Nowe może być dobre, czyli haul

Hejka :)


Dziś przychodzę do Was z haulem, którego zapowiedź mogliście już wczoraj zobaczyć na Facebooku-KLIK. Jest to dopiero drugi post tego typu (wcześniejszy TUTAJ), jednak to świetny sposób, by podzielić się z Wami różnymi nowościami, jak i podpytać się co myślicie o danych rzeczach. Wasza opinia jest bardzo ważna, dlatego też mam nadzieję, że się nią podzielicie :D.


 Zacznę od produktu, który zakupiłam już po raz enty. Jest to mój ulubiony, ogórkowy krem do twarzy z ziaji przeznaczony do cery normalnej, tłustej oraz mieszanej. Zawiera witaminy A, E oraz prowitaminę B5. Nawilża i delikatnie rozjaśnia cerę, jednak jego formuła jest na tyle lekka, że nie zatyka porów :D. Dla mnie to po prostu cud *.* . Ma 100 ml, czyli jak na krem do twarzy to całkiem dobra pojemność :).
Jeśli macie podobną cerę do mojej, tj, przetłuszczającą się w strefie T, gdzie potrzebny jest leciutki, niezatykający porów kosmetyk, polecam przetestować właśnie ten :).
Miejscowy sklep - 9zł


To dziwne jajeczko można nazwać podróbką słynnego eosa. Nie tak dawno ten nawilżający błyszczyk był dostępny w biedronce. Swoją funkcję, czyli nawilżanie warg, spełnia bardzo dobrze, na dodatek jest poręczny. 
To jajko rzekomo ma mieć zapach czekolady, jednak ja tu czuję wyłącznie kokosa..hm, a może to czekolada z nadzieniem kokosowy? o.O Jeśli tak to zwracam honor ;).
Biedronka - ok. 7zł
 

Firma Le Petit Marseiliais zainteresowała mnie od momentu, gdy tylko weszła na polski rynek. Może to za sprawą dobrej reklamy, którą pamiętam po dziś dzień (ot, taki szczegół ^.^) lub z powodu ciekawych połączeń zapachowych. W końcu natknęłam się na ten żel pod prysznic na promocji w Rossie, gdzie zapłaciłam 10 zł za 400ml. Póki co zdążyłam użyć go tylko kilka razy, jednak jestem zachwycona intensywnością zapachu, który rozchodzi się po całej łazience i pozostaje na ciele ♥.


"Córki Księżyca: Nocny Cień; Tajemny Zwój" to drugi tom z serii o Córkach Księżyca, które muszą przeciwstawić się złym siłom Atroxa, a dopiero co wkroczyły w świat magii. Chciałam zamówić również pierwszy tom, jednak zabrakło go już w hurtowni. Mimo to po prostu "połknęłam" tę publikację za jednym razem.

Każdy tom ma w sobie jakby dwie części, co jest bardzo ciekawym rozwiązaniem :). A z kolei każda część jest zapisana z punktu widzenia innej córki księżyca. Są one cztery: Vanessa, Serena, Jimena oraz Catty i posiadają różne umiejętności: zamiana w niewidzialne cząsteczki, czytanie w myślach, wizje przyszłych wydarzeń oraz zdolność podróżowania w czasie.
dadada.pl - 3,60zł (serio i jest to wersja pełnowymiarowa, a nie kieszonkowa:D)


Książki Reginy Brett stały się bardzo popularne, dzięki mądrościom, jakie zawierają. Każdy z 50 felietonów jest wskazówką, która dociera do wszystkich, dzięki prostocie i prawdziwości. Spośród "Bóg zawsze znajdzie Ci pracę", "Bóg nigdy nie mruga" oraz "Jesteś cudem" wybrałam tę ostatnią, ponieważ potrzebowałam słów, które do mnie przemówią i pomogą bardziej uwierzyć w siebie, a sam tytuł zapowiada, że ta publikacja jest właśnie dla takich osób, jak ja. 

Muszę przyznać, że nigdy nie lubiłam sięgać po poradniki, bo teksty typu weź kartkę i napisz to i to mnie usypiają. Jedak z "jesteś cudem" jest inaczej. Nie jest to książka, która każe skupiać się tylko i wyłącznie na sobie, ale pokazuje, że będziemy z siebie zadowoleni, gdy swoim życiem podzielimy się z innymi - pomożemy im w trudnych chwilach, docenimy, choć nikt inny tego nie robi. Wystarczy tylko, że uwierzymy w siebie i w to, że nawet myśląc, że nie mamy nic, tak na prawdę mamy bardzo wiele.
dadada.pl - ok. 28zł

Po thrillery zaczęłam sięgać od niedawna. Zawsze czytałam książki fantastyczne, ale pewnego dnia zakupiłam "Upadłe Anioły" Grahama Mastertona i dzięki tej książce zaczęła się moja przygoda z publikacjami o mroczniejszej fabule.

Głównym bohaterem w "Lepszy byłby martwy" jest Simon Fisk, który zajmuje się odnajdywaniem porwanych dzieci. Robi to, ponieważ stracił kiedyś swoją małą córeczkę, a każde odnalezione dziecko jest dla niego jakby terapią na wciąż żywy ból. Do tej pory udawało mu się odzyskać każde porwane maleństwo, ale czy i tym razem zdąży przechytrzyć porywaczy?
Fabuła jest bardzo ciekawa, wciąga od pierwszych zdań i ciężko jest przewidzieć co wydarzy się na następnych stronach.

dadada.pl - 0,01zł (rejestrując się na tej stronie i zaznaczając chęć otrzymania newslettera dostaje się kod, który przy zamówieniu uprawnia do wyboru jednej z pięciu książek, którą można nabyć za grosz.)


Nie lubię dużych toreb, zabieram je tylko na szkolne wycieczki. Moim ulubieńcem od zawsze jest mała torebeczka na długim pasku. Tę na powyższym zdjęciu znalazłam na promocji za 15zł i aż szkoda mi było jej nie kupić ;D.


Uwielbiam rozkloszowane spódnice, czy sukienki, dlatego też obok tej nie mogłam przejść obojętnie. Bardzo mi się w niej podoba zakończenie czarnym materiałem oraz kolory kwiatów, które są jak żywe. I na dodatek jest z materiału, który świetnie się układa *.*. W najbliższym czasie wybieram się w niej na chrzest bratanicy, dlatego też możecie spodziewać się stylizacji :D.
Miejscowy sklep - ok. 45zł


Ostatnio coraz częściej kupuję ubrania w paski. I choć powszechnie wiadomo, że poziome pasy poszerzają, to mimo tego nie czuję się w nich niekomfortowo. Wręcz przeciwnie - dzięki temu, że ten wzór jest ponadczasowy, zawsze czuję się mega modnie :). Poza tym motyw ten świetnie komponuje się z jeansem i na pierwszy rzut oka zwykłe stylizacje, zamienia w bardzo interesujące. A Wy lubicie paski?

Co podoba Wam się najbardziej?
Miłego Dnia :3

Komentarze

  1. jakie ładne ubrania :) Książki mnie zainteresowały, zapisze sobie tytuły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że się podobają ;).
      Nosząc je będę sobie przypominała te miłe słowa ;D.
      Jak najbardziej je polecam ♥

      Usuń
  2. Ale cudowny haul! Piękna sukienka :)
    Świetne książki :3
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Paski są fajne ^^
    Najbardziej podobają mi się książki, muszę którąś z nich przeczytać! :)

    http://artistically-immediately.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *o* Widzę, że największy zachwyt jest nad książkami :). Nie dziwię się, bo na mnie też wywarły ogromny wpływ ;).

      Usuń
  4. Cudowna sukienka a na książki muszę się skusić ;) moglabys wejsc na fb? Wysłałam ci wiadomość. ;) pozdrawiam: *
    http://milosczycieszkola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weszłam, przeczytałam i odpowiedziałam :).

      Usuń
  5. ja nie polubilam zelu La Petit :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem zapachy mają meega kuszące *.*. Gorzej już z otworem, przez który wylewa się dużo żelu i to nawet bez naciskania.
      W najbliższym czasie planuję pełnowymiarową recenzję ;)

      Usuń
  6. Muszę sięgnąć po "Jesteś cudem"; to na pewno super dawka motywacji. Super ta sukienka poza tym ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jakich pięknych motywacji *.* Docierają prosto do serca ♥

      Usuń
  7. super blog!

    follow?
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. nie widziałam jeszcze tego jajeczka u mnie w biedronce a chętnie bym kupiła;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmm..to mam nadzieję, że jeszcze się pojawi :)
    Ja żałuję, że nie udałam się, gdy od razu się pojawiły, bo były truskawkowe, malinowe, po prostu o wiele większy wybór :D. A później do wyboru miałam tylko czekoladę i banan :P.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny haul :3 ja ogolnie mam jajeczka eos i kupilam tez ta podrobe i moge stwierdzic ze nie dorównuje, tania i zła podróbka :(
    queenxfangle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za tę opinię :).
      W takim razie muszę zaopatrzyć się w prawdziwego eosa :). Jestem go barrdzo ciekawa ;3.

      Usuń
  11. Ten niby eos z biedronki jak dla mnie jest okropny. Kupiłam bananowy i po pierwszym użyciu powędrował do kosza. Po pierwsze - strasznie śmierdział, po drugie - pozostawiał na ustach klejącą warstwę i był okropny w smaku... bleee

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę kupić tą książkę "Jesteś cudem" napiszę do Ciebie na fb i sie trochę o nią popytać ok?
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu po to jest facebook :).
      Zawsze staram się jak najlepiej odpowiedzieć na pytania ;).

      Usuń
  13. Chyba przeczytam w końcu tę książkę jesteś cudem " wszędzie jej pełno ostatnio ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy skończę tę publikację, chyba sięgnę i po inne książki tej autorki :3.
      Pisze ona prosto z serca ♥

      Usuń
  14. Ta sukienka jest boska *o*
    "Jesteś cudem" mam zamiar przeczytać :))))
    Zapraszam na nowy post :)
    http://simdayblog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  15. Super haul :D
    Co powiesz na obserwację za obserwację?
    http://pineapple3443.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zakupy! Zainteresowała mnie ta książka "Jesteś cudem ":)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej podoba mi się kwiatowa sukienka. :)
    colorful-tiger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny blog :) Obserwacja za Obserwacje? x

    zapraszam http://agatabasiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny haul!
    Ja posiadam ''Bóg nigdy nie mruga'' i teraz mam w planach kupić ''Jesteś cudem''. :)

    Pozdrawiam, http://iamangelikaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. I love it! Perfect photos, keep goig! ♥
    Follow for follow? Let me know, I always follow back! ♥

    Izabella | Môj BLOG /klik/

    OdpowiedzUsuń
  21. Z wszystkich twoich ulubieńców, oczywiście najbardziej zachwyciła mnie moja ulubiona książka - Córki księżyca. Trochę dziwnie, że zaczęłaś od II Tomu, haha :D Bardzo polecam przeczytać ci pierwszy. Ja tą II skończyłam czytać już dosyć dawno, pisałam nawet o tych książkach, pamiętasz? :D No i właśnie jak zwykle zapomina mi się, żeby zamówić III Tom. Kurczę, muszę sobie chyba wszystko zapisywać, masakra z tą moją pamięcią :o Potem będzie gorzej bo już IV tom jest tylko w Stanach :/
    Bardzo zachwyciłaś mnie jeszcze tym żelem pod prysznic i kremem :)
    W odp. na twój komentarz, bardzo dziękuję za miłe słowa o filmiku i poście :) Haha może faktycznie jakaś telepatia, ale wątpię, żeby się okazało że to ten sam kombinezon. Mój jest taki jakby niebiesko fioletowy i dół jest długi. Tak jakby długie spodnie i bluzka na ramiączkach, mam nadzieję, że wiesz o co chodzi :D
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że pamiętam :). To właśnie po Twoim wpisie stwierdziłam, że warto przeczytać tę serię :*.
      To jednak inny :P. Ja zamówiłam krótki, o połączeniu kolorystycznym: czerni i bladego różu :P.
      Mam nadzieję, że obie się nie zawiedziemy na produktach :3
      Buźka :*.

      Usuń
  22. miałam 'eosową' podróbkę, tylko w kolorze bananowym i spisywał się u mnie dobrze, do momentu...aż przepadł w niewyjaśnionych okolicznościach.. :(
    www.kiinsza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi najbardziej spodobała się koszulka w paski i książki. Ostatnia wydaje się dość mroczna, ale intrygująca. Też ostatnio sięgnęłam po książkę Reginy, ale wybrałam Bóg Nigdy Nie Mruga i myślę, że ta książka jest naprawdę super, po Jesteś Cudem też zamierzam potem sięgnąć ;)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne nowości! Mi też ostatnio bardzo podobają się bluzki w paski i mam ich kilka w swojej szafie :D

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie pasków systematycznie przybywa :P

      Usuń
  25. Kocham zdjęcia w tym stylu <3
    Obserwuję ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Sukieneczka zdecydowanie w moim stylu i chętnie sama bym ją założyła. Jeśli chodzi o Ziajkę to uwielbiam wręcz wszystkie ich kosmetyki za cenę i jakość. Obserwuję i będę wpadać częściej :) Pozdrawiam cieplutko i w wolnej chwili zapraszam www.pomyslowa-wiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam taki sam żel pod prysznic i zgodzę się z Tobą, jest naprawdę świetny. Ja wybrałam "Bóg nigdy nie mruga" i bardzo polecam tę część, jak tylko będziesz miała czas i ochotę. Jestem pewna, że też Ci się spodoba :)

    http://mauveshade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach jest cudowny ♥
      Zastanawiałam się właśnie nad "Bóg nigdy nie mruga" i "Jesteś cudem", jednak ta druga książka wydawała mi się bardziej trafioną propozycją, jeśli chodzi o moje życie. Choć, gdy skończę ten poradnik prawdopodobnie sięgnę i po część, , którą czytasz ;).
      Jak Ty mnie dobrze znasz :D.

      Usuń
  29. Zainteresował mnie żel pod prysznic. Opakowanie bardzo mi się podoba :)
    Podkoszulek w paski jest super ♥

    http://nastriala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Odpowiedzi
    1. Też je lubię od.. nawet nie pamiętam od kiedy :). Moje pierwsze kosmetyki były właśnie z tej firmy :P.

      Usuń
  31. Jestem w trakcie czytania książki "Jesteś cudem", bardzo fajna, polecam:)

    byminia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Również zakupiłam sobie ten płyn z Marseiliais :)

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  33. Ostatnio byłam na zakupach i zastanawiałam się czy kupić ten krem ogórkowy.. Nie kupiłam.. ;/
    Najwyraźniej to był mój błąd ! :C
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Chciałam ostatnio to "jajeczko"sobie kupić ale następnego dnia już nie było hah
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. świetna sukienka, bardzo mi się podoba, a pasiaki uwielbiam :)
    potrzebuję Twojej pomocy, czy klikniesz w linki shein tutaj??

    http://fashionelja.blogspot.com/2015/08/boho-and-chic.html
    i w poprzednim poście

    OdpowiedzUsuń
  36. Super! Najbardziej zainteresowały mnie książki no i popularne ''jajeczko'' :)
    (Mój blog)

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam ta pomadkę z biedronki, ale truskawkową (czerwoną) też ją bardzo lubię ;P
    Zapraszam na mojego bloga Clik!

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam książkę Reginy z tej samej serii ale moja nazywa się "Bóg zawsze znajdzie ci pracę", bardzo fajnie napisane i łatwo się czyta.Od dawna poluję na "Jesteś cudem" :)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetna ta bluzka w paski, ostatnio podoba mi się ten motyw ! :)

    pozdrawiam,
    ANN--BLOG.BLGOSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  40. O mialam ten krem z ziaji i czytalam "jestes cudem" świetne to jest :)

    OdpowiedzUsuń
  41. chętnie bym przeczytała książkę - lubię taką tematykę:D
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  42. Muszę w końcu przeczytać "Jesteś cudem" jakoś nie mogę się do niej zebrać.
    Śliczna sukienka, ten kwiatowy wzór jest taki subtelny :)
    To jajeczko z biedronki bardzo mnie zainteresowało. *-*
    Niestety mam cerę suchą, więc nie pozwolę sobie na przetestowanie tego kremu, ale po Twoim wpisie widać, że jest świetny. :)
    Jednym słowem wspaniali ulubieńcy! :*
    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    Môj BLOG /KLIK/

    PS: Follow for follow? I always follow back! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. super zakupy! ja jak pojade to nic zawsze nie kupie :D:D takie szczescie...

    Pomogłabyś mi? Jeśli tylko masz czas i ochotę, poklikaj w poscie w linki : http://twoimioczami.blogspot.com/2015/08/pierwsza-wspolpraca-my-wishlist-with.html Z góry dziękuje:) a jeśli uważasz za spam - okej! Mimo wszystko zostawiam komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  45. śliczne ubrania ;)

    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. nice post :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Ciekawy haul, kupiłaś ładne rzeczy. Zastanawiam się, czy też nie kupić "Jesteś cudem". No i dziękuję za "polecenie" tej internetowej księgarni! Muszę ją obczaić. :)
    Sztuka parzenia herbaty [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  48. sporo tego :) mnie jak zwykle zainteresowały kosmetyki :D mam oryginalnego eosa ale z Twojego opisu wynika, że biedronkowa wersja jest dużo lepsza :D

    OdpowiedzUsuń
  49. super książki ! a kremy z ziaji uwielbiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  50. W poście o Inspiracjach poleciłam twój blog! :) i dziękuje za pomoc :*
    Zapraszam http://paulineya.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Mam to jajeczko z biedronki,a tak właściwie to już mi się skończyło :( Jest ono ok, ale zapach okropny jak dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetny haul! Chciałabym w najbliższym czasie wypróbować ten błyszczyk z Biedronki, bo wydaje się naprawdę ciekawy. O książce "Jesteś cudem" już wiele słyszałam i zastanawiam się również nad jej kupnem :) Natomiast "Córki Księżyca" lądują już na liście książek, które obowiązkowo muszę przeczytać. Od razu również weszłam na tą stronę, gdzie można kupić tą książkę tak tanio! Za chwilkę przejrzę, czy mają jeszcze coś ciekawego w tak niskich cenach :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetny blog <3 Obserwuje :)
    zapraszam do mnie jeśli będziesz miała czas :)
    http://goldenangelxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. ślicznie wyglądasz w takiej fryzurze :)
    też używam tego kremu z Ziaji
    Czy mogłabyś poklikać w linki na moim blogu?

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Post jak zwykle świetny, a ja wpadłam na chwilę zaprosić Cię na KONKURS na moim blogu. :) Do wygrania świetna, bardzo kreatywna książka! Zerknij, może Ci się spodoba i weźmiesz udział? :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  56. sukienka sliczna!a do kremow z ziaji nie jestem za bardzo przekonana..
    Buziaki ;)
    Caroline z http://imacharlatan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. uwielbiam kosmetyki z Ziai:) super sukienka:)
    obserwujemy?
    pozdrawiam!

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Przepraszam, że tak długo mnie nie było na Twoim blogu! Miałam krótką przerwę i teraz nadrabiam zaległości :)
    Cieszę się, że pojawiły się tu książki. "Jesteś cudem" mam na swojej półce, przeczytane do połowy. Bardzo motywujący zbiór felietonów ;) Szkoda, że się nie załapałam na podróbki eosa w biedronce :( Bardzo ładna sukienka! Bluzka też fajna, ale sukienka podbiła moje serce, też lubię rozkloszowane!
    Pozdrawiam serdecznie
    Fanny http://buszujacawsrodksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. znam ten krem ziajki i jest spoko, jak reszta ;-) przynajmniej u mnie się sprawdzają;p
    Sandicious!

    OdpowiedzUsuń
  60. Super torebka :)
    wspólna obserwacja?
    fahion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !

    http://want-cant-must.blogspot.com/
    ps jeśli podoba ci się blog-skomentuj, zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  62. hej kochana! używasz jeszcze jakiś produktów z Ziaji?

    OdpowiedzUsuń
  63. "Jesteś cudem" uwielbiam! Naprawdę ciekawy post i dużo zdjęć! :)

    Zapraszam Cię na nowy post! Mój Blog - klik!
    Jeżeli masz ochotę zachęcam do poklikania w linki, odwdzięczę się! Link do postu- klik!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

✿ Bardzo dziękuję, że tu jesteś

Ostatnio popularne