Ulubieńcy czerwca ♥

Czeczecześć ;D


Ostatnio pojawiają się tu same nowości, więc i dziś będzie post, jakiego jeszcze nie było, czyli moi ulubieńcy minionego miesiąca! Zapewne nie umieszczę tu wszystkich, bo samych piosenek musiałoby być z 20, jeśli nie więcej, ale postaram ograniczyć się do opisywania tych rzeczy, które miały na mnie największy wpływ w czerwcu ;).

Przede wszystkim był to miesiąc, w którym regularnie blogowałam. Może i dwa wpisy na tydzień nie wydają się wielkim wyczynem, jednak wolę dodawać notki rzadziej, a bardziej dopracowane ;). 

I chciałabym Wam barrrdzo podziękować ze komentarze, obserwacje, każde wyświetlenie. Jesteście wielcy, na prawdę ♥. Gdyby nie Wy, to ten blog nie miałby celu, a tak.. widzę, sens w tym, co robię i czuję się doceniona. A to uczucie jest bardzo rzadkie. 
Dopiero kilka dni temu pojęłam, że blogowanie nie jest po prostu zajęciem, ale wypełnia każdą pustkę, pozwala rozwijać swój sposób pisania, myślenia, wyrażania siebie. Jak już wspominałam w jednym z wpisów to właśnie dzięki prowadzeniu własnej strony przestałam być tzw. "szarą myszką" i z dnia na dzień coraz łatwiej przychodzi mi akceptacja samej siebie.

Dziękuję Wam za wszystko, w szczególności za przemiany, których nie potrafię opisać słowami ♥

Ekm..zdecydowanie za łatwo się rozczulam hehe ;). 


FILM i SERIAL

W czerwcu
nie poszalałam z ekranizacjami i znalazłam tylko jeden film, który przypadł mi do gustu w 100 procentach.
Jupiter: Intronizacja to wspaniała, kosmiczna podróż. Efekty specjalne powalają, cała fabuła jest bardzo interesująca, a dodatkowym argumentem skłaniającym do obejrzenia jest Channing Tatum w jednej z głównych ról, który gra wilka albinosa :P.



Kilka wpisów temu zachwycałam się "Grą o Tron" i wciąż jestem pod jej ogromnym wrażeniem. Myślałam, że pierwsza seria jest cudowna, ale zaczęłam drugą i odcinki z tej części mijają jeszcze szybciej. Zdecydowanie nie stracicie czasu, jeśli obejrzycie ten serial. Masa zwrotów akcji, śmierć bohaterów, którzy powinni wciąż cieszyć widza , cięte riposty - to tylko niektóre znaki szczególne "Gry...".



MUZYKA

Bardzo ciężko mi było ograniczyć się do sześciu ulubionych utworów, jednak jakoś się udało. To po kolei:

Piosenka, która pokazuje, że Sam Smith ma wiele stron. Ogólnie znany z pięknych ballad, tu jednak w połączeniu z nowoczesnym bitem.



Pewnie każdy, kto słyszał choć jedną piosenkę Tove Lo przyzna, że ma ona bardzo hipnotyzujący głos. Przez to słucham tej piosenki na okrągło.



Przeuroczy duet Charliego Putha znanego z piosenki do "Szybkich i Wściekłych 7", który pokazuje więcej możliwości swojego głosu, niż tylko wysokie dźwięki ze znanej nuty z wyżej wymienionego filmu oraz Meghan Trainor o mega pozytywnym głosie, która tworzy hit za hitem.



Można powiedzieć, że to nowe oblicze Bednarka, który nagrał piosenkę po angielsku. Nie śledzę jego kariery zbyt dokładnie, ale wydaje mi się, że dawno nie miał tak dobrego utworu. Co do teledysku to całkiem spoko, ale to jak chowa się za paprotkami jest po prostu śmieszne ^^. Jednak wprowadzająca gitara, wpadający w ucho refren i świetny głos Kamila to połączenie idealne ♥.



Niektórzy pewnie pamiętają Sarsę z ostatniej serii "The Voice". Z tego programu najbardziej w pamięci zapadł mi jej duet z bitew, choć w całym programie pokazywała swoją wysoką poprzeczkę i gdyby nie wypadem, miałaby ogromne szanse na zwycięztwo. Jednak mimo to stworzyła świetny utwór, do którego muzykę, jak i słowa ułożyła właśnie ona ;-).



Nie mogłam się zdecydować, którą piosenkę Eda wybrać, bo wszystkie jego kawałki są cudowne, a co najważniejsze - mają sens i przekaz. W teledysku do "Lego House" można zobaczyć Ruperta Grinta, czyli filmowego Rona, kumpla Harry'ego Pottera (chociaż to pewnie wsyscy wiedzą^.*).




YOUTUBER

I dopiero od ostatnich tygodni mogę oglądać filmiki na youtube, nie czekając na załadowanie z pół dnia. Z poprzednim netem z Orange to oczekiwanie było totalną masakrą, więc nie byłam zbyt aktualnie z różnymi nowinkami. Jednak nadszedł moment, kiedy mogę powiedzieć, że moim uuulubionym youtuberem jest....tam dam dam...magiczna chwila oczekiwania ;D...
nikt inny, jak ReZi ^^. Świetny na poprawę humoru, czy zorientowanie się w ciekawych grach ;).



POZOSTAŁE

Rozszalałam się z ilością filmików :o. Jednak pozostało jeszcze kilka rzeczy, z którymi w ubiegłym miesiącu się prawie nie rozstawałam.

Jak dla mnie Żywiec Zdrój robi najlepsze smakowe wody *.* . Kiedyś uwielbiałam truskawkową, jednak od kiedy istnieje smak słoneczna brzoskwinia, to właśnie on jest moim faworytem. 


 Lakier z wellaflex, który często można spotkać w Rossie na promocji za 10 zł. Wybrałam taki, który ma za zadanie dodać włosom objętości, bo nie lubię, kiedy są oklapnięte. Produkt jest również dość trwały.
 

Odżywka do paznokci z EVELINE, o której zdania są dość podzielone. Jednak moje pazurki dzięki niej są mocniejsze i w końcu długie, co każdej dziewczynie dodaje pewności siebie. Kiedyś recenzowałam ten produkt, więc jeśli ktoś chciałby bliżej przyjrzeć się temu kosmetykowi to zapraszam TUTAJ - KLIK.
 

A jacy są Wasi ulubieńcy czerwca? Chcielibyście takie podsumowania co miesiąc?

Komentarze

  1. Tez uwielbiam Eda *,* Z paroma rzeczami tutaj tez mam takich "ulubieńców" ;)
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo jak tu go nie lubić *.*
      Dziękuję Ci za regularne komentowanie ♥ Jesteś wspaniała ;)

      Usuń
  2. Również bardzo lubię te piosenki! <3 Tą odżywkę z Eveline muszę wypróbować, bo coraz bardziej mnie kusi :)
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę w końcu zobaczyć Jupiter, zapowiada się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jesteś :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię ReZiego :)

    http://monika-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też stawiam na jakość, a nie na ilość, lepiej jak publikujesz mniej, ale za to dobre, dopracowane posty. Mam odżywkę z Eveline i bardzo wzmocniła moje paznokcie :) Ja tam kocham zwykłą wodę, choć i tą o smaku cytrynowym nie pogardzę :D
    Pozdrawiam serdecznie!
    Fanny http://buszujacawsrodksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajni ulubieńcy. Dzisiaj piłam wodę brzoskwiniową. fajny blog :d
    Todayistheend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajni ulubieńcy. Piosenkę Sarsy bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ulubieńcy super !! ja tak samo uwielbiam piosenkę ,,Sarsa naucz mnie"
    Zapraszam do mnie :D Pozdrawiam :D
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;)
      I nie mg się doczekać jej kolejnych utworów ♥. Właśnie takiego głosu brakowało na polskiej scenie muzycznej ;D.

      Usuń
  10. muszę wypróbować tę odżywkę do paznokci :)

    poklikasz? http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Grę o Tron jeden z moich ulubionych seriali :)
    Polecam również Wikingów.
    Pozdrawiam.
    http://in-my-different-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie czytałam wiele pochlebnych recenzji na temat "Wikingów". Jednak, póki co, wolę żyć w świecie "Gry...". Kiedy obejrzę wszystkie odcinki to może zdecyduję się na tę serię ;). Pożyjemy, zobaczymy :*

      Usuń
  12. Świetni ulubieńcy! :) ReZi jest najlepszy. Muszę wreszcie obejrzeć "Jupiter", bo zapowiada się naprawdę ciekawie.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetni ulubieńcy:) lubię to odzywkę eveline :)
    Zapraszam do mnie i do obserwacji
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog ! :D Czytam go od niedawna i serio zazdroszczę Ci odwagi, że nie boisz się powiedzieć co Ci leży na sercu ... ;))
    Ja od niedawna ( wczoraj xD ) również prowadzę blog, ale ANONIMOWO, ponieważ trochę się boję opinii znajomych na ten temat...
    A ty, jak sobie z tym radzisz ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co do posta samego w sobie ; Jest ŚWIETNY ! :D Więcej takich proszę. :** Szczerze nie lubię czegoś " sprawdzać na sobie " więc ufam Ci w 100% ^^
      Pozdrerki . :**
      Ps. Jeszcze raz dziękuję za radę ! ♥

      Usuń
    2. Polecam się na przyszłość ♥

      Usuń
  15. Woda żywiec zdrój, ale czysta <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Amazing post ! Would you like to follow each other ?
    http://kate-fashionschtick-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post , masz śliczna buźkę :) pytałaś u mnie na blogu o wspólna obserwację. Ja już obserwuję, zapraszam do siebie: thesimplyred.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurcze, teraz wszyscy chwalą i oglądają ,,Grę o Tron'' też muszę się za to wziąć w najbliższym czasie! Sporo tych piosenek; a znam tylko ,,Lego house'' i strasznie ją lubię. Żadnego filmiku Reziego jeszcze nie oglądałam. Używam tej odżywki Eveline i również jestem z niej zadowolona :) świetni ulubieńcy!
    również obserwuję c:
    [klik]

    OdpowiedzUsuń
  19. muszę koniecznie obejrzeć "Grę o Tron" :)
    jakoś niedawno zaczęłam oglądać Reziego i bardzo spodobały mi się jego filmiki :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciesze sie, ze czerwiec spowodowal tyle usmiechu i pozytywnego nastroju :) to, ze ktos nas czyta - to jest nagroda, najlepsza ;) pozdrawiam, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi również blog bardzo pomógł w codziennym życiu. :)
    Reziego uwielbiam, a odżywkę do paznokci kupiłam niedawno po długim przymierzaniu się i jak na razie sprawdza się nieźle. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajni ulubieńcy. Z muzyki znam tylko piosenkę Sarsy.
    Zapraszam do mnie.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Kocham Eda Sheerana, a Lego House jest dla mnie jedną z jego ulubionych piosenek!
    Pozdrawiam serdecznie i gratuluję sukcesu w blogowaniu!

    Zapraszam do siebie, nieco inna tematyka, ale mam nadzieję, że Ci się spodoba
    www.pomoimtrupiemamo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczne zdjecie , fajni ulubiency
    obs za obs ? zacznij i daj znac paperlifex33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Jesteś śliczna :) Też uwielbiam Eda :)
    Ogólnie świetni ulubieńcy!

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki i banner z dresslink :) Bardzo mi na tym zależy.
    - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny blog, bardzo ładnie piszesz! :)
    Pozdrawiam!
    moj blog: http://alleksandraay.blogspot.com/
    skomentujesz? Może obs za obs ? :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nic tu nie ma co lubię lub słucham ;)

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajne piosenki :)
    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Żywiec Zdrój ma ulubiona woda:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Filmu ani serialu nie oglądałam, chociaż słyszałam o nich dobre rzeczy, więc chyba to zmienię :D Piosenek też nie znam, może prócz ostatniej, ale nie wiedziałam, że w teledysku jest Rupert! :D Co do reszty, to wodę o tym smaku wielbię bardzo, lakieru chyba nie miałam albo go nie pamiętam, a o odżywce słyszałam też i planuję ją kupić, więc fajnie, że Tobie też się sprawdziła :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawi ulubieńcy :)
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ta odzywka do paznokci jest naprawdę bardzo dobra i robi duża różnicę :)

    http://beautyandtheblushh.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

✿ Bardzo dziękuję, że tu jesteś
✿ Zostawiając komentarz masz gwarancje rewanżu

Ostatnio popularne