Fairy-tales flowers + bloggerowe DIY

Cześć Wam ;-)


Jeśli nie jesteście tu pierwszy raz to może zauważyliście, że zmianie uległ design bloga. Wczoraj naszło mnie na unowocześnienie, które chciałam przeprowadzić już od pewnego czasu i cieszę się, że w końcu się za to zabrałam. Z koloru miętowego przerzuciłam się na odcienie fioletu, jako że ostatnio polubiłam je jeszcze bardziej .

Poprzez te zmiany odświeżyłam wiedzę na temat gadżetów, które mogą urozmaicić bloga oraz zainteresować czytelnika. I chciałabym się dziś tym z Wami podzielić - nie jest to kombinowanie w języku html, bo nad tym muszę jeszcze popracować, jednak dodawanie arkuszy CSS nie jest zbyt skomplikowane, a jednak może dać fajne efekty.
Aby znaleźć miejsce, gdzie dodaje się arkusze CSS postępujcie zgodnie z instrukcją widoczną na poniższych obrazkach:





Kiedy już traficie w miejsce, gdzie można dodać taki arkusz, widzicie po prawo białą stronę. Teraz wystarczy tylko znaleźć odpowiednie kody, które ulepszą podstawowy wygląd bloga. Dziś przedstawię Wam kilka arkuszy CSS które używam, bądź używałam. Wystarczy, że je skopiujecie i wkleicie w wolne miejsce.

Nie macie się co obawiać, że przez to popsujecie design bloga, bo jak działa większość arkuszy CSS widzimy na podglądzie poniżej, więc jeśli nam nie pasuje, nie musimy zastosowywać, lecz po prostu usunąć kod.  Nawet jeśli go zatwierdzimy to również w każdej chwili można się go pozbyć, nie będzie mieć to ujemnego wpływu na blog, po prostu opcje powrócą do poprzedniego stanu ;-).

WYŚRODKOWANIE TYTUŁU POSTA
h3.post-title, .comments h4 {text-align: center;}


WYŚRODKOWANIE PRAWEGO PASKA BOCZNEGO
.column-right-inner {text-align: center; }

ZDJĘCIE PO NAJECHANIU NA NIE KURSOREM STAJE SIĘ CZARNO-BIAŁE
.post img
{ -webkit-transition:
all 1s ease; -moz-transition:
all 1s ease; -o-transition: all 1s ease;
-ms-transition: all 1s ease;
transition: all 1s ease; }
.post img:hover { -webkit-filter:
grayscale(100%); }

ZDJĘCIE PO NAJECHANIU KURSOREM STAJE SIĘ ZAMGLONE
.post img{
-webkit-transition: all 1s ease;
-moz-transition: all 1s ease
; -o-transition: all 1s ease;
-ms-transition: all 1s ease;
transition: all 1s ease; }
.post img:hover { opacity:0.7;
filter:alpha(opacity=50); }

USUNIĘCIE RAMEK WOKÓŁ ZDJĘĆ NA PASKU BOCZNYM
.sidebar img {border:none;box-shadow:none;}

USUNIĘCIE RAMEK WOKÓŁ ZDJĘĆ WE WPISIE
.post-body img {border: 0 !important;
-moz-box-shadow: none !important;
-webkit-box-shadow: none !important;
box-shadow: none !important;
padding: 0px !important;
background: none !important;
}

ROZJECHANE LITERY PO NAJECHANIU NA LINK
a:hover { letter-spacing: 3px; }

Mam nadzieję, że taki mały tutorial Wam się przyda ;-). Jeśli jesteście ciekawi innych kodów lub np. jak zrobić własny nagłówek, czy całkowity design to dajcie znać w komentarzach ^.*.

Wypróbujecie powyższe kody? Podoba Wam się nowy wygląd bloga?


Oprócz tego na dziś również przygotowałam stylizację. To już ostatnia rzecz z paczki od Dresslink (pozostałe prezentowałam w stylizacji TUTAJ - KLIK ), czyli szyfonowa sukienka w kwiatowy print. Jeśli zamierzacie dokonywać zakupów na ich stronie to pamiętajcie, że rozmiary są zaniżone, dlatego też nie bójcie się wybrać ciuszków o teoretyczny rozmiar większych.
Jestem z niej zadowolona, choć na początku miałam mieszane uczucia, bo elektryzowała się i przywierała do nóg. Jednak znalazłam na to patent ;D. Spryskałam ją lakierem do włosów ze znacznej odległości i po sprawie ;). Na dodatek jej plisowania zaczęły się też ciekawiej, swobodniej układać, więc polecam taki sposób na różne ubrania "pod napięciem".
 













Mogę Was prosić o jednego klika? Nie zajmie to wiele czasu, a będę bardzo wdzięczna ♥♥♥.

Sukienka - KLIK

Jak Wam się podoba outfit?

3majcie się ^.^

MODNA POLKA / LOOKBOOK 

Komentarze

  1. Sukienka jest fajna *,* Na pewno skorzystam z tych kodów. Własnie ostatnio też zastanawiam sie czy czegoś nie zmienić ^^
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) To cieszę się, że mg jakoś pomóc *.*

      Usuń
  2. Fajna sukienka, link kliknięty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładna sukienka!;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka ładna i wygląd bloga też ładny.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia ;)
    Świetnie wszystko wytłumaczyłaś.
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. przydatny post i fajne zdjęcia ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna sukienka :)
    Co do wyglądu bloga OBSERWATORÓW przenioslabym na bok lub na dół bloga , tam u góry nie wygląda to dobrze - taka drobna uwaga :)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za obiektywne spojrzenie ;-)
      Hmm.. a mi się wydawało, że to akurat fajne miejsce, bo pokazuje, że czytelnicy są dla mnie ważni ;-)

      Usuń
  8. Ale masz piękne włosy!! Tylko pozazdrościć :)

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jesli tak to zacznij i daj znać u mnie :*
    http://beautyandtheblushh.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny nowy wygląd ♥
    ślicznie wyglądasz :*
    Kliknęłam w link, klikniesz u mnie w banner na pasku bocnzym? :)

    I zapraszam Cię jeszcze na rozdanie, w którym wygrywają aż 3 osoby ;)
    HELLO-WONDERFUL - klik

    OdpowiedzUsuń
  10. O przydatny post !:)
    Śliczna ta sukienka ! :)

    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wolę miętę od fioletu, ale jest ładnie :) linki do html mega przydatne więc super! i sliczna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Skorzystałam z kilku twoich kodów za co bardzo dziękuję :) Podasz jakieś kody jeszcze? I potrzebuje czegoś na naglówek znajdzje się?
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *o* To się mega cieszę :D
      Pewnie, podam inne kody, a co do nagłówka to zależy o co chodzi, czy skąd grafika, czy jaki jest sposób wykonania oraz gdzie to zrobić?.. ;)

      Usuń
  13. świetny blog, bardzo ładnie piszesz! :)
    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG
    skomentujesz? Może obs za obs ? :)‎

    OdpowiedzUsuń
  14. A, rzeczywiście, widzę nowości w szablonie :) fajnie wygląda, teraz jest lepiej, niz poprzednio chyba ;) pozdrawiam, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo pomocny post ;) a zdjęcia są śliczne!

    Zapraszam :)
    http://coffeebookandsmile.blogspot.com/2015/07/cudowny-poznan.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie Ci w tej sukience! :* Cudowny design bloga! :) Z kodów skorzystam :) Kliknęłam, szkoda, że na stronie wyglądała trochę inaczej :/
    Pozdrawiam ♥

    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wszystko ♥
      Zdecydowanie wygląda inaczej na stronie, dlatego też zanim się coś kupi z Dresslinku to powinno się spojrzeć na zdjęcia dodane przez użytkowników ;D
      Również pozdrawiam, pięknie dziękuję za regularne komentowanie ♥♥♥

      Usuń
  17. Świetny ten nowy wygląd bloga i bardzo przydatne są Twoje wskazówki, z chęcią z niektórych skorzystam. Jestem ciekawa jak zrobiłaś swój nagłówek :)
    Piękna sukienka, bardzo mi się podoba :D
    Pozdrawiam serdecznie!
    Fanny http://buszujacawsrodksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło :3 to w najbliższym czasie postaram się przygotować tutorial, jak zrobić taki nagłówek :)
      Dziękuję za opinię i życzę miłego dnia :**

      Usuń
  18. Bardzo przydatne , dziękuję
    poklikasz u mnie ? moze wspolna obs ?zacznij i daj znac paperlifex33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne rady :) twój blog wygląda super :)
    świetne zdjęcia, bardzo ładna stylizacja ^^
    kliknełam w sukienkę <3
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo przydatny post:)
    super zdjęcia, fajna sukienka:)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie:)
    +dziękuje za obserwacje, ja również obserwuję:)

    http://caroline-caaroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. cudownie wyglądasz, super post

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. rewelacyjna sukienka naprawdę Ci w niej ładnie :)
    zapraszam :)
    słoik dżemu - klik!

    OdpowiedzUsuń
  23. fajny blog! :)
    obserwujemy?
    zapraszam: http://goo.gl/9Y44Vl

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładna z Ciebie dziewczyna :) i świetna sukienka! serdecznie pozdrawiam! :)
    www.worldwithmary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. obserwacja za obserwację?
    Odpowiedz na moim blogu :)
    jeśli się zgodzisz musisz wiedzieć, że jeśli mnie zaobserwujesz powinnaś być aktywna na moim blogu (komentowanie i czytanie postów), a ja także odwdzięczę się tym samym

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna sukienka i nowy wygląd bloga :)
    Pozdrawiam :3
    pebmonster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo podoba mi się nowy kolor a arkusze CSS są niezwykle przydatne :D
    Torebka jest naprawdę cudna *.*
    NiczymSzeherezada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo mi pomogłaś, bo nie wiedziałam gdzie te kody wpisać :/ Teraz już wiem :D Wygląd jak najbardziej na plus, a sukienka śliczna, idealna na lato. Oczywiście kliknelam.
    Obserwuje i pozdrawiam :*
    zazustreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiiii! :D To się cieszę, że troszkę rozjaśniłam sprawę ;-)
      Dziękuję za wszystko ♥

      Usuń
  29. Śliczna sukienka, a włosy masz przepiękne <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  30. ja bym dała lekkie sandałeczki na płaskim obcasie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na co dzień noszę do tego właśnie takie sandały, jednak w sesji chciałam pokazać trochę inną odsłonę tej sukienki i wyszło (moim okiem) romantycznie hihi :D

      Usuń
  31. Przydatny poradnik. :D

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny post, bardzo przydatny !! :)

    http://beautyandfashionbykatrin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękna sukienka !!! :* :)

    Zapraszam do mnie:

    agatakphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ślicznie wyglądasz! I super wygląd bloga c:
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  35. Odpowiedzi
    1. I tak jak kiedyś napisałaś - zawsze można na Ciebie liczyć :D.
      Dziękuję pięknie <3

      Usuń
  36. FAJNA SUKIENKA KLIKNIETE!!
    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczna sukienka, kliknęłam :>
    klaudiaworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Przydatny post ! :) Śliczna sukienka! Ale buty totalnie nie w moim stylu.
    Obserwuję i liczę na to samo!
    Buziaki, KAMOCIA BLOG KLIK

    OdpowiedzUsuń
  39. Pięknie wyglądasz :* Oczywiście kliknęłam :)
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Zbieg okoliczności, bo dzisiaj akurat dużo czytałam o CSS. Zmieniłam tak trochę wygląd bloga. :)
    Świetne zdjęcia.
    Todayistheend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. ciekawy wpis :) śliczne zdjęcia, a sukienka ładna :) fajny pomysł z kodami , teraz większość bloggerów robi sama designy i to jest bardzo przydatne :) dziękuję za takie długie komentarze na blogu! :)
    pozdrawiam i kliknęłam wedle prośby :))
    http://kisieelqowo.blogspot.com/2015/07/75-obrazki-na-bloga-obserwatorzy-o-mnie.html

    OdpowiedzUsuń
  42. Dzięki za pomoc. Bardzo pomocny post !
    Często sięmyle jak mam dodać posta :)
    Dopiero zaczynam zapraszam :)
    http://korneliasdiary.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  43. O piękna sukienka, kliknelam :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  44. Kliknęłam ;))
    Skorzystałam też z jednego kodu ;))

    OdpowiedzUsuń
  45. Kliknęłam! Buziaki Słoneczko,ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  46. Z kliku kodów na 100 skorzystam, nawet ich ostatnio szukałam.
    Sukienka bardzo ładnie na Tobie leży !
    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Klik :) ładne masz włosy! Strój nie w moim stylu, ale do Ciebie pasuje :)
    Dołączam :)

    OdpowiedzUsuń
  48. świetna sukienka :) klikam i zostaję na dłużej ( obserwator numer 300 ) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję *.*
      Aż nie dowierzam, że już mam 300 obserwatorów <3.

      Usuń
  49. Kwiatki na sukience sa śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Śliczne zdjęcia, masz cudoowne włosy!! :))

    Jesli możesz poklikaj w linki w tym poście! :) ----->KLIK!
    ZAPRASZAM NA WAKACYJNY KONKURS! :) ----->KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo ładna sukienka :)
    Ja właśnie rozpoczynam współpracę z Dresslink i potrzebuję kliknięć :) Klikniesz w banner od Dresslink? ♥ Z góry dziękuję
    xoxo
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. wow to było bardzo przydatne i bardzo ci dziękuje <3 świetne zdjęcia
    będzie mi miło jeśli zajrzysz :) vickey-vicky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Kliknęłam w link. Klikniesz w zamian w banery na moim blogu? :p
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  54. Oj ja już dawno jakiś większych zmian u siebie na blogu nie robiłam ale w sumie ostatnio nie mam na to zbytnio pomysłu, jednak kody bardzo przydatne, jak zajmę się za zmianę wyglądu bloga to na pewno z nich skorzystam :D
    Świetnie wyglądasz ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo fajny i pomocny post! O i oczywiście super stylizacja. Masz cudowne włosy. Dbasz o nie jakoś?
    _________
    Miałabym ogromną prośbę! Zaczęłam współpracę i potrzebuję bardzo kliknięć! Jeśli zechcesz mi pomóc to nie zapomnij poczekać 15 sekund, bo inaczej kliknięcie będzie nie ważne! Jeśli pomożesz, nie zapomnij napisać o tym w komentarzu, a bedę starała się odwdzięczyć najlepiej jak mogę! zapraszam do siebie ✿♡KLIK♡✿

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :3
      Hm..raczej nie pielęgnuję ich jakoś specjalnie - po prostu są sobie i rosną hehe :D. Największą uwagę przywiązuję do szamponów, żeby za bardzo nie obciążały mojej czupryny, poza tym to sporadycznie odżywka lub jakiś olejek.
      W najbliższym czasie chcę je podciąć, choć to tylko końcówki ;-)
      Pewnie, że poklikam :3

      Usuń
  56. Śliczne zdjęcia :)
    Super stylizacja! :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. fajna stylizacja :) kliknęłam :D

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetnie wyglądasz, sukienka jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
  59. Przydatny post :)
    Super zdjęcia ♥
    Poklikane ^^

    http://nastriala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Przewspaniała sukieneczka! Taka wiosenna/letnia, zwiewna... ;)
    Pozdrawiam i zapraszam:
    http://nossoparaiiso.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Ładny design :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Ciekawy patent z tym lakierem, a sukienka ma bardzo ładny wzór i jest niezwykle dziewczęca. Właśnie zauważyłam, ze chyba zmieniłaś nagłówek, a teraz jestem już tego pewna :). Myszkowanie w kodach jest czasem troszkę nudne czy pracochłonne(żeby znaleźc coś, co naprawdę przypadnie nam do gustu i uzyskać wymarzony efekt), ale daje satysfakcję. Ja we wszelkich takich rzeczach jestem bardzo cienka, ale powolutku próbuję robić cośtam sama, coś używać. Tak w tempie ślimaka. Lepsze to niz nic
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  63. Prześliczna sukieneczka *.* Z kodów na pewno skorzystam. Pozdrawiam cieplutko i w wolnej chwili zapraszam www.pomyslowa-wiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Śliczny desing...Ja również powoli zmieniam bloga :D
    Zaparszam do mnie:http://briellka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Klikłam. ♥
    Piękny desing.
    Bardzo przydatny poradnik z kodami.
    Sukienka jest prześliczna! ♥
    http://oliviejulie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. mi się to nie przyda, ale wielu osobom tak :)
    sama rowniez planuje taki post niedlugo!
    mogłabym liczyć na wejście w banner dresslink u mnie na blogu?:) Mój Blog - klik! każdy komentarz, oraz obserwację oddaję!

    OdpowiedzUsuń
  67. Klinęłam! :))
    Fajna sukienka <3
    http://be-careful-of-what-you-do.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Sukienka naprawdę śliczna!
    dziękuję za klik i oczywiście kliknęłam też u cb <3 - $8,89
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  69. Co prawda dopiero niedawno zaczęłam bloga, ale wczoraj próbowałam się własnie nauczyć i poszukać tych wszystkich kodów no i w końcu jakoś się udało. HTML to dla mnie jak na razie czarna magia, ale może kiedys się nauczę bo mnie do zmienniania grafiki zawsze ciągnęło. :) Co do stylizacji to bardzo mi się podoba ta sukienka :) Chętnie zaobserwuję twój blog.

    Pozdrawiam,
    http://kiri-blogg.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  70. Znam te kody ale przydatny post !
    Ślicznie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  71. Dziękuję za komentarz ! :)

    Zapraszam do obserwacji mojego bloga: http://dosiadudkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Jesteś prześliczna :) kocham Twoje włosy
    Zaobserwowałam i będzie mi bardzo miło jeśli także zaobserwujesz ;)
    MÓJ BLOG-KLICK

    OdpowiedzUsuń
  73. Dziękuję bardzo za odwiedziny ja również obserwuję:) Fajne porady, dla mnie początkującej się bardzo przydadzą:)

    OdpowiedzUsuń
  74. Niezwykle przydatny post i bardzo ładne zdjęcia. Kliknęłam w 'klik' i w baner na pasku bocznym :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  75. strasznie Ci dziękuję za te przemiłe komentarze ślicznoto! :*

    OdpowiedzUsuń
  76. jesteś bardzo śliczną i delikatna dziewczyną i bardzo Ci pasuje taka lekka sukienka :)

    Pozdrawiam, Obserwuje i Zapraszam do siebie!
    http://strzalaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. ślicznie wygladasz powiedziałabym nawet przeuroczo :) buziaki:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

✿ Bardzo dziękuję, że tu jesteś
✿ Zostawiając komentarz masz gwarancję rewanżu

Ostatnio popularne