Muzyczna playlista + Kreatywne tatuaże

Sieeemanko ;-)

Jak Wam leci czas w szkole? Opowiadajcie, chętnie poczytam ♥.
U mnie bez fajerwerek, zdarzają się dni lepsze, jak i gorsze. Jedyne co mi przeszkadza w pozytywniejszym nastawieniu to ciągły brak zaakceptowania końca wakacji i przestawienia się na tryb nauki... ale zaraz, zaraz - za nami już połowa miesiąca! Wypadałoby się w końcu ogarnąć. Macie swoje sposoby na szybki powrót pogody ducha? Z chęcią wypróbuję, jeśli takie istnieją :P.


Przygotowałam dla Was kilka piosenek, których najchętniej słucham na słuchawkach, czy to w celu rozbudzenia, czy wyluzowania. Dajcie znać, co o nich myślicie ;). Jednak głównym tematem dzisiejszego wpisu będą... taram taram...
tatuaże! (tak, wiem, że jest to w tytule :P)

Co podoba mi się w TATUAŻACH?

Zdecydowanie najlepsze jest to, że poprzez ten znak możemy na swoim ciele zapisać każdy symbol, który nas odzwierciedla. Lub ukazuje to, czego w życiu poszukujemy. Na przykład lew wciąż będzie przypominał o byciu coraz bardziej odważnym; ptak - o poszukiwanej wolności, a tygrys o tym, by w życiu bardziej walczyć o swoje i nie bać się iść do przodu.



Najlepsze miejsce dla tatuażu?
Najbardziej podobają mi się te pod obojczykiem, w okolicach kostki, czy sentencje na palcu serdecznym. Choć wiele dziar na rękach wygląda bardzo efektywnie, to jednak na tak odważny krok nigdy bym się nie odważyła. Ale tych szaleńców podziwiam :D.


Największe wady posiadania tatuażu?
Ich złe strony nasuwają się do głowy jako pierwsze. Wielu pracodawców uzna osoby z tatuażami za nieodpowiednie do danej pracy(chyba, że jest on łatwy do zakrycia). Poza tym, z wiekiem skóra zaczyna się marszczyć i znaki nie będą się już tak ciekawie prezentować.
Ale największy błąd... to wydziaranie na stałe imienia osoby, w której jest się zakochanym. Niby gest z dobrego serca, ale gdy ten związek się rozpadnie? Przypominajka o chwilach z drugą połową poza zasięgiem gwarantowana.



Czy zamierzam zrobić sobie tatuaż?
Długo zastanawiałam się nad odpowiedzią... a mimo to wciąż nie jestem pewna, co napisać. Póki co nie ciągnie mnie do tego, by naznaczyć się na całe życie. Ale gdy będę pełnoletnia i w głowie pojawi mi się pomysł na tatuaż, który będzie dość subtelny, a po części wyrazi moją osobowość, to jest duże prawdopodobieństwo, że to zrobię :D. Jednak tylko wtedy, gdy będę pewna swej decyzji na 100%.




Obrazki, które widzieliście zostały pomalowane przeze mnie w cuudownej kolorowance. Nigdy nie byłam specjalistką w malowaniu, a rysowaniu tym bardziej. Jednak taka książka pobudza kreatywność, rozluźnia i pomaga się skoncentrować, co bardzo się przydaje w roku szkolnym :). Dziękuję wydawnictwu KAKTUS, za możliwość rozwijania swojej wyobraźni.


Co myślicie o tatuażach i tej kolorowance? Jakie tytułu znajdują się na Waszej playliście?
------------------------------------------------------------------------------------------------
Za podanie czterech cen ukrytych pod poniższymi linkami polecę Wasz blog w następnym wpisie. Tylko proszę, odczekajcie 30 sekund na stronie, inaczej klik się nie liczy :*.

