Back To School with Me :)

Hejka ;)


Nie wierzę, że te wakacje tak szybko minęły :O. Jednak tak to jest, gdy nie potrafimy współpracować z czasem - ucieka on nam w błyskawicznym tempie. Dlatego też zamiast żyć przeszłością (powspominać zawsze można, ale nie zatrzymujmy się tylko na tym), skupmy się na teraźniejszości i nowych wyzwaniach, które stawia nam życie. Nie brzmi zachęcająco? Zależy od punktu widzenia ;).
 
Jeśli wciąż będziemy się koncentrować na tym, że całe 10 miesięcy nauki przed nami i przez ten czas tylko wyczekiwać wakacji to ominie nas wiele wspaniałych wydarzeń, które mogą nastąpić w trakcie roku szkolnego.

Ten czas to nie tylko lekcje, lecz również spotkania z przyjaciółmi, poznawanie nowych ludzi, imprezowanie, zdobywanie wiedzy, która przyda się w dalszym życiu i odkrywanie pasji. Przecież zainteresowania można też znaleźć w szkole. Właśnie dzięki niej polubiłam się z językami obcymi i dzięki temu odkryłam swój talent, przez co też zamierzam wiązać z nimi przyszłość :).

A jakie pozytywne rzeczy Wy dostrzegacie w chodzeniu do szkoły? :D

Ostatnio na blogosferze jest coraz więcej postów dotyczących powrotu do szkoły, jednak mam nadzieję, że dorzucając i mój do tej grupy Was nie zanudzę ;).
Przyznam, że uwielbiam tę serię na innych blogach i czytam dosłownie każdy wpis o tej tematyce. Serio, takie moje uzależnienie :P. Szkolne przybory, ubrania na rozpoczęcie roku, czy porady dotyczące efektywnej nauki są jak najbardziej na czasie - przecież każdy uczeń, czy nawet student chce dobrze się przygotować na czekające wyzwania i zobaczyć, jak to wygląda u innych. Zainspirować się, by zmienić coś na lepsze. 
Porady dotyczące uczynienia nadchodzącego roku szkolnego o wiele lepszym niż w latach poprzednich wraz z propozycją strojów na galowo publikowałam tutaj. Dziś pokażę Wam moje różności, zakupione do użytku od 1. września ;).


Uwielbiam kupować zeszyty ♥. Ciekawa okładka + ja = uśmiech przed lekcją, a czasem nawet i w jej trakcie :P. Dokładnie jeszcze nie wiem, który będzie do jakiego przedmiotu, ale to wszystko rozplanuję przy pakowaniu na konkretny dzień.



 Te okładki podobają mi się najmniej. Jak teraz na nie patrzę, zastanawiam się, dlaczego właśnie je wybrałam.. Ten po lewo miałam w planach dać do przysposobienia obronnego. Jest to przedmiot, którego bardzo nie lubię, a jeśli dam do niego zeszyt, za którym też nie przepadam... to już na pewno nie będzie mi się chciało starać :P.


Jak da się zauważyć, większość zeszytów zakupiłam w Lidlu. Mieli na prawdę okazyjną cenę, już w zeszłym miesiącu. Złotówka za zeszyt A5, a dwa złote za A4 chyba można nazwać okazją? :)
W tym roku stawiam na zeszyty dużego formatu, by mieć całą wiedzę w jednym miejscu.



Pierwszy raz w życiu przerobiłam zeszyty. Jednak zainspirowana przeróżnymi wpisami na temat kilku możliwości unikatowego wyglądu okładki, nie mogłam usiedzieć w miejscu i podjęłam się wyzwania. Co o nich myślicie?


Zeszyty z oxfordu zamierzam dać do moich przewodnich przedmiotów, czyli języka angielskiego i hiszpańskiego. Są w twardej oprawie, więc moje plecy zapewne nie podziękują mi za dodatkowy ciężar. Ale byłabym wariatką, gdybym ich nie kupiła, ponieważ były za okazjonalną cenę pięciu złotych *.* . To chyba moja największa okazja szkolnych zakupów - oszczędność około 10zł na jednej sztuce :D.

Który zeszyt podoba Wam się najbardziej? 


Dobrze przygotowane drugie śniadanie, które zabieramy ze sobą do szkoły to podstawa. Czasem o tym pamiętam, chwilami mi to umyka, jednak w tym roku szkolnym mam zamiar nosić zdrowsze przekąski, najlepiej takie, które pozytywnie wpłyną na efektywne myślenie, tj. winogrona, orzechy, pestki dyni, banany, czy kanapki na razowym pieczywie z serem, pomidorem i papryką. Jest sporo możliwości :).


Jestem wzrokowcem, przez co o wiele łatwiej uczy mi się mając pod ręką kolory. Zakreślaczami nałogowo ozdabiam treści znajdujące się w książkach, a na kolorowych karteczkach zapisuję rzeczy, które najtrudniej mi zapamiętać. Dzięki temu mam je zawsze pod rękę i nie muszę co chwila wyciągać zeszytu z plecaka ^^.



 Po roku nauki hiszpańskiego w końcu zainwestowałam w słownik. Choć nie jest on ze słynnego wydawnictwa pons, to i tak uważam, że jest godny polecenia.


Wycinanie kartek ze starych zeszytów to już moja coroczna tradycja, przez co uzbierało mi się ich niemało.


Nie zainwestowałam w nowy piórnik ani plecak, bo wciąż są w dobrym stanie i nie widzę powodu, by się ich pozbyć. Mogliście je zobaczyć w zeszłorocznym BTS. W tym roku, o dziwo, będę nosić klej i nożyczki. Przydaje się choć jeden taki zestaw na klasę :P.



Cienkie długopisy to mój must have od dawien dawna. A "Poradnik dla bloggerów" to lekka lektura, dla każdego autora strony, gdzie można znaleźć wiele sposobów na inspiracje do wpisów. Zawiera 100 rad, z których każdy może wybrać dla siebie najistotniejsze. Jeśli chcecie dokładniejszą recenzję, dajcie znać :3.



Moją mrugającą portmonetkę mogliście zobaczyć w pierwszym haulu . Dzięki niej każde zakupy wydają mi się o wiele bardziej trafione, co nie skłania do oszczędzania ;).

A Wy jesteście już przygotowani na rozpoczęcie roku?


Klikniecie w te dwa znaczki? Jeśli również potrzebujecie klików to dajcie znać :).

3majcie się :*

Komentarze

  1. Ja już nie chodzę do szkoły ale z drugiej strony tęskno mi do tych lat :)

    Kochana poklikasz w linki w najnowszym poście SheIn ?
    Bardzo proszę :* Z góry ślicznie dziękuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem warto powspominać, ale życie bez szkoły pewnie też jest ciekawe :).
      Zaraz wpadnę i poklikam ♥

      Usuń
    2. Kochana przepraszam, nie zauważyłam tych znaczków,
      Oczywiście kliknęłam w obydwa :)

      Usuń
    3. Żaden problem ;)
      Cieszę się, że chciało Ci się wrócić i zrewanżować :) Bardzo dziękuję :*

      Usuń
    4. Kochana poklikasz w linki w najnowszym poście Romwe ? Bardzo proszę :)

      Usuń
  2. Świetne przybory i bardzo fajna portmonetka :) Poklikałam.
    http://martiinaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się ten zeszyt z księgarni z napisem Landscape, jest piękny ! Te długopisy w gwiazdki bardzo ładnie piszą :) Również uczę się hiszpańskiego :) Jeśli chodzi o pozytywy chodzenia do szkoły, to spotykamy się z większością osób :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten akurat na pewno będzie do j. polskiego :D.
      Są moimi ulubionymi <3. To suuper, moim zdaniem bardzo ładnie brzmi ten język :).
      Już porządne stęskniłam się za wieloma osobami, także jest to moim zdaniem największy plus ^^
      Pozdrawiam serdecznie :*

      Usuń
  4. Uwielbiam takie posty ! Jako że ja zaczynam studia w tym roku to jeszcze niic nie kupilam , mam na to caly wrzesien :) Twoje rzeczy są super , zazdroszcze tych zeszytow z oxfordu za tak niską cene :)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym chciała jeszcze miesiąc wolności *o*.
      Tak się udało złapać je na bazarze *.* . Przez to zacznę tam częściej chodzić hehe:D

      Usuń
  5. masz rację, rok szkolny to nie tylko lekcję, może być ciekawie

    zapraszam do mnie http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy miesiąc w roku można uznać za świetny, szkoła to tylko część życia, czas po lekcjach, czy między nimi też może być świetnie spędzony :).

      Usuń
  6. Jakie cudowne zeszyty *.* A te co sama przerobiłaś zapierają dech w piersiach! Śliczne! ^^ Również uwielbiam posty tego typu c: Portmonetka super! :)) Wycinanie kartek ze starych zeszytów to również moja tradycja. :D Poklikane :*
    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ja Ci dziękuję za regularne zaglądanie, dokładne czytanie wpisów i na dodatek tak cudowne komentarze, które zawsze czytam z uśmiechem *.* . Na prawdę, jesteś wspaniała <3
      Cieszę się, że moje zeszyty-diy się podobają :D. Co prawda to tylko przyklejone wycinki z gazet, ale przez to zeszyty są takie bardziej.. moje :).
      Przybij piątkę ^^. Nie ma co marnować kartek, które można przecież wykorzystać ;).
      Dzięki za wszystko :*

      Usuń
  7. Twój blog ma w sobie to coś, dlatego zostaję u Ciebie na dłużej! Jeśli spodoba Ci się mój blog, dołącz do obserwatorów, a ja jak najszybciej odwdzięczę się tym samym. :)

    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałabym, że niezmiernie się cieszę, że mam nowego obserwatora... jednak to co robisz to po prostu spam.
      Widać, że na każdym blogu, gdzie wejdziesz piszesz, że obserwujesz, a wcale tego nie robisz. To najzwyczajniej w świecie nieuczciwe.
      JEŚLI KTOŚ CZYTA TEN KOMENTARZ TO ZAPAMIĘTAJCIE, ŻE TA OSOBA SPAMUJE TAK NA KAŻDYM BLOGU, KTÓRY SPOTKA.

      Usuń
  8. ja nie chodzę już do szkoły i nie tęskno mi wgl hehe :)
    zeszyt w zeberke mi się podoba <3
    jasne niema po co wydawać kasy na nowy plecak skoro z tamtego roku jest w super stanie :)
    ja pamiętam to zawsze musiałam kupować nowy plecak z piórnikiem bo zawsze miałam pomazany :p
    ale z wiekiem wybrałam torebkę na ramię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaj zapomniałam dodać , że zeszyty przerobione super wyglądają :)
      poklikałam w znaczki : *

      Usuń
    2. Haha, czasem bywa i tak, że nie ma po co tęsknić ;)
      ten akurat jest na prawdę porządny, więc myślę, że jeszcze trochę mi posłuży :).
      Myślałam nad torebką, jednak wybrałam plecak, bo jest bardziej komfortowy :P
      Cieszę się, że się podobają ! :D
      Dziękuję barrdzo <3

      Usuń
  9. Oxfordy najlepsze! :* Ja widzę w szkole dobrego to, że możemy się spotykać ze znajomymi :D
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :))
    http://artistically-immediately.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają najlepsze kartki :3
      Również pozdrawiam :*

      Usuń
  10. Moje przygotowania prawie dobiegły końca, zostało mi tylko dokupić kilka zeszytów.
    Słodki jest ten zeszyt z kotkiem i świetnie wyglądają przerobione zeszyty :)))

    miłego powrotu do szkoły!
    http://olsza17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jego oczy hipnotyzują *.*
      I wzajemnie ! :D

      Usuń
  11. Właśnie dzięki szkole pokochałam naukę języków obcych i odkryłam, że mam w tym kierunku zdolności. Już nie mogę się doczekać kolejnych lekcji francuskiego:) Osobiście też lubię czytać tego typu posty, chociaż na swoim blogu nie bardzo wiem jak zacząć taką serię:p
    Bardzo podoba mi się twój styl pisania... obserwuję i lecę zagłębiać się w starsze posty!
    Życzę dalszej weny do pisania... pozdrawiam!:*

    http://fleursandcoffee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mamy podobne uzdolnienia :))
      Poszukaj inspiracji, wtedy na pewno uda Ci się wziąć za tę serię i u siebie ;)
      Pięknie dziękuję ♥ Jesteś wspaniała :*

      Usuń
  12. Szczerze szkole powinnam dziękować bo tam poznałam wspaniałych przyjaciół :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny blog, boże tak Ci zazdroszczę urody! :*

    Również obserwuję, i dziękuję za odwiedzenie mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma czego zazdrościć :P
      Dziękuję za zostanie na dłużej ♥

      Usuń
  14. szkoła to już u mnie przeszłość, ale pamiętam, że też zawsze lubiłam kupować zeszyty i inne rzeczy do szkoły ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja już... Hmm, prawie gotowa do szkoły ;). Bardzo ładne zeszyty, zeszyty które przerobiłaś są bardzo pomysłowe :). Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  16. ja jeszcze musze kupic długopisy i coś jeszcze, ale nie pamiętam co... hehe
    też zawsze kartki wycinam ze starych zeszytów
    pozdrawiam
    anonym-madia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja pamietam, ze zawsze lubiłam szkolne zakupy, zapach kiazek, zeszytow itp :) no i powrot do znajomych :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj taak, zapach nowych książek i zeszytów jest wspaniały *.* .

      Usuń
  18. świetne zeszyty, zdaje się, że mam kilka zeszytów co ty ♥
    zapraszam do mnie oraz do obserwacji Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. W powrocie do szkoły lubiłam tylko kupować nowe zeszyty, przybory itp. No i pierwszy tydzień szkoły bo był luźny :D

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że luz, ale odczytywanie kodeksów i różnych takich przez 45 min. sprawia, że już wolałabym coś porobić :P.

      Usuń
  20. Ja jeszcze muszę dokupić parę rzeczy.
    Jestem bardzo ciekawa tych "porad dla bloggerów" :>
    http://klaudiaworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie pojawi się tu niebawem wpis na temat szukania inspiracji do wpisów ;)

      Usuń
  21. Mam wszystko! :d A jednak nie.. zakreślacze.. *facepalm* Jednak zapomniałam.. :C Dzieki za przypomnienie i poklikałam w znaczki ;3
    tonaszhoryzont.logspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha xD A proszę bardzo :P
      Dziękuję za kliki Nanami :*

      Usuń
  22. Portmonetka jest wspaniała! Zgadzam się z pierwszą częścią wpisu jak najbardziej :)

    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/ - NOWY POST! (klik)

    OdpowiedzUsuń
  23. W chodzeniu do szkoły można doszukać się wbrew pozorom wielu plusów ;) Znajomi, wiedza (tsaa, ale taka prawda), a nawet wf ;) Trochę przymusowego sporty nigdy nie zaszkodzi 😂

    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pomyślałam o wuefie, ale faktycznie! Dla wielu to jedyny sport, więc choć kilka godzin w tygodniu się przyda ;)

      Usuń
  24. Hi,

    Would you like to follow each other on GFC, G+ and Instagram.

    vivianista.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi też wakacje bardzo szybko minęły ale tak już jest :)
    edanaa.blogspot.com/?m=1 -klik ❤

    OdpowiedzUsuń
  26. Też lubię kupować zeszyty i książki :) Czekam na porady dla blogerów. Pozdrawiam i powodzenia w nowym roku szkolnym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *o* skoro tak, to już pewne, że muszą być i postaram się stworzyć je jak najwcześniej :3.
      Również życzę Ci powodzenia :). Przyda się każdemu :D

      Usuń
  27. Fajny post ;)
    Zapraszam do mnie:
    swiatany.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Z jednej strony szkoła mnie przytłacza, kiedy mam myśleć że znowu kartkówki, sprawdziany, projekty, wredni nauczyciele, nowe przedmioty, niewyspanie się. Z drugiej spotkam się z przyjaciółmi i znajomymi, świetnie spędzę czas na przerwach no i oczywiście wycieczki! Najlepsza część szkoły. Te kilkudniowe są najlepsze.
    Czekam na recenzję i parę rad :D
    Śliczne zeszyty ❤
    Najważniejsza rzecz - KALENDARZ (przynajmniej dla mnie)
    http://tutajwszyscymamyfiola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajny post, jedną z pozytywnych stron szkoły jest chyba to, że czasem można się pośmiać :) Szkoda, że w liceum nie ma takiej przyjemności jak wycieczki szkolne kilkudniowe, więc jeżeli jeszcze takie masz to ciesz się z każdej :)

    Zapraszam na mojego bloga, może zostaniesz na dłużej? (klik)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem tutaj pierwszy raz i chciałam bardzo pogratulować bloga,jest świetny! Najbardziej podoba mi się zeszyt z kotkiem z Pepco :).Pewnie nikt nie wejdzie na mojego bloga ale zapraszam,może akurat się uda :).Nie powinnam tak spamować ale na 2000 wyświetleń i minimum 20 czytelników chciałabym zrobić rozdanie! Będę bardzo wdzięczna za każdy miły gest! Pozdrawiam gorąco :). Blog---> http://mycolorfullife30.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja szkołę mam już za sobą, ale czasami wróciło by się do szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne zeszyty :) Zakochałam się w Twoim plecaku *.*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Jeden wielki pozytyw, jaki widzę w chodzeniu do szkoły, to spotkania ze znajomymi!
    Twój blog ma w sobie to coś, dlatego zostaję u Ciebie na dłużej! Jeśli spodoba Ci się mój blog, dołącz do obserwatorów, a ja jak najszybciej odwdzięczę się tym samym. :)
    NOWY POST W KINGA'S KINGDOM - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  34. Nigdy mi się nie udaje współpracować z czasem :/ chyba mnie nie lubi. Świetne zeszyty. Super fotki, a ta portmonetka świetna :D
    U mnie nowy post, zapraszam

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Zeszyt z kotem jest cudny! Ja nie chcę jeszcze szkoły :(

    Nowy Post!- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajne rzeczy kupiłaś. Pozdrawiam :)

    Zapraszam na mojego bloga o astronomii: astropasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Masz bardzo dobre podejście do zmian dotyczących końca wakacji .Pozatym muszę przyznać, że jestes piękną dziewczyną z pozytywną energią. Masz ciekawy blog, równiez obserwuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Sama nie moge uwierzyć ze tak szybko to zlecialo, super zeszyciki!:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jak dla mnie jedynym plusem roku szkolnego są znajomi, no dobra nie jedynym, ale głównym :*

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  40. Wakacje niestety zawsze szybko uciekają. POzdrawiam

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. śliczny zeszyt z konieeeem :D ja mam jedne pozytyw - znajomi
    zapraszam Mój blog - byAjina

    OdpowiedzUsuń
  42. Mi nie jest za bardzo szkoda wakacji. Bardzo się cieszę, że już się zaczęła szkoła. Jestem bardzo podekscytowana nowym miejscem, ludźmi i w ogóle otoczeniem, w którym teraz się znajduję.
    Piękna portmonetka <3 Zawsze chciałam mieć taką gumiastą :D
    Poklikałam w linki :*
    Zapraszam http://jsjasb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz świetne podejście :D Większość martwi się nowym miejscem, a Ty jesteś zachwycona zmianą, fajne :) Życzę powodzenia :*
      Dzięki :*

      Usuń
  43. Mam kilka takich samych :) Pozdrawiam!

    Zapraszam na nowy post
    Stylizacje, moda, uroda

    OdpowiedzUsuń
  44. Widzę, że nieźle się przygotowałaś :) Ja zawsze robię wszystko na ostatnią chwilę, jakoś nie mogę się wczuć w to całe szkolne szaleństwo ;) Sama zainwestowałam w cztery zeszyty do rozszerzeń i jeden notes z "przekładkami" do reszty przedmiotów. Nauczyłam się już, że nie warto nosić do każdego przedmiotu po jednym zeszycie. Plecki później bolą ;)
    Pozdrawiam ;*
    NiczymSzeherezada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. 2 września a ja nadal nie jestem przygotowana prawie wcale haha. Śliczne zeszyty x

    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. piekne zdjecia!
    http://samsukier.blogspot.com/2015/09/jak-poradzic-sobie-w-nowej-szkole-z-tej.html
    zapraszam do odwiedzenia i komentowania mojego, dosc nietypowego:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Masz rację, trzeba patrzeć do przodu, nie za siebie, bo to blokuje nas w wielu sytuacjach i dzialaniach :/
    robiłam tak kiedyś, na szczęście w porę zrozumialam swoje błędu.... :)

    udanego powrotu do szkoly :)

    oczywiście klikam:
    7,61$, 19,69$

    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczere kliknięcie w nowym poście oraz baner Dresslink? :) Z góry dziękuję ślicznie i pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja tam nic pozytywnego w szkole nie wyczuwam. Na same zakupy przyborów traci się fortunę, więc całe szczęście, że ja żadnych książek nie muszę kupować.

    http://oczyoutsidera.blogspot.se/ klik

    OdpowiedzUsuń
  49. zakreślacze, kolorowe kartki i kolorowe cienkopisy to podstawa- bardzo pomagają w nauce :)
    a zeszyty są przeurocze! :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  50. Jaka urocza portmonetka :D
    świetny post! :D super zeszyty ;))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. świetne rzeczy ;)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. jak chodziłam do szkoly to bardzo lubiłam kompletować przybory. Teraz wystarczy mi jeden zeszyt i długopis;D

    OdpowiedzUsuń
  53. Uwielbiam kolorowe okładki zeszytów :D

    OdpowiedzUsuń
  54. aż zatęskniłam za szkołą ! :) świetny post !

    OdpowiedzUsuń
  55. Zawsze uwielbiałam kupować zeszyty długopisy i inne bzdurki :D Śliczne zdjęcie !

    Obserwuję ;)
    p a u l y n n e x - klik!

    OdpowiedzUsuń
  56. Super post naprawdę, ja również ozdabiałam swój zeszyt i także uważam,że rok szkolny to nie tylko nauka:)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    http://caroline-caaroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetny blog. Zapraszam mrsmadziax.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

✿ Bardzo dziękuję, że tu jesteś
✿ Zostawiając komentarz masz gwarancję rewanżu

Ostatnio popularne