Pomysły na wakacyjne stylizacje | Wishlista

Hej Wam :D

U Was ostatnio też jest tak gorąco i duszno? Nie chodzi o to, że nie lubię ciepłych temperatur, jednak, jak dla mnie wystarczyłoby ok. 22'C i byłabym zadowolona ;).


Niektórzy z Was pewnie pamiętają, jak pojawiły się tu dwa posty ze stylizacjami, gdzie wykorzystałam ubrania ze współpracy z Dresslink. Jeśli nie, to zachęcam do przejrzenia tych outfitów KLIK i KLIK.
Bardzo się ucieszyłam, gdy napisali o chęci przedłużenia współpracy, bo oznacza to jeszcze więcej ciekawych oodt. Pojawiałyby się one częściej, jednak jak już kiedyś wspominałam popsułam aparat i aktualnie zbieram na nowy. Z oszczędzaniem jest mi zazwyczaj nie po drodze, więc to trwa i trwa. Wszystkie zdjęcia, które się tu pojawiają są robione moim telefonem. Jego aparat jest całkiem dobry(gdy się trafi na naturalne, intensywne nasłonecznienie), jednak przy stylizacjach istniałby problem z ukazaniem każdego detalu w dobrej jakości.
I pewnie się zastanawiacie: to jak powstały zdjęcia poprzednich outfitów? Odpowiedź jest bardzo prosta – pożyczyłam aparat. Nie lubię pożyczać czegokolwiek, jednak raz na jakiś czas, gdy zdarzy się ku temu dobra okazja nie stanowi to już tak dużego dyskomfortu. Należy wykorzystywać szanse, jakie dostajemy :).

Po takim długim wstępie pewnie domyślacie się co nadchodzi...Tak, właśnie. Chciałabym Was poprosić o poklikanie w poniższe linki. Jednak, by nie był to tylko klik pod ciuszkiem, z oferty Dresslink utworzyłam trzy stylizacje. Mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu i zainspirują :).



PINK RAINBOW


Nie jestem fanką różu. Wszystko przez to, że on też mnie nie lubi – wyglądam w nim jak świnka xD. Wyjątkiem są pastelowe odcienie, które pasują każdej przedstawicielce płci pięknej – dodają dziewczęcości i lekkości.
Ten kombinezon upatrzyłam już dawno i po prostu się w nim zakochałam ♥. Idealny na lato, elegancki i jeszcze z koronkę *.* . Moim zdaniem kombinezony „robią'' każdą stylizację, dlatego też dodatki dobrałam w kolorach, które go tworzą. Kapelusz zaś dodaje jeszcze więcej wdzięku i klasy.


WATCH OUT IT'S MY CAT


Gdyby nie głowa kota i jego hipnotyzujące oczy raczej nie zwróciłabym uwagi na tę sukienkę. Aby jeszcze bardziej przykuć wzrok dodałam okulary przeciwsłoneczne z niebieskimi szkłami – teraz to już w ogóle nie wiadomo, w które oczy spojrzeć :).
Czy tylko ja mam słabość do torebek – listonoszek? Gdy jakąś zobaczę chciałbym od razu mieć, jednak dobrze, że mam jeszcze trochę zdrowego rozsądku, bo bym zbankrutowała xD.

SWEET DAY


Stylizacja elegancka jak poprzednie, choć również sprawdzi się na co dzień, wystarczy zmienić dodatki. Spodenki z wyższym stanem, luźny tank top i rzymianki to połączenie idealne na gorący, wakacyjny dzień. Choć mi w tym zestawieniu najbardziej podoba się bransoletka z przepięknych, kolorowych kryształków ♥. Tak mi wpadła w oko, że aż chyba wyparowała ze strony -.-.

Który outfit przypadł Wam do gustu?

Spośród osób, które podadzą ceny przynajmniej czterech rzeczy wylosuję trzy blogi i polecę je w następnym wpisie. Im więcej wymienionych cen, tym większe prawdopodobieństwo, że właśnie Twoja strona zostanie wspomniana w kolejnej notce *.^.

Jeśli klikniesz i mogę się zrewanżować to daj znać ;-).


