Główne trendy na jesień-zimę 2015/16 | Wishlista

 Czeeść :-)

Bardzo Wam dziękuję za podzielenie się subiektywnymi opiniami na temat tatuaży pod ostatnim wpisem. Cudownie jest widzieć, że wpisy Was interesują i skłaniają do wyrażania własnego zdania, a właśnie o to mi chodzi ;).
A poza tym chciałabym Wam podziękować za jeszcze jedną sprawę, a mianowicie, za to, że jest Was już tak wielu *.* . Dziękuję za 350 obserwacji, jestem zdziwiona, że to, co tu robię podoba się coraz większej ilości ludzi :). Super uczucie wiedzieć, że to, co się pisze ma sens. Dziękuję ♥.
(Nie ma to jak powtarzanie tego samego słowa cztery razy :P ).

Po tak słodkim wstępie wypadałoby przejść do konkretów. Jesień zbliża się wielkimi krokami, choć za oknami pogoda kilka dni temu była dość wakacyjna. Jednak nie dajmy się zmylić i już teraz pomyślmy, co przydałoby nam się nowego w szafach na kolejny, chłodny sezon.

Ważne, żeby w ubraniu czuć się komfortowo, ale gdy jest ono modne, to dodaje nam do atrakcyjności jeszcze więcej. Dlatego za chwilę zobaczycie największe modowe hity jesieni i zimy - kolory, czy motywy, z których gwarantuję, że każda z nas znajdzie coś dla siebie ;).



LATA 70.
Nawiązania do lat z ubiegłych dekad w modzie są czymś naturalnym. Tym razem króluje powrót do ery hipisów, czyli lat 70. :  spódnic w kształcie litery A, trenczy, golfów i dzwonów. Retro jest super!


KLIK                                                                          KLIK
 
NIEBIESKI
Latem najchętniej noszony w odcieniu baby blue, tym razem można po niego sięgać w dowolnym odcieniu. Moim zdaniem, granatowy jest świetny na stonowaną jesień, a dzięki kobaltowi choć trochę obudzimy szare ulice.

KLIK                                                                  KLIK 

CZARNY, czyli uniwersalnie i modnie

 KLIK                                                              KLIK
 
CZERWONY
I z tego jestem najbardziej zadowolona, ponieważ moim ulubionym kolorem ubrań jest właśnie czerwień ♥. Tak jak i w przypadku niebieskiego, w nadchodzącym sezonie czerwień jest mile widziana w każdym odcieniu - od jaskrawości, po odcień wina.

KLIK                                                                 KLIK

MILITARIA i KHAKI
Dobrze, że nie jest to już ubiór zarezerwowany wyłącznie dla uczniów szkół mundurowych. Jak dla mnie parki świetnie reprezentują ten trend, w szczególności te z dodatkiem skórki :3.
 KLIK                                                                   KLIK

GRAFICZNE KWIATY
Motyw, który każdej stylizacji doda uroku. Jeśli chcesz być bardziej dziewczęca, nawet nosząc obszerne bluzy, postaw na taką z uroczym, kwiatowym wzorem ;).

KLIK                                                               KLIK
PASKI 
Zarówno jako wzór ozdabiający całe ubrania, tak i podkreślenie talii, poprzez przewiązanie jej paskiem jest jak najbardziej w modzie. 



 KLIK                                                               KLIK

FRĘDZLE
Torby z frędzlami modne latem wciąż są wielkim hitem!  Jeśli są one w Twoim stylu odważ się również zainwestować w buty, kamizelkę, czy spódnicę w stylu Dzikiego Zachodu :D. A gdy to dla Ciebie zbyt wiele, może wystarczy breloczek, czy kolczyki z frędzlami?
KLIK                                                         KLIK

+Mogę liczyć na kliki w linki umieszczone pod ubraniami?
Za podanie cen czterech rzeczy Twój blog zostanie polecony w następnym wpisie, a za napisanie cen dziesięciu produktów, Twoja strona ląduje na pasku bocznym na dwa tygodnie :).

Który trend na nadchodzące sezony najbardziej Wam się podoba? Jak idzie Wasze odświeżanie szafy na jesień? ♥
 
A tym dobrym duszom dziękuję za kliki w poprzednim wpisie :* :


Komentarze

  1. Czerwony <3 Jestem za! Akurat sprawiłam sobie świetny czerwony płaszczyk i widzę, że trafiłam w dziesiątkę :D Marzy mi się podobna frędzlowata narzutka *.* Chyba najwyższy czas iść do pracy i sobie zarobić na marzenia ;D
    $18.34
    $6.21
    $3.67
    $40.64
    Poklikane ;>
    Pozdrawiam serdecznie!

    NiczymSzeherezada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuu, ale masz modowego nosa xD. Gratuluję takiego wyczucia, czerwony to na prawdę cudy kolor *.*.
      Oj tak, regularna wypłata pozwoli szybciej zapełnić szafę :).
      Dzięki za kliki, również pozdrawiam :*

      Usuń
  2. Dziękuję za klikanie u mnie, super fotki, też poklikałam ;)
    Spódniczka: 3,67$
    Parka: 40,74$
    1 sukienka: 18,99 $
    Kimono: 18,34 $
    Torebka: 2,49 $
    2 sukienka: 19,99 $
    kwiatowa spódniczka: 9,22 $
    Bluza: 19,50 $
    2 czarna sukienka: 3,12 $
    Zielona kurtka: 5,23 $
    Jeansowa kurtka: 25,30 $
    Pozdrawiam i obserwuję ;33

    [KLIKNIJ]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież trzeba sobie jakoś pomagać ;)
      Pięknie dziękuję ♥

      Usuń
  3. swietnie niestety nie czuje sie dobrze w niebieskim i czerwonym :( jednakze reszta mi jak najbardziej pasuje :*


    u mnie recenzja kremu L'oreal. Gorąco zapraszam: http://alexwberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podoba mi się powrót do lat 70 tych, uwielbiam retro!
    pebmonster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja najbardziej lubie minitary *,*
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Poklikane:) Mogłabyś poklikać w linki u nas? Byłybyśmy bardzo wdzięczne. http://fashiongllam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Czarny chyba zawsze zostanie w modzie
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwnie by było, gdyby było inaczej ;D

      Usuń
  8. UWIELBIAM FRĘDZLE XD


    plus czarny czarny czarny :d zawsze i wszędzie


    wpadnij do mnie :D
    może zaobserwujesz?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiam kolory, choć kiedyś najcczęściej gościł u mnie kolor czarny. Jestem za to wierną fanką niebieskiego i khaki!

    Kochana ceny (liczę na klik u mnie)
    3,67
    25,30 (cudowna ta kurteczka!LucLuc)
    8,60
    4,36
    6,21
    3,12
    24,99
    23,57
    5,23
    40,64
    9,22
    19,50 (<3)
    2,49
    18,99
    19,99
    18,34

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebieski jest cudny ;) Jak dla mnie tylko czarny w szafie to zbyt...pochmurnie :P Cieszę się, że przestawiłaś się na bardziej różnorodną paletę barw ;))
      O jeny, tego się nie spodziewałam *o*
      Za to obiecuję, że Tw blog leci na pasek boczny na 3 tygodnie <3
      Dziękuję za uczciwość ^^ już wpadam do cb klikać :3

      Usuń
  10. Poklikałam <33
    Boskie zdjęcia. Kiedy masz w planach kolejny post. ?
    Co powiesz na wspólną obserwację. ?? Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Kolejny wpis w weekend lub na początku przyszłego tygodnia ;).
      Zrobione Kochana :*

      Usuń
  11. Ta spódnica pierwsza cudowna no i ten żakiety granatowy.. Cudo !

    OdpowiedzUsuń
  12. Spódnice w kształcie litery A są cudowne! Sama sobie ostatnio taką zamówiłam tylko w nieco krótszej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do mnie nieco krótsze też bardziej przemawiają :D

      Usuń
  13. Super ubrania :) Bardzo mi się podobają spódniczki w kształcie litery A :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem zdecydowanie za kurtką jeansową i kolorami khaki na ten sezon :)
    http://wypadzikowyblog.blogspot.com/ <- serdecznie zapraszam po wakacyjnej przerwie wielki powrót ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Poklikałam :) Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam :*

    laastwish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję ci, ja również się zbliżam do tej liczby, to niesamowite! Bo cały czas się mówi o obserwujących jak o liczbie - 350... a jak sobie tak wyobrażę ile to ludzi... miazga :D
    Ja tam chyba zostaję przy klasycznej czerni :)
    Dziękuję ci za tak pozytywny komentarz!! Fajnie wiedzieć, że ktoś faktycznie obejrzał ten filmik. A teraz uwaga, ceny (jadę po kolei) :D
    1.3,67$ 2. 25,30$ 3. 8,60$ 4. 4,36$ 5. 6,21$ 6. 3,12$ 7. 24,99$ 8. 23,57$ 9. 9,22$ 10. 19,50$
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, no dokładnie xD tyle osób, które zdecydowały się zostać na stałe i obserwować... jestem w szoku ♥
      Wiadomo, każdy lubi coś innego, ale czerń czasem fajnie przełamać czymś innym, rzadziej spotykanym :3
      dziękuję za tyyyle klików <3 jesteś wielka :*

      Usuń
  17. naprawdę świetny post! poklikałam szczerze we wszystkie a tu przykłady paru cen:
    US$ 3.67 USD $25.30
    queenxfangle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam frędzle :D ale z kolorów to pozostaję wierna czerni :)

    [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
  19. mnie jakoś te frędzle nie przekonują :D poklikałam, ale zwykle nie sprawdzam co klikam wyłączam krzyżykami na pasku :D obserwuję od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak widać wcale się nie spieszę. Dziękuje, też się 3maj ;) I poklikałam.

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawe propozycje na jesienne dni. Ja póki co szukam jeansowej parki,która jest największym trendy tego sezonu. :) Poklikałam i liczę na rewanż. :*

    Zapraszam do mnie,post o motywacji do ćwiczeń. Może i Ty zaczniesz wraz ze mną pracować nad swoim ciałem. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/09/jesienna-chandra.html

    OdpowiedzUsuń
  22. strasznie podoba mi się to kimono! jego cena $18,34 sukienki: $18,99, $19,99 torebka $2,49 :)
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  23. ja niebieski mogę nosić zawsze i wszędzie;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładne zdjęcie <3 poklikałam
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne ubrania :)
    Poklikałam :)
    Obserwuję i zapraszam: lifeforbeautymoments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. poklikane! proszę o kliki tutaj: http://emilizzenike.blogspot.com/2015/09/14-all-little-things-romwe-wishlist.html niewiele mi już brakuje! a jeśli i Ty potrzebowałabyś jeszcze pomocy w klikaniu, to pisz chętnie pomogę! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ Już wpadam do Ciebie i klikam :*

      Usuń
  27. Oczywiście poklikałam :)
    Mam nadzieję że pomogłam :)
    frędzle są super <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://paaullina-blog.blogspot.com
    Mam nadzieje że wpadniesz <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Poklikałam i byłoby mi niezmiernie miło gdybyś odwdzięczyła sie tym samym w ostatnim poście u mnie :)
    $19.99
    $25.30
    $3,67
    $8,60
    $4,36
    $6,21
    $3,12
    $24,99
    $23,57
    $5,23
    $40,64
    $9,22
    $19,50
    $2,49
    $18,99
    $18.34



    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  29. Fantastyczna wishlista, poklikałam :)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

✿ Bardzo dziękuję, że tu jesteś
✿ Zostawiając komentarz masz gwarancję rewanżu

Ostatnio popularne