Komentarze

  1. Ja mam ochotę zrobić sobie właśnie taki jakiś dyskretny tatuaż jak skończę 18 lat, ponieważ uważam, że taki subtelny tatuaż, który może określić naszą osobowość jest czymś niezwykłym, bardzo wartościowym dla posiadacza :)) Podobnie jak Tobie, podobają mi się tatuaże jakieś małe, dyskretne, prywatne :))
    Oczywiście poklikałam, ceny: 2.85$ 3.15$ 19.69$ 17.99$
    Kolorowanka bardzo fajna ^.^
    Piosenki wspaniałe, również bardzo lubię piosenkę "Nieznajomy" :)
    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, mamy dużo tych podobnych punktów widzenia hihi :).
      Barrdzo dziękuję za kliki, polecenie masz gwarantowane ;D.
      I witam na liście top komentatorów Kochana ♥

      Usuń
  2. Mi się bardzo podobają tatuaże, jednak na razie się nie zdecyduje przede wszystkim ze względu na przyszłą prace. Chyba że taki na biodrze lub żebrach ;)

    Obserwuję :)

    p a u l y n n e x - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chce zrobić sobie jakiś taki mały tatuaż na nadgarstku :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kiedyś myślałam o tatuażu a teraz zdecydowanie nie chcę mieć żadnego pomimo tego dalej mi sie podobają choć nie czuję żeby to było w moim stylu, po za tym szybko sie nudzę i boję się że mogłabym żałować decyzji po kilku tygodniach, miesiącach bądź latach.
    Podaję ceny:
    okulary 2,85
    t-shirt 3,15
    torebka 19,69
    bluzka 17,99
    Zapraszam również do mnie ! :) Klik :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też właśnie myślę, że mogłabym się szybko znudzić tatuażem, ale póki co się nad tym zastanawiam i oswajam z myślą stworzenia jakiegoś ciekawego, drobnego tatuażu, który mógłby być ozdobą na lata :).
      Dziękuję za poklikanie :*

      Usuń
  5. Ja uwielbiam, jestem umówiona na mój 2 tatuaż w pazdzierniku i nie moge sie doczekac haha :-) Buziaki Kochana

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już druugi? *o* Podziwiam ^^
      Super, że jesteś pewna swoich decyzji ;).

      Usuń
  6. W przyszłości chciałabym zostać policjantką, bądź kryminologiem więc tatuaże bardzo by mi to utrudniły. Jednak wiem, że kilka dziar ozdobi moje ciało: za uchem, na karku, a trzecia albo na łopatce, albo na żebrach :3
    Pozdrawiam Julka♥
    okulary $2.85
    torebka $19.69

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja lubie tylko takie delikatne tatuaze ;) niektore sa naprawde spoko ;) ale wielkie mi sie nie podobaja. Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się delikatne tatuaże na nadgarstku albo na karku, ale u kogoś, sama nie planuje póki co;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o! na nadgarstku też fajne :D
      póki co też jestem na etapie "tylko patrzę, nic nie robię" :)

      Usuń
  9. Ja swój tatuaż robiłam rok temu, mam wytatuowane ramię ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  10. oczywiście poklikałam, bo wiem że to ważne :)
    wpadnij na nowy post i zrób klik w "KLIK" jeśli możesz :)?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuje za komentarz ;>
    zapraszam flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Twój blog jest bardzo ciekawy ;)
    Obserwuję
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. 2.85$ 3.15$ 19.69$ 17.99$ Czy mogłabyś odwdzięczyć się klikami u nas? http://fashiongllam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za kliki, u Was właśnie poklikałam :)
      Powodzenia ♥

      Usuń
  14. mam juz 2 tatuaze i planuje juz 3 :)
    Uzaleznia to bardzo, ciesze sie ze mieszkam w Londynie bo tutaj jest wieksza tolerancja do tatuazu wiec tu pracodawcy tak na to nie patrza :)

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  15. wow!
    kliknęłam,klikniesz w link do futra u mnie na blogu ? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Również mam tą kolorowanke, świetna jest!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Taka książka z kolorowankami na pewno jest świetna na odstresowanie i rozluźnienie :)
    Podsiadło - Nieznajomy, uwielbiam tą piosenkę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :3. Nerwy z całego dnia można przelać na malowankę i jednocześnie robić coś ciekawego! :D
      Zakochałam się w tym utworze dopiero po odtworzeniu go przez uczestnika The VofP. Cudowny utwór, wspaniały tekst ♥

      Usuń
  18. Masz bardzo zdrowe podejście :)

    OdpowiedzUsuń
  19. mi się tatuaże średnio podobają;p

    OdpowiedzUsuń
  20. Muzyka nawet mi się podoba ^^ Według mnie tatuaże są fajne i podobaja mi się, ale nie wiem czy bym była skłonna zrobić sobie taki ;) Pozdrawiam!