3majcie się :*

Komentarze

  1. fajne rzeczy wybrałaś, poklikałam w prawie wszystkie linki
    chyba coś jest nie tak z linkiem do bransoletki na ostatnim zdjęciu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo, jesteś wspaniała ♥
      właśnie, robiąc te kolaże bransoletka była w asortymencie, jednak nie mogę jej już namierzyć -.-. Wciąż jednak szukam ;)

      Usuń
  2. I like your blog!
    Would you like to follow each other?
    Let me know at my page:)

    xoxo

    http://nastyadeutsch.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  3. patrzą na mnie te oczy kota z sukienki:D

    OdpowiedzUsuń
  4. najbardziej podoba mi się ta stylizacja z sukienką, na której widnieje kot :)
    Pozdrawiam!
    http://polynaeces.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też myślałam żeby zrobić stylizacje, ale tak długo zajęło mi przeglądanie ich strony.... hahah :)
    Poklikałam. Gratuluję dalszych sukcesów! :) Oby jak najwięcej.

    Jeśli możesz, poklikaj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, uwierz, że mi też :P mają ogromny asortyment, więc z kilkudziesięciu otwartych stron musiałam sb od razu obrazować, co może się nadać :)
      Dziękuję barrdzo :*

      Usuń
  6. ostatnia stylizacja najlepsza;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo Ci dziękuję za taki wyczerpujący komentarz! :) i polecam się, hihi ;) sklep znam, znam, już kiedyś coś tam zamawiałam. Fajne stylizacje. A pożyczenie aparatu to oczywiście nic złego, czego się nie zrobi dla czytelników, hihi ;) poklikam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne stylizacje! Idealne na lato :)
    Poklikałam w linki ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK!
    KONKURS URODZINOWY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Też jestem zakochana w torebkach listonoszkach ale tez jeszcze zachowuje troche zdrowego rozsądku przy zakupach :D a kombinezon z pierwszej stylizacji jest przepiękny ! :)
    Poklikałam we wszystkie linki i zapraszam do mnie :)
    http://xxkingaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ♥♥
      oj, też jestem nim zachwycona, właśnie go zamierzam zamówić, mam nadzieję, że bdz pasować :)
      dziękuję za poświęcenie ^.*

      Usuń
  10. Śliczne zestawy :)
    Super blog będę zaglądać częściej :)

    potrzebuje kliknięć pomożesz będę wdzięczna :)
    http://natalia004j.blogspot.com/2015/07/dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne rzeczy! Poklikane :)
    Poklikasz u mnie? http://juliie-blog.blogspot.com/2015/07/boho-style-with-lucluc-konkurs.html
    Juliie-blog KLIK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D
      Oczywiście, że poklikam, zawsze się odwdzięczam :*

      Usuń
  12. Piekne zestawy :) poklikane oczywiscie :*

    http://inspirationandvictoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku.. jaką ja mam słabość do świecidełek na szyje *,* (bransoletek nie lubię.. Nienawidzę mieć czegoś na nadgarstku ;/) Poklikałam ;)
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi :) każdy ma jakieś słabostki modowe ;) z biżuterii to ja z kolei najbardziej lubię pierścionki, lecz tylko delikatne, a naszyjnik to ciągle noszę tylko jeden :)
      dzęki:*

      Usuń
  14. Poklikałam w linki ;)
    Najbardziej do gustu przypadła mi pierwsza stylizacja, jest prześliczna :3
    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Poklikane ;) Pierwsza stylizacja jest naprawdę cudowna ;) Pozdrawiam :* :* :*

    milosczycieszkola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Kapelusz: $2.87
    Buty: $13.63
    Kombinezon: $7.61
    Naszyjnik: $1.99
    Torebka: $4.17

    Buty: $9.00
    Sukienka: $4.95
    Okulary: $3.33
    Bransoletka: $3.91
    Torebka: $5.93

    Tank top: $3.82
    Spodenki: $6.69
    Torebka: $4.99
    Bransoletka: ---
    Rzymianki: $7.15

    Akurat kiedy pisałam te ceny byłam w restauracji, wiec miałam dużo czasu :P Świetne stylizacje! Bardzo podoba mi się Twój blog ;)
    Pozdrawiam cieplutko :*
    http://simdayblog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *.* oejeje, bardzo dziękuję za uczciwość <3
      Dziękuję za wszystko i również pozdrawiam :*

      Usuń
    2. Nie ma za co ;) dla mnie to przyjemność pomaganie innym, gdyż wiem że komuś może to bardzo pomóc :)

      Usuń
  17. śliczne rzeczy i zestawy:) oczywiście poklikałam we wszystko:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne stylizacje, najbardziej spodobała mi się 3 :) Poklikane, mogę liczyć na rewanż? :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  19. fajne ciuszki, poklikane

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. lovely post, kisses!

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. mnie rózwnież te wysokie temperatury juz męczą.. :) poklikane! to super ,że chcą kontynuować współprace z Tobą :)
    Obserwuje i zapraszam :)
    http://jtere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja bym wolała wysokie temperatury niż duchotę, deszcze i burze ;-;
    Najlepsza jest trzecia stylizacja :3 Takie nosiłabym hah
    Gratuluję przedłużenia współpracy :3 !
    Zapraszam do siebie ! :) Jeśli Ci się spodoba zaobserwuj :3

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi się podoba po trochu z każdego, bo butki z pierwszego są nieziemskie, za to z drugiego wszystkie dodatki są świetne. Z trzeciego podoba mi się crop top. :) Klikam oczywiście i dziękuję ci za kliki oraz miłe słowa u mnie :*
    A co do pogody, to ja już wolę skwar słońca, byle żeby nie było duszno. Kiedy jest duszno, jest inne ciśnienie, a mój organizm tego nie znosi, nie umiem oddychać i słabo mi :/ A moja wymarzona pogoda to zachmurzone niebo i tak troszkę słońca, troszkę cienia na zmianę oraz temperatura 18-24 stopnie :D
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Chyba ostatni outfit dla mnie wygrywa ;))
    spodenki 6.69
    torebka 4.99
    bransoletka - nie ma na stanie haha xd
    rzymianki 7.15

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne propozycje :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne propozycje :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Stylizacje idealne na lato i bardzo pasują do Ciebie ;) Twój blog bardzo mi się podoba, jest autentyczny i wyglądasz naturalnie na każdym zdjęciu. Oczywiście obserwuję ;)

    come-carpe-diem-baby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *.* Dziękuję za tak miłe słowa ♥

      Usuń
  28. Oby jednak udało Ci się nazbierać pieniądze na nowy sprzęt, bo jednak sprawny aparat to niezwykle istotna sprawa w blogowaniu, choć telefon często też się dobrze sprawdza :) Bardzo ładne zdjęcie! DressLink ma naprawdę ogrom przeróżnych rzeczy, dzięki którym każdy potrafi znaleźć coś dla siebie i stworzyć własne pomysły na stylizacje. Twoje propozycje niezwykle mi się spodobały! Myślę również, że w różu wyglądałabyś naprawdę dobrze :) Trzecia stylizacja podoba mi się najbardziej :) Poklikałam we wszystkie możliwe linki i mam nadzieję, że choć troszkę pomogłam.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się, ale jednak jest wiele rzeczy, które w danej chwili wydają mi się potrzebniejsze, a później żałuję, bo mogłam odłożyć -.-
      Póki co jakoś radzę sobie z telefonem :P
      Cieszę się, że Ci się podobają ;) Oj, uwierz mi na słowo, że tak nie jest hehe :D.
      Bardzo dziękuję <3.

      Usuń
  29. Śliczne rzeczy, oczywiście poklikałam w linki :)
    pebmonster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ładne rzeczy^^
    Zapraszam do mnie: KLIK
    Jeśli spodoba Ci się mój blog,zaobserwuj:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna wishlista ;)
    Bardzo ładne ubrania.
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiękne ciuszki *.*
    2,87
    13,63
    7,61
    1,99
    4,17
    Czy mogłabym prosić jeszcze raz o poklikanie w linki w najnowszym poście, ponieważ ostatnio pokręcilam linki ? :)
    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowne zestawy, jednak najbardziej do gustu przypadł mi ten trzeci. Po protu cudowny! *-* Zgadzam się z Tobą ta bransoletka jest wprost wspaniała! Niestety już jej nie ma na stronie. :((
    Poklikałam we wszystkie linki. :* ^.^
    Ceny z "mojego" zestawu:
    buty 7.15$
    torebka 4.99$
    spodenki 6.69$
    top 3.82$
    bransoletka niedostępna :(

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda jej -.- .
      Dziękuję za kliki :*

      Usuń
  34. Świetne stylizacje!!!!!!!! Pięknie wyglądasz ;)

    Zapraszamy do nas http://stegofashion.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystkie stylizacje są cudowne, jednak mi najbardziej podoba się druga :)
    Poklikałam, pozdrawiam ;*
    http://gabissxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Cieszę się że przedłużyłaś współpracę! ;)
    Czekam na nowe posty ze stylizacjami

    OdpowiedzUsuń
  37. Przydatny post :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Też czasem pożyczam aparat od przyjaciółki i nie uważam, żeby było to coś złego, tym bardziej że zbieram na swój własny :)

    Minimalistyczny- klik

    OdpowiedzUsuń
  39. świetny post zapraszam do mnie :) obs za obs ? ^^ http://anishia15.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. U mnie z oszczędzaniem, tez nie jestg po drodze :P hehehe ale na zdjęcia nie masz co narzekać- wyszły na prawdę fajnie :) :) :) telefon się spisuje :)

    Gratuluję współpracy i oczywiście klikam:
    kombinezon: 7,61$, różowa torebka 4,17$, sukienka z kotem 4,95$, miętowa torebka 5,93$

    miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluję współpracy:)
    super rzeczy, poklikałam we wszystkie linki:)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    http://caroline-caaroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. poklikałam w wszyściutkie linki!
    gratuluję współpracy z dresslink! xo
    MÓJ BLOG - klik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudowny post! :) Tak trzymać :D

    Zapraszam na mojego bloga! Dopiero zaczynam:) może wspólna obs? daj znać u mnie :*

    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo fajne outfity, ale najbardziej przypadł mi do gustu "sweet day" :) Poklikałam w linki:)
    http://x-the-second-half-of-life-x.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  45. ja akurat lubię ciepełko więc te upały mi nie przeszkadzają :) świetne propozycje :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Pierwszy i ostatni są najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  47. Też po prostu uwielbiam listonoszki, więc nie jesteś sama :) Za to co do pastelowych róży się nie zgodzę, nie wszystkim dziewczynom pasują- z moją pięknym, zielonożółtym odcieniem skóry się gryzie ta barwa jak mało co ;D.
    Do mnie najbardziej przemówił 3 strój. Ogólnie fajnie to wymyśliłaś, zamian standardowego kolarza
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  48. sliczne ciuszki, bardzo podoba mi się ta sukienka z kotem. oczywiście poklikałam. pozdrawiam
    daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Śliczna jesteś! poklikałam :)

    Obserwuję! Za komentarz odwdzięczam się trzema komentarzami i obserwacją, jeśli jeszcze nie obserwuję. Dodatkowo klikam w linki i bannery, jeżeli posiadasz :)
    www.sandrakopko.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetne outfity! Śliczniutka jesteś :)
    Pozdrawiam i zapraszam:)
    http://zywiolowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Stylizacje fenomenalne!
    Uczciwie poklikałam wszystko, bo wiem jakie to istotne :)

    Pozdrawiam
    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. $2.87 $13.63 $7.61 $1.99 $4.17 $9.00 $4.95 $3.33 $3.91 $5.93 $3.82 $6.69 $4.99 $7.15

    poklikane i zaobserwowałam twoj blog : *

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetne są te ciuszki. Kombinezon z pierwszego zestawu - mój ulubiony :D
    http://sweet-crocodile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. ciekawy wpis - gratulujemy ;)

    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK

    Pozdrawiamy i przesyłamy dla wszystkich czytelników

    KOD RABATOWY: 10off

    WAŻNY NA CAŁY ASORTYMENT (10 % zniżki)

    OdpowiedzUsuń
  55. Poklikane, super ciuszki!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  56. +Poklikałam, jeśli możesz poklikaj też u mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Powodzenia w zbieraniu na aparat :)
    Poklikałam oczywiście.

    Czy poklikasz u mnie? Bardzo mi pomożesz .
    http://world-of-sandra-anna.blogspot.co.uk/2015/07/wspopraca-z-romwe.html

    OdpowiedzUsuń
  58. Interesujacy i genialny post, przede wszystkim fantastyczny blog! Masz rewelacyjne pomysły :) Na pewno będę tu zaglądać częściej! ;) Posty są naprawde przemyślane i świetnie napisane. Zapraszam do siebie!:) http://ultraviolence-design.blogspot.com/

    Równiez licze na obserwacje i komentarz :)

    + PROSZE O KLIKNIECIE W TYM POSCIE ZIELONEGO NAPISU " SHEINSIDE " DZIEKUJE! :)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/2015/07/nim-kobieta-wyjdzie-za-maz-ubiera-sie.html



    Zapraszam do polajkowania mojego fanpage na facebooku! Licze na Ciebie ;)
    https://www.facebook.com/pages/Ultraviolence-design/354117081413793?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  59. U mnie też tak gorąco :( a jak nie to pada :(
    Może wymienimy się obserwacją ?
    Mój blog!? - kliik!

    OdpowiedzUsuń
  60. Zapraszamy na niesamowity fanfiction o Larrym! Jeśli się spodoba to zapraszamy do obserwowania bloga!

    http://50shadesoftomlinson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. ostatnia stylizacja przypadła mi do gustu :))
    Co sadzisz o wspolnej obserwacji?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  62. Najbardziej spodobala mi soe 2 stylizacja :)

    victoriaoss.blogspot.comH

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

✿ Bardzo dziękuję, że tu jesteś
✿ Zostawiając komentarz masz gwarancje rewanżu

Ostatnio popularne