Co zrobić, by nadchodzący rok szkolny był lepszy niż poprzednie? | Wishlista - na galowo


 Złośliwość rzeczy martwych dopadła mnie po raz kolejny. Po popsuciu aparatu, ciągłych problemach z internetem przyszedł czas na laptopa, który po ok. 8 miesiącach nie chce ze mną współpracować. Co prawda wydaje mi się, że jest to tylko chwilowa usterka, którą uda się naprawić, jednak nie wiem, czy możliwe będzie odzyskanie wszystkich zapisanych danych, m.in. kolekcji zdjęć, która uzbierała się już na prawdę duża. Tak to jest nie umieszczać istotnych plików na przenośnych dyskach czy pendrive'ach :P.

Często dopada Was pech? A może jesteście urodzeni pod szczęśliwą gwiazdą? ;)


Zapewne każdy z Was wie jak to jest zacząć rok szkolny z opóźnieniem - po wakacyjnym lenistwie często ciężko przestawić się na szkolny tryb codziennego siedzenia nad książkami, kiedy wciąż się nic nie chce. Wpadające słabe oceny już na początku porządnie demobilizują do dalszej nauki na cały semestr.

Po pobudce na wiosnę zauważamy, że nasze średnie są w opłakanym stanie, a dużych szans na osiągnięcie tej wymarzonej już nie ma. Zadowalamy się miernymi stopniami i nie byłoby w tym nic szczególne złego, gdyby nie to, że nie jest to jedyny rok szkolny, w którym nie dałeś z siebie wszystkiego, choć wiesz, że mógłbyś. A nawet jeśli w tej chwili zaprzeczasz, że możesz lepiej coś zrobić to uwierz mi - możesz. Każdy może. Tylko czy tego chcesz? 

STWÓRZ NOWĄ HIERARCHIĘ WARTOŚCI


Wiem, że są jeszcze wakacje i przez te ostatnie dni każdy chce jak najmniej myśleć o zbliżających się obowiązkach. Ale jeśli chcesz sprawić, że ten rok będzie inny, musisz trochę pogłowić się nad tym, co powinieneś zmienić, by było inaczej.

Wyznacz swoje priorytety i zapisz je w formie piramidy. Chcesz dostać się na studia medyczne? A może prawnicze? Zapisz sobie każdy krok, który musisz zrobić, by osiągnąć cel- więcej czasu spędzaj nad materiałem, który w przyszłości Ci się przyda, zamiast kilka godzin ślęczeć nad przedmiotem, w którego nauce nie widzisz sensu. Musisz go zaliczyć, mimo to, ale nie bądź nadgorliwy. Może nadszedł czas na korepetycje, albo naukę z przyjaciółką? Gdy masz możliwość korzystaj ze szkolnych kół zainteresowań, bo dowiesz się na nich o wiele więcej niż na lekcjach.

Jeśli któregoś dnia znów przyjdzie moment, gdy nazbiera Ci się masa zaległości i prac domowych nie myśl o tym, jak o przeszkodzie, tylko jak o wyzwaniu, które możesz wygrać. Sięgnij najpierw po zadania z kluczowych dla Ciebie przedmiotów i ciesz się z właściwego wyboru. Zrobiłeś właśnie krok do przodu ;).


DAJ SIĘ ZMOTYWOWAĆ

Nieodłączny element naszego życia - motywacja. Bez niej nie bylibyśmy w stanie nawet wstać z łóżka. I może być nią na prawdę wszystko - dobra książka, sławna postać, czy rozmowa z przyjacielem, który powie Ci, że się pogubiłeś. Gdy nic Ci się nie chce przypomnij sobie, co zainspirowało Cię do działania ostatnim razem. Może wystarczy zrobić kilka przysiadów i rozciągnąć mięśnie, by zachciało Ci się znów coś zrobić?

Ciekawą opcją jest też wynagradzanie samego siebie za wykonane zadania. Udało Ci się najpierw odrobić lekcje, a później obejrzeć serial? Świetnie! To może czas kupić te kolczyki, które tak Ci się podobają?
Na niektórych lepiej działa opcja kar. Brzmi dziwnie, ale polega na odwrotności tej opisanej powyżej. Gdy nie zrobisz czegoś zgodnie z planem, tj. przez kilkugodzinne granie na konsoli nie znalazłeś czasu na odrobienie lekcji i kontakt z kumplami zabroń sobie popełnienia tego błędu kolejny raz, np. pożycz wciągającą grę swojemu koledze na trzy dni, by wciąż nie wołała "Zagraj!", gdy na nią spojrzysz.


ZAINWESTUJ W SIEBIE

O wiele łatwiej jest się czegoś nauczyć, gdy ma się dobrze zorganizowane miejsce do odrabiania lekcji, a na dodatek masę zeszytów z fajnymi okładkami i kolorowych zakreślaczy. Dzięki temu uda Ci się zasiąść za biurkiem... z uśmiechem :D. Niemożliwe? Spróbuj, zanim uznasz coś za nierealne.

Jednak szkoła to nie tylko lekcje. Każdy chce reprezentować sobą coś innego i do wyrażania siebie potrzebne są również ubrania zgrywające się z Twoją osobowością. Noś to, w czym czujesz się komfortowo i co Ci pasuje.

Poniżej kilka propozycji strojów na rozpoczęcie roku z oferty LUCLUC. Możesz poklikać w linki? Nie zajmie Ci to sporo czasu, a ja będę bardzo wdzięczna ♥.




Który strój jest najbardziej w Twoim stylu?

WYLUZUJ... ALE Z UMIAREM

Pamiętaj, że każdego kroku, który zaplanujesz nie uda się wykonać. Nie jest to jednak powód, by rezygnować z tworzenia hierarchii wartości. Chodzi mi o to, że na drodze każdego człowieka codziennie wyrasta wiele przeszkód. Jedne uda się pokonać od razu, z innymi trzeba powalczyć trochę dłużej. Są również takie przeszkody, które mimo pokonania potrafią zamknąć pewien rozdział życia bezpowrotnie.

Postaraj się patrzeć na każde życiowe niepowodzenia jak na znak, który na nowo pokazuje Ci stronę, w którą powinieneś zmierzać. Nie popadaj w zły humor, bo coś jest poza Twoim zasięgiem, a ktoś inny jest w stanie to zrobić. Koncentruj się na swoich możliwościach i wykorzystuj je najlepiej, jak potrafisz. Dzięki temu się rozwiniesz.

Nie można jednak być na maksa wyluzowanym człowiekiem. Myślisz, że takim lepiej? Wcale, że nie. Przez nadmiar luzu nie potrafią oni znaleźć sensu życia, a nawet jeśli go odnajdą to nie potrafią się spiąć do działania. Przypadek wyznacza stronę, w którą się kierują.

Największą sztuką jest balansować na granicy. Jeśli uda Ci się ją znaleźć postaraj się na niej utrzymać. Wtedy życie będzie o wiele prostsze ;).


Potraficie się zorganizować w czasie roku szkolnego?
Poklikacie w linki ubrań oraz banner LUCLUC na pasku bocznym? Jeśli mogę się odwdzięczyć dajcie znać :).

Komentarze

  1. Rok szkolny to zło.. :C Ale zestawy fajne.. ^^
    Niestety nie umiem się zorganizować.. zawsze na początku jakoś daje rade, ale zawsze musi znaleźć się coś na przeszkodzie gdzie muszę trochę się opuścić i już wtedy nie wyrabiam.. ślizgam się i potykam., a później z rezygnacją daje se spokój.. ;/
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zło totalne, ale skoro nie da się go pozbyć, trzeba postarać się jakoś ogarnąć;). U mnie organizacja też leży, ale ostatnio mam coraz więcej przebłysków, gdy jednak ją uruchamiam. Po prostu trzeba znaleźć na siebie sposób :). Mam nadzieję, że w końcu uda Ci się zorganizować i czerpać z życia jak najwięcej :*. 3maj się ♥.
      I cieszę się, że stroje się podobają :3

      Usuń
  2. Poklikałam, oto ceny:
    marynarka biała 39.99
    czarna torebka27.99
    czarna marynkarka 39.99
    torebka 19.69
    koszula 19.99
    spodnie 29.69
    sukienka 26.99
    biala torebka 22.99

    Byłoby mi bardzo miło gdybyś poklikała w linki u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za uczciwość :*
      już się zrewanżowałam ;)

      Usuń
  3. Ja się cieszę, że zaczyna się nowy rok szkolny. To znaczy... oczywiście, będę mieć mniej czasu i będę bardziej zabiegana (głównie przez bloga) ale będę się codziennie spotykać ze znajomymi, dowiem się nowych rzeczy itp. Haha i dodatkowo będę miała wymarzone zeszyty :*
    Mega pomocny post, powodzenia w dalszym blogowaniu kochana

    Zapraszam do mnie
    https://zyj-z-pomyslem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, codzienne spotkania ze znajomymi to meega plus :D
      hihi ;) zeszyty bardzo dobrze motywują :) w tym roku zakupiłam ich bardzo dużo, z czego do przedmiotów potrzebna mi tylko połowa xD
      Bardzo bardzo dziękuję :*
      I pozdrawiam ♥

      Usuń
  4. Ale świetne porady! Muszę zrobić sobie taką hierarchię wartości, gdyż w zeszłym roku miałam taki rok dezorganizacji i wyszło jak wyszło... Uwielbiam Twoje posty, bo zawsze są przydatne i motywują!
    Pozdrawiam bardzo serdecznie!
    Fanny http://buszujacawsrodksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój poprzedni rok też trochę zawaliłam, dlatego też ten chcę zacząć jak najlepiej :) 3mam za Ciebie kciuki :*
      Również pozdrawiam Fanny, cieszę się, że wróciłaś <3

      Usuń
  5. Świetne rady. Stosuję je przez każdy rok szkolny :)
    Ładne zdjęcia. Pozdrawiam ;*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To gratuluję :D Wytrwałość w postanowieniach to ciężka sprawa;)
      Dzięki :*

      Usuń
  6. Super rady :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie napisane ;>
    Niestety ja mam często pecha, ale nie powiem szczęscie też mi sprzyja;>
    Zapraszam do obserwacji; flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;)
      nie ma tak, że zawsze jest z górki, czy pod górkę :). Nawet i mi zdarza się tzw. fuks, ale pecha mam zdecydowanie do rzeczy materialnych :P.

      Usuń
  8. świetny blog i bardzo fajnie piszesz :)

    Zapraszam do mnie:

    agatakphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja bym z chęcią się wróciła na JAKIŚ CZAS do szkłoy:D
    Poklikałam w linki, poklikaj proszę też u mnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może pewnego dnia, gdy wynajdą wehikuł czasu to może się udać :D. Z chęcią bym się tak teleportowała do wybranych momentów życia :)
      Poklikane i u Cb :*

      Usuń
  10. Tesknie juz za szkola. :)
    Zestawy sa swietne! <3

    Zapraszam do mnie :*
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  11. Przylozyc sie do nauki i cieszyc sie zyciem, lapac kontakt z przyjaciolmi - to moje rady, o ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko da się pogodzić, trzeba tylko wiedzieć, jak to zrobić ;).
      Dziękuję, że tak często tutaj zaglądasz Katsuumi ♥♥♥

      Usuń
  12. To ja zacznę od ostatniego punktu XD. Poklikane.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post! ^^
    Bardzo zmotywował mnie do działania, także dziękuję :*
    W roku szkolnym jest różnie, czasami potrafię się spiąć, a innym razem odpuszczam, ale przez większość jego część staram się być zorganizowana :))
    Mogłabym czytać godzinami Twoje posty ^^ Twój blog jest jednym z moich ulubionych. <3
    Oczywiście wszystko poklikałam, niestety jest jakiś błąd z sukienką z pierwszego zestawu :(
    Jeśli możesz poklikałabyś również u mnie? :)
    Pozdrawiam ♥
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :O Meega się cieszę, że Cię zmotywowałam :). Każdemu zdażają się lepsze i gorsze momenty, ważne, że głównie u Ciebie wygrywa jednak zorganizowanie ;)\
      ..I po tym jednym zdaniu zakończonym serduszkiem na moim sercu zrobiło się cieplej, że tak to ujmę :) Bardzo miło czytać takie słowa, na prawdę Ci dziękuję, że zaglądasz tu tak często <3
      właśnie wiemm....nie wiem, czy to kolejny pech, ale zawsze(to nic, że to dopiero 2 raz :P) gdy robię jakieś zestawy ubrań, jakiś produkt zostaje wycofany...no cóż :P. Ale dziękuję za kliki, u Cb również poklikane ♥.

      Usuń
  14. Kochana na mnie zawsze możesz liczyć, linki poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post :) Pozdrawiam.
    http://martiinaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie napisałaś :3 Bardzo mądrze, ale prosto i na temat, dzięki czemu się fajnie czyta :3 Takich właśnie postów potrzeba przed końcem wakacji, a początkiem roku szkolnego ! :) Motywacja do nauki i wiara w to, że uda nam się osiągnąć to co chcemy są bardzo ważnymi rzeczami :)
    Poklikałam w linki, bo wiem, że na pewno wazne jest to dla Ciebie ! :)
    Pozdrawiam Julka ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Mądrze to ujęłaś,system kar jak to nazwałaś jest warty wypróbowania :)
    zapraszam do mnie kochana!❤

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny post, ma coś takiego w sobie, że daję taką moc do rozpoczecia roku szkolnego w wyjątkowy sposób!
    LUCLUC White Metal Bow Shoulder Bag USD $22.99
    LUCLUC Black Vintage Hollow-out Bag USD $19.69
    LUCLUC White Lace Panel Sleeveless Blouse USD $19.99
    LUCLUC Dark Blue Slim Sheathed Jean USD $29.69
    LUCLUC Black Boyfriend Ruched Pockets 3/4 Sleeve Blazer USD $39.99
    QUEENXFANGLE.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj mi strasznie trudno przestawić się z tego leniuchowego trybu życia na ten...szkolny :/ Link do tej ostatniej sukienki nie działa, a przynajmniej mi. Jednak w resztę poklikałam! Świetne ciuchy :)
    Arleta!

    OdpowiedzUsuń
  20. Poklikałam we wszystko uczciwie , mogłabys się u mnie zrewanżować w najnowszym poscie? Byłabym bardzo wdzięczna :)
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Super rzeczy poklikałam
    http://zapiski-nastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Poklikałam, ta sukienka jest prześliczna :3

    BLOG :3
    EmFoto :3

    OdpowiedzUsuń
  23. Poklikane ,świetne rady, jednak z motywacją u mnie ciężko ;/

    OdpowiedzUsuń
  24. Tak, motywacja przede wszystkim :). Trzeba mieć po prostu cel i do niego dążyć, nie zważając na przeszkody.
    Pozdrawiam i zapraszam:
    http://www.whatkingalikes.pl/

    OdpowiedzUsuń
  25. Kliknelam ale wyszedl mi jakis blad :/
    Poklikasz tez u mnie w najnowszym poscie? Bylabym wdzieczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo przydatna notka
    bardzo trudno sie przestawic na szkolny tryb po 2 miechach leniuchowania
    tez uwazam motywacje za bardzo pomocna
    nagradzanie sie? dla mnie bomba!
    szarpana - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  27. Przydatna notka ;)
    Poklikałam w linki. Szkoda, że nie mogę wybrać w czym pójdę na rozpoczęcie (mam mundurek) :D..
    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięny post. Ja zazwyczaj mam tak, że kilka miesięcy jestem szczęsliwa, a kolejne jakos nic mi się nie układa.
    Poklikałam uczciwie :)
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. na szczescie ja szkołę już skonczylam;p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny wpis, super stylizacja, poklikane :) Mogę liczyć na rewnaż? :)

    http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny blog a ty jesteś bardzo ładna :) pozdrawiam, zapraszam do siebie ja dopiero zaczęłam :)

    http://rogulska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny post, bardzo przydatny najbardziej spodobał mi sie ten sposób z karaniem siebie lub nagradzaniem:)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    http://caroline-caaroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. w chodzeniu do szkoły są plusy i minusy :)

    @http://anicix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny post ! :) Ja raczej jestem pechowa :P Na pewno nie urodziłam się pod szczęśliwą gwiazdą!
    Poklikałam, odwdzięczysz się tym samym u mnie?

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/08/wishlist-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo mądre i pomocne porady ;)) Na pewno sobie zapamiętam :))
    Ja tak czuję, że ten rok szkolny raczej nie będzie najlepszy, ale postaram się, żeby taki nie był :D
    Uczciwie poklikałam :))
    Mogłabym liczyć na klik u siebie?

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Przecudownie przygotowałaś ten post! Najważniejsze jest to, aby odnaleźć dobrą motywację. Taka hierarchia to podstawa. Dzięki niej wiemy na czym się bardziej skupić, a co trochę odpuścić. Musimy również od razu postawić sobie jasne cele dotyczące tego, co chcemy osiągnąć, a później pozostaje nam wytrwale dążyć do tego, aby spełnić nasze postanowienia. Rok szkolny nie musi być zły. Musimy się tylko dobrze do niego nastawić i zauważyć wszelkie pozytywy, bo jak wiadomo wszystko ma swoje wady, ale również i zalety. Mam nadzieję, że ten rok szkolny uda nam się rozpocząć i zakończyć najlepiej, jak tylko zdołamy :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  37. Pięknie u Ciebie na burku :)

    Brzydki Ptak Blog

    Zapraszam do udziału w konkursie "Back to School"
    http://brzydkiptak.blogspot.ru/p/konkurs-back-to-school.html

    OdpowiedzUsuń
  38. Przydatne porady ;)
    Ja myślę, że w moim przypadku system kar nie byłby dobry :)
    poklikałam, jeśli możesz to kliknij u mnie na bannery na pasku bocznym :)

    HELLO-WONDERFUL - klik

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne porady! Warto się do nich dostosować!
    Tak szczerze, to nie chcę wracać do szkoły ;/

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczny blog, bardzo mi się spodobał:) Czy mogłabyś poklikać w kliki u mnie? Obserwuję i liczę na to samo:) http://diamondbloger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Ciekawie piszesz
    Obserwuję ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Podoba mi się to, co napisałaś. Myślę podobnie i najczęściej staram się myśleć pozytywnnie, więc tutaj zyskałaś moją sympatię :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *.* Jak miło :3
      Nawet jeśli nie wychodzi, to trzeba się choć starać myśleć pozytywnie, a wszystko w życiu będzie trochę lżejsze ;D

      Usuń

Prześlij komentarz

✿ Bardzo dziękuję, że tu jesteś
✿ Zostawiając komentarz masz gwarancje rewanżu

Ostatnio popularne