    Artistically Immediately Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam Dawida Podsiadlo ;) reszta piosenek tez spoko!
    xoxo // http:/lichette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dobrze, że są programy muzyczne, w których można odkrywać taakie talenty <3

      Usuń
  22. Ja osobiście jestem miłośniczką tatuaży. Na dzień dzisiejszy mam już zaplanowane 3 i z niecierpliwością czekam na rok 2016 gdy skończę 18 lat i będę mogła zacząć swoją przygodę z tatuażami :)

    zapraszam do siebie
    http://vaasy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, jak masz wszystko zaplanowane :P Dobrze, że jesteś pewna swoich decyzji ;)

      Usuń
  23. Mi bardzo się podobają tatuaże ale nie duże. Świetna ta kolorowanka i chętnie taką sobie kupie.
    Mogłabyś u mnie poklikać w linki? Byłabym bardzo wdzięczna i chętnie się odwdzięczę.
    http://paamietnik-kingi.blogspot.com/2015/09/powrot-do-szkoy-paczka-od-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi bardzo podobają się tatuaże, które coś znaczą. W przyszłości sama planuję sobie taki zrobić:)
    Mój blog - Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Dzięki za odwiedziny na Blasku! :) Jesteś prześliczna, to trzeba przyznać :)
    A co do tatuaży to podobają mi się jakieś takie drobniutkie na nadgarstku, ale sama nie chciałabym takiego mieć. Bałabym się, że coś mi się stanie, bla bla bla :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zastanawiam się nad zrobieniem tatuażu, ale mam jeszcze mnóstwo czasu. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ogólnie twierdze, że tatuaże sa zawsze fajne nawet na ludziach starszych. Sama bym chciała mnieć tatuaże, a zwłaszcza rekawy gdzie każdy mój tatuaż jest połączony jakims ciekawym wzorem ;)
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja z jednej strony właśnie bardzo chciałabym mieć tatuaż, a z drugiej to decyzja na całe życie ;c
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  29. Poklikane kochana
    2.85
    3.15
    19.69
    17.99
    mogę liczyć na Twoją pomoc?
    http://wkomenda.blogspot.com/2015/09/west-coast-2-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Mi osobiście tatuaże się mega podobają i na pewno sobie kiedyś zrobię, ale nie chce wytatuować sobie byle czego tylko aby był, bo bym juz to mogla dawno zrobić :P U mnie to będzie przemyślana decyzja i mam nadzieje, że bede zadowolona nosząc go do końca życia :) zapraszam również do siebie może wspólna obs? :*

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny wpis :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja chciałabym sobie zrobić tatuaż, ale delikatny, bardzo minimalistyczny :) Zobaczymy, może kiedyś :)
    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Tatuaż to fajna sprawa , ale pod warunkiem, że jest przemyślany:) Super piosenki!
    Pozdrawiam, http://byminia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja już w gimnazjum chciałam tatuaż i czekałam na to 18 lat, potem w liceum w sumie mogłam zrobić przed 18-stką, bo rodzice nic do tego nie mają, ale jednak miałam obawy że nauczyciele będą się czepiać. Niestety zanim skończyłam szkołę, dowiedziałam się że mam uczulenie na składnik zawarty m.in. właśnie w tuszu, który używa się do robienia tatuażu no i... jestem bez tatuaża :(
    Strasznie jestem z tego powodu zła, bo bardzo chciałam go sobie zrobić. Mi się nie podobają kolorowe, podobają mi się takie delikatne czarno-białe :)
    Dzięki za kliki u mnie u ciebie też klikam :*
    Okulary 2.85$, Bluzka z piórami 3.15$, Torebka 19.69$, Bluzka z kołnierzykiem 17.99$
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja jak na razie nie mam zamiaru robić sobie tatuażu. Nie jestem do tego całkowicie przekonana, ale może kiedyś... się zobaczy ;P
    Dziękuję, że poklikałaś u mnie w linki i j również to zrobiłam :)

    Okulary: $2.85
    Torebka- $19.69
    Bluzka- $17.99
    Bluzka w piórka- $3.15

    Pozdrawiam, Pola
    Mój blog--> KLIK!


    OdpowiedzUsuń
  36. Ostatnio widziałam calkiem sporo takich kolorowanek, ciekawa sprawa. Sama mam dwie, nie ukrywