Ulubieńcy wakacji! #Lipiec

Jak się macie? ^.*



Jestem meega szczęśliwa. W końcu, po kilku dniach odzyskałam internet *.*. Po niedawnych burzach w mojej okolicy coś popsuło mi się w routerze i był problem, dlatego też od ponad tygodnia nie pojawiały się tu notki :/. Mam nadzieję, że zrozumiecie i wybaczycie tę nieobecność, jednak nie było to zależne ode mnie :).

I nawet w tak negatywnej sytuacji mogę doszukać się plusów - dzięki temu zdobyłam nowe pomysły na wpisy oraz dokończyłam czytać ostatnią część z serii "Dary Anioła: Miasto Niebiańskiego Ognia" (jeśli interesuje Was gatunek fantasy oraz Nocni Łowcy, mający w żyłach krew aniołów, jako główni bohaterzy, masa sarkazmu w dialogach oraz zwroty akcji to polecam♥).

Dziś chcę podzielić się z Wami moimi ulubieńcami miesiąca :P. Jest to dopiero drugi post z tej serii (jeśli chcecie obczaić ten czerwcowy to zapraszam - KLIK), jednak tworzy mi się je bardzo przyjemnie i jeszcze w większym stopniu możecie dowiedzieć się co mnie interesuje, pochłania wiele mojego czasu lub co uważam godne polecenia, dlatego też zamierzam praktykować to regularnie :).

Co myślicie o postach z ulubieńcami?


FILM I SERIAL

Z racji masy wakacyjnego czasu obejrzałam wiele filmów, a najlepszym okazał się "Więzień Labiryntu" ♥. Jest on oparty na książce o tym samym tytule autorstwa Jamesa Dashnera i jest porównywany do "Igrzysk Śmierci", choć ostatnio wszystkie filmy fantasy są porównywane do "Igrzysk..." o.O.
Thomas dołącza do więźniów labiryntu i zaczyna żyć razem z nimi w tej Strefie. Nie zamierza jednak być uwięzionym i chce jak najszybciej znaleźć wyjście. Czy je znajdzie? Kto mu w tym pomoże, a komu będzie to nie na rękę? Czy przypomni sobie życie przed wymazaniem pamięci? Przekonacie się o tym oglądając "Więźnia Labiryntu" :). W głównego bohatera wcielił się Dylan O'Brien, który podbił moje serce nie tylko tą rolą ♥.



"Teen Wolf: Nastoletni Wilkołak" to serial, jak sam tytuł wskazuje o nastolatku, który po ugryzieniu przez nieznanego Alfę staje się mitycznym stworzeniem. Scott musi się borykać z przemianami podczas pełni, wyostrzonymi instynktami, które na początku są bardzo uciążliwe, przy jednoczesnym prowadzeniu życia przeciętnego nastolatka. 

Czy uda mu się pogodzić z nowym losem? Kto dowie się o tym, że jest wilkołakiem? Jakie wynikną z tego konsekwencje? Dodatkowej pikanterii dodaje fakt, że rodzina dziewczyny, z którą spotyka się główny bohater jest Pogromcą Wilkołaków :P.

BLOG
  
 Jest masa stron, na które zaglądam, bo od każdego z Was można wyłapać wiele motywacji i inspiracji, czy to pomysłów na ułatwienie życia oraz znaleźć miejsce do przemyśleń. Każdy blog niesie w sobie jakąś myśl przewodnią, a każdy bloger ma swoje pomysły i cele, dzięki temu blogosfera jest tak istotnym miejscem -, bo jest różnorodna. Nie musisz być celebrytą, by wnieść do życia innych nutkę pozytywów :).



W sieci znalazłam również mój autorytet - Martę z bloga martapisze.pl . Jest genialną, inteligentną dziewczyną i czytanie jej strony wiele wniosło do mojej codzienności. Świetnie analizuje życie, pokazuje, co jest w nim istotne i skłania do przemyśleń oraz zatrzymania się choć na chwilę w tym pędzącym świecie. Jeśli zajrzycie, na pewno nie pożałujecie ;).

WSPOMAGACZE 

  Nie wiedziałam jak nazwać kategorię, gdzie będzie trochę kosmetycznie, ubraniowo, a jednocześnie o jedzeniu. Po prostu o rzeczach, które w tym miesiącu były ze mną bardzo często. Jeśli macie lepszą nazwę dla tej kategorii to dajcie znać :D.


 
Na zdjęciu wygląda trochę dziwnie, jednak jest to flamaster do ust, który jest świetną alternatywą dla pomadek i błyszczyków. Nie rozmazuje się, nie jest lepki, nie pozostawia śladów np. podczas picia herbaty z kubka. Na wielu zdjęciach jestem pomalowana właśnie nim - daje naturalny efekt i utrzymuje się ok. 2 godziny bez żadnych poprawek. Mam go chyba z rok, lecz z okazji mojej bardzo duuużej kolekcji produktów do ust dopiero niedawno zwróciłam na niego większą uwagę ♥.


 Kolejny kosmetyk, bez którego nie mogłam się obyć to maseczka oczyszczająca pory. Nie będę się o niej za bardzo rozpisywać, bo zrecenzowałam ją w oddzielnej notce KLIK, jednak pokrótce wspomnę, że jest to produkt, który ratuje moją cerę - domyka pory i widocznie je zmniejsza, a plamy po trądziku czyni jaśniejszymi.  

http://static.ilewazy.pl/wp-content/uploads/wafel-ryzowy-10g.jpg 
  Ostatnimi dniami byłam smakoszem wafli ryżowych :D. Niby wszystkie wyglądają tak samo, jednak po posmakowaniu zauważa się, że każda produkcja jest inna. Jedne smakiem przypominają papier , a inne mają posmak słonecznika, czy soli. Moimi zdecydowanymi faworytami są te dostępne we Lewiatanie oraz InterMarche (w czarnych opakowaniach ze związkami mineralnymi). Jest to o wiele zdrowsza przekąska niż baton, może być również zastępcą pieczywa. 

 Niezbędnikiem na ciepłe dni, których ostatnio jest zbyt mało, są jeansowe spodenki. Wyglądają świetnie w połączeniu ze zwykłym t-shirtem na co dzień, jednak można zrobić z nimi również ootd na wakacyjną imprezę :). Jak dla mnie taka ich długość oraz krój jak na grafice są najlepsze :3.
MUZYKA 

Czyli kategoria, gdzie zawsze mam ochotę wrzucić kilkanaście klipów więcej :P. Słucham najróżniejszych piosenek, głównie popu, jednak wszystko zależy od tego, na co danego dnia mam ochotę.


Zacznę od piosenki, która mną porządnie wstrząsnęła *.* . Głos tego chłopaka jest fenomenalny, w ogóle dziwię się, że dopiero teraz trafiłam na jego twórczość, przypadkiem przeglądając youtube. Teledysk prosty, a dzięki temu jego przekaz trafia od razu. Zawsze kiedy słucham tej piosenki przechodzą mnie dreszcze, a zamykając oczy odpływam do krainy wiecznego mroku...


Jak dobrze, że są takie programy, jak The Voice of Poland, które odkrywają polskie, muzyczne talenty♥. Po wielkim sukcesie Sarsy nadszedł czas na Natalię, która stworzyła tę bardzo przyjemną dla ucha nutę :).


Ostatnio był wielki powrót popularności boysbandów (One Direction, 5 Seconds of Summer), a teraz wybija się świetny girlsband -Fifth Harmony. Piosenka genialna na rozbudzenie, czy do potańczenia, aerobiku itp. 

Historia powstania zespołu jest świetna - w 2012 roku Camila, Lauren, Ally, Dinah oraz Normani poszły na castingi do amerykańskiego X factor, jako indywidualne talenty. W pierwszym etapie każda z nich dostała trzy razy tak, natomiast żadna z nich nie przeszła do trzeciej części konkurencji. Jury wybrało te pięć dziewczyn, wtedy w wieku od 15 do 19 lat i połączyło je w jedną grupę. Jak widać okazało się to wspaniałą decyzją, bo świetnie zgrały się głosami, mimo tak wielkiej różnorodności. 

I tym chcę zakończyć ten wpis - nie wiesz kiedy, nie wiesz gdzie, jednak każda chwila może być tą, która otworzy Twoje drzwi do wymarzonej przyszłości. Dlatego nie bój się i ciesz się życiem, a jeśli masz talent - pokaż go światu ♥.

A jacy są Wasi ulubieńcy? *.*
--------------------------------------------------------------------------------
Dziękuję Wam za kliki pod poprzednim postem ♥. Paczka już do mnie leci, niebawem spodziewajcie się outfitów ;). W ramach podziękowań wybrałam trzy blogerki, które pomogły mi w tym i chciałabym zaprosić Was na ich blogi ♥

http://mojemaleuzaleznienie.blogspot.com/#

http://simdayblog.blogspot.com/?m=1

http://naataliam.blogspot.com/
 
Buziaaakiii :**

Komentarze

  1. Oglądałam więźnia labiryntu i czekam na kolejną część :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, też nie mg się doczekać *.* Podobno druga część filmu znacznie odbiega od książki, tj. wymieszane są wydarzenia z 2 i 3 części o.O. Zobaczymy, jak to wyjdzie ;).

      Usuń
    2. Też jestem strasznie ciekawa, żałuję że nie przeczytałam książki - musi być bardzo ciekawa :)

      Usuń
  2. Uwielbiam wafle ryżowe, zajadam się nimi z Mamą:)
    A flamaster do ust to bym z miłą chęcią wypróbowała!:)

    http://www.justcleo.pl/2015/07/exotic-prints-in-city_30.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem uzależniona od wafli ryżowych od dwóch miesięcy szczerze mówiąc :3
    Uwielbiam piosenkę Natalii Nykiel, jak wszyscy u mnie w domu :3
    I chyba obejrzę więźnia labiryntu :3
    Pozdrawiam Julka ♥ Zapraszam do siebie :) !

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachciało mi sie wafli ryzowych.. O.o
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mogę się podzielić :D. Ostatnio się od nich uzależniłam i zawsze mam je pod ręką ;P.

      Usuń
  5. Takie spodenki na wakacje są najlepsze, a o tym flamastrze do ust pierwsze słyszę ale zaciekawił mnie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetni ulubieńcy, z tej serii co miałaś maskę to miałam żel ;) Utwór Worth it jest mega :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :o to nawet nie wiedziałam, że jest żel uzupełniający tę linię o.O. Dzięki za oświecenie haha ;D.
      Jak słucham tego utworu to nie mogę usiedzieć w miejscu *.^

      Usuń
  7. świetny post :)

    Zapraszam do mnie:

    agatakphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubie wafle ryżowe ;D i piosenkę Worth ! ;P także mamy coś wspólnego ;P Obserwuję ;D
    Zapraszam na mojego bloga KLIK !

    OdpowiedzUsuń
  9. Flamaster do ust? To cos nowego, ciekawa sprawa ;) fajny post, pelen nowosci (przynajmniej dla mnie) :) pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham wafle ryżowe <3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/ -------> Zaobserwuj ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. ja przeczytałam niecałą pierwszą część Darów Anioła, ale jakoś mnie nudziło... dlatego też przestałam:)
    fajni ulubieńcy!

    anonym-madia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pacz, a mnie wciągnęło jak Harry Potter ♥
      wiadomo, nie każdy ma taki sam gust ;)

      Usuń
  12. Naprawdę świetny post i na pewno wpadnę kiedy będzie nowy post :)
    http://zapiski-nastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Więzień labiryntu - najlepszy film ! mam nadzieje że będzie tego druga część bo dziwnie się skończyło :) jestem nim zachwycona ! :) dziękuje, że wpadłaś, ciesze się że mój blog Ci sie spodobał :)
    Jesteś bardzo ładną dziewczyną pozdrawiam stylled.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że będzie :) Już we wrześniu ^^. Nie mogę się doczekać <3.
      Masz świetnego bloga, z miłą chęcią wszystko się czyta i ogląda :3.
      Dziękuję ♥.

