bo wiele osób prowadzi z nią współpracę. Niestety nigdy nie miałam okazji kupować jakichkolwiek ubrań przez internet bo tam głównie zaopatruję się w książki.

    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  62. http://lunassgirlss.blogspot.com/ <--- Zapraszamy :D

    OdpowiedzUsuń
  63. Ja też mam więcej czasów dla mojego psa, jednak wykorzystuję go bardziej dla znajomych :D.
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. myślę nad współpracą, świetna bluzka :3
    masz ochotę wziąć udział w konkursie fotograficznym?
    byAjina
    KLIK mój blog
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  65. Bardzo fajnie wygladasz :) Ok chetnie obs za obs, ja juz zaobserwowalam, teraz twoja kolej, czekam:)

    OdpowiedzUsuń
  66. sliczne spodenki!
    serdecznie zapraszam: http://goo.gl/4k6S2A

    OdpowiedzUsuń
  67. You look so pretty!!!
    Have a nice day!!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  68. Super ciuchy, gratuluję współpracy :) Poklikane, mogę liczyć na rewanż? :)

    http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  69. Strasznie mi się podobają okulary :) Idealne na lato i w świetnej cenie !
    Wpadnij do mnie w wolnej chwili :)
    STROUTFITTER

    OdpowiedzUsuń
  70. Najbardziej spodobały mi się spodenki, myślę, że fajnie wyglądałyby z jakąś koszulą :D

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Może wspólna obserwacja? :)
    Ja już zaobserwowałam i liczę na uczciwy rewanż.

    www.ghabj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. klikniete , moge liczyc na to samo w ostatnim poscie :*
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/07/midi.html

    OdpowiedzUsuń
  73. Poklikałam i byłabym bardzo wdzięczna, gdybyś zrobiła to samo u nas :)

    - IMMH FashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  74. Poklikane we wszystko :) Bardzo fajne spodenki :)
    Będzie mi miło jak i u mnie poklikasz :)

    OdpowiedzUsuń
  75. poklikane wszystko :) http://faustynafashion.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  76. Rób dalej to co kochasz ;>
    Ten blog jest mega ;>
    flarri.blogspot.com ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *.* Jest mi barrdzo miło, że tak myślisz <3

      Usuń
  77. fajna stylizacja, poklikane :)
    mam prośbę, poklikałabyś w linki w moim ostatnim poście? Byłabym bardzo wdzięczna :)
    MÓJ BLOG-KLIK:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wilkie dzięki <3
      pewnie, że poklikam ;)

      Usuń
  78. Super post:) Czy mogłabyś poklikać w ostatnim poście, byłybyśmy bardzo wdzięczne:) http://fashiongllam.blogspot.com/2015/07/wishlista-znucom.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

✿ Bardzo dziękuję, że tu jesteś

Ostatnio popularne