      Usuń
  14. Znam blog Marta pisze i go uwielbiam. Wafle ryżowe te bardzo lubię, a Dary Anioła mam nadzieję, że w najbliższym czasie przeczytam. :)
    Obserwuję :)
    www.mowmipati.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Marcie wiem, jak lepiej żyć :). Jest dla mnie meega inspiracją <3.
      Jak dla mnie seria "Darów Anioła" jest jedną z najlepszych, jakie przeczytałam *.*. Choć autorka Cassie ma bardzo dziwne porównania xD.

      Usuń
  15. U mnie też były małe kłopoty z internetem. A co do ulubieńców another love to moja ukochana piosenka, nawet słucham jej teraz ;)

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście sierpniowa pogoda zapowiada się o wiele lepiej, więc nie powinno być już burz ;).
      Głos Toma hipnotyzuje *.*

      Usuń
  16. Nie czytałam tej książki, ale bardzo chętnie przeczytam ; ))
    Polecam też serię Pocałunek Anioła'. Jest świetna ❤

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uuu, pierwszy raz słyszę o tej serii :D. Porozglądam się w sieci za recenzjami i może sięgnę niedługo ;).

      Usuń
  17. uwielbiam więźnia labirytnu ! Zakochałam się w filmie i właśnie nabyłam książke za którą niedługo się biore :)

    www.kiercia.blogspot.com-klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. jestem za ulubieńcami bo sama te posty robię... od początku mojego bloga :D
    Na filmie byłam w kinie i strasznie mi się podobał (główny bohater też, nie zaprzeczę). Chyba już wychodzi 2 część, muszę się też wybrać :D
    Serial kojarzę bo moja przyjaciółka ogląda. Jednak ja oglądam już 20 seriali, w wielu jestem baardzo po tyłach bo nie mam czasu ich oglądać i nie potrzebuję kolejnego wilkołaka do kolekcji :D
    Tą czarną maseczkę miałam i dobrze wspominam jej stosowanie :)
    Mniam, ja wafle ryżowe lubię takie zwykłe z biedry albo z kauflanda, haha :D
    A ostatnia piosenka fana, lubię takie rytmy. I fajna historia tych dziewczyn. Są świetnie dobrane :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam wafle ryżowe z masłem orzechowym, mniam :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Spokojnie kochana, najważniejsze, że wróciłaś i to z nowymi pomysłami i energią :)

    "Więzień labiryntu" to fantastyczny film :) pamiętam, jak mój K. ciągnął mnie na niego do kina, a ja tak nie chciałam, od razu założhłam, że będzie nudny i beznadzieny, a wyszłam meeeega zachwycona! :) :)
    Druga część chyba się zapowiada, prawda? tak przynajmniej skończyła się część I, jakby miała być jakaś kontynuacja.... :)

    dzięki za miłe słowa i za czytanie i pamięć...:) :*

    Buziaki :*
    DAria

    OdpowiedzUsuń
  21. Wafle mają dużo kalorii ale kiedyś na nich schudłam :)
    genialny blog!
    www.loviseta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem, czy tak dużo o.O. Jeden wafel ma ok. 40 kcal, a np. delicja chyba 50. Niby mała różnica, ale im zjesz więcej tych produktów, tym bardziej to zauważysz. Poza tym ze słodkimi ciasteczkami jest tak, że zjesz jedno i czujesz ochotę na następne, mimo to się nimi nie najesz. A wafle - nie dość, że nie mają tłuszczu, a posiadają, co prawda znikome, ale jednak - ilości witamin i ważnych elementów, dają też w pewnym stopniu uczucie napełnienia :)
      Dzięki :)

      Usuń
  22. Piosenki są świetne,sama je lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ulubieńcy super, każdy mi się podobał, spróbuję wyłapać w księgarni Dary Anioła ;) Bardzo spodobały mi się te wytłuszczone napisy, które można nazwać motywacyjnymi w zupełności się z nimi zgadzam :)

    pastelowyswiatwedlugmnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że spodoba Ci się ta seria ♥
      Czasem mnie najdą takie myśli, cieszę się, że mogę się tu nimi podzielić i może kogoś zmotywować :D

      Usuń
  24. Jadłam te wafle w czarnym opakowaniu ;). Chciałam obejrzeć Więzień Labiryntu. Nie słyszałam o flamastrze do ust.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetni ulubieńcy! Za chwilkę zajrzę również na poleconego przez Ciebie bloga, ponieważ nigdy wcześniej o nim nie słyszałam. Uwielbiam "Więźnia Labiryntu" - naprawdę świetny film, warty polecenia. Za niedługo chciałabym również zacząć oglądać "Teen Wolf", ponieważ coraz więcej osób poleca mi ten serial :) Wiele z tych piosenek, które podałaś, znajduje się również na mojej playliście i uwielbiam je słuchać.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  26. Rozumiem ten ból gdy nie ma internetu :c na szczęście
    wszystko wróciło do normy :) świetni ulubieńcy :)
    chodź z większością nie miałam do czynienia to doskonale znam
    więźnia labiryntu, świetny film <3
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ooo Dary Anioła <3 Ja czekam na drugą część filmu, wiesz może kiedy będzie premiera?
    Więzień labiryntu .. słyszałam o nim i chyba muszę go obejrzeć. A teen wolf bardzo chciałabym obejrzeć, ale nie wiem gdzie :/
    Pozdrawiam i obserwuje :*
    zazustreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj,chciałabym,żeby powstała druga część tego filmu, jednak jest to stuprocentowo pewne, że jej nie będzie. Film przyniósł zbyt małe dochody i nie zdecydowali się na kontynuacje -.-. Za to w przyszłym roku ma pojawić się serial na podstawie tej serii "Shadowhunters" :).
      Co do "Teen wolf" to wszystkie odcinki dostępne są na kinoman.tv ;).
      :*

      Usuń
  28. Te spodenki są świetne! Oglądałam film "Dary Anioła: Miasto Kości', ale szczerze mówiąc, spodziewałąmj się czegoś więcej.. :)

    Czy mogłabyś poklikać w linki w tym poście? będę wdzięczna! :) ----->KLIK

    OdpowiedzUsuń
  29. love everything! great photos :D

    Visit my blog? xx Miss Beatrix (http://missbeatrix.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  30. yumm they look delicious thanks for sharing<3 Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    kisses

    http://www.theclosetelf.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Super masz ulubieńców :)

    stylkoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Hej, bardzo Ci dziękuję za docenienie! Jest mi teraz naprawdę miło, że ktoś tak ciepło o mnie myśli :) Wszystkiego dobrego! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta, ty tutaj? :o
      O jaa, to jak spełnienie marzeń *.*
      Dziękuję za komentarz i życzenia ♥ po prostu rozpływam się haha :D
      Miłego dnia <3

      Usuń
  33. świetnie ulubieńcy :)
    potrzebuje kliknięć w najnowszym poście, pomożesz?

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam wafle ryżowe, szczególnie te posmarowane masłem orzechowym :D

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Super ulubieńcy! :)

    Zapraszam do nas! Jeśli Ci się spodoba będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :) IMMH FashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  36. Muszę obejrzeć ten film '' Więzień labiryntu '' :D
    A piosenka Natalii Nykiel jest świetna :)

    http://monika-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Polecam Tobie wafle ryżowe extra cienkie z dodatkiem soli! są pyyyyyyyyyszne! smakują niemal jak popcorn :-) i przyjemniej się je ,je....:-) fajniutki post, burze szalały nad Polską wiec to niestety jest zrozumiałe, szkoda,że przytrafiło się to akurat Tobie...:-) , buziaki

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *o* na pewno się skuszę, jak je zauważę w sklepie ♥ :D dzięki za polecenie :*
      Oj taak, te zmiany pogodowe narobiły wiele szkód, ważne, że już wszystko jest dobrze ;)

      Usuń
  38. Nice post!!!
    Have a good week!!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  39. Kocham "Igrzyska śmierci" " :D. Lubię tą piosenkę "Worth it" :)
    ✿ agnieszkaa-es.blogspot.com ✿

    OdpowiedzUsuń
  40. też w te wakacje stawiam na takie spodnie! Do tego crop top i fajna stylizacja gotowa;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetni ulubieńcy :) Uwielbiam te piosenki <3
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Już wiem, co będę dzisiaj wieczorem oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Pierwsza piosenka jest świetna! Bardzo ciekawi ulubieńcy. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. świetny post tez pracuje nad ulubieńcami
    zapraszam --->http://life-is-julia.blogspot.com/
    obs za obs (jak tak to zacznij ) :*

    OdpowiedzUsuń
  45. Ale jestes sliczna :) marta-kaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo fajne wybory. Moim osobistym ulubieńcem serialowym jest "Gra o Tron" :D A filmowym "Harry Potter", ale on jest niekwestionowanym królem tej kategorii :D
    Co do maseczki- jest świetna, już od dłuższego czasu ją posiadam i jestem bardzo zadowolona ^^
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :*
    NiczymSzeherezada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *.* "Grę o tron" również wielbię <3. Wszystko mi się w niej podoba i jak do tej pory nie znalazłam serialu, który przebiłby "Grę..." pod jakimkolwiek względem :). Jednak, jako że już ją obejrzałam prawie całą z dostępnych odcinków to do ulubieńców bardziej pasował mi "Teen Wolf". Nie jest tak ambitny, jednak porządnie wciąga ♥.
      Uwielbiam Harry'ego <3.

      Usuń
  47. Ty to kochana masz pamięć, do tych naszych zwierzęcych przygód... ;D hehehe

    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe ;). Po prostu ciekawe rzeczy zapamiętuję się na dłużej ;).
      Musicie mieć baardzo ciekawe życie, skoro ciągle przytrafiają Wam się takie zdarzenia ;)
      3maj się <3

      Usuń
  48. Bardzo podobają mi się tego typu posty :) Obserwuję! :)

    Zapraszam, nowy post!
    http://coffeebookandsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) Dziękuję za obserwację ♥

      Usuń
  49. Super ulubieńcy!Podoba mi się takie coś ;)
    Zapraszam jak masz czas! ;)
    http://life-by-roksana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. teen wolf również na pewno bym poleciła robiąc listę swoich ulubieńców :D jestem na drugim sezonie i jak na razie serial zrobił na mnie straszne dobre wrażenie :) polecanego bloga także czytam już od dawna :D także bardzo fajna lista :) uwielbiam takie wpisy :D
    dzwieki-liter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. juz od jakiegos czasu chce obejrzec wieznia labiryntu :) Ty skonczylas Dary Aniola a ja w zeszlym miesiacu skonczylam pierwsza część :D teraz czytam 2 część Percy'ego Jacksona :) pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gwarantuję, że nie pożałujesz :)).
      Pierwsza część była świetna <3. Gdybym z sześciu książek tworzących ten cykl miała wybierać najlepsze, to ta byłaby na jej czele :P.
      Percy'ego oglądałam, ale jeszcze nie czytałam -.-. Zawsze, gdy jestem w bibliotece, to nie ma pierwszej części :/. Ale mam nadzieję, że w końcu trafię ♥.
      Również pozdrawiam ;*

      Usuń

Prześlij komentarz

✿ Bardzo dziękuję, że tu jesteś
✿ Zostawiając komentarz masz gwarancję rewanżu

Ostatnio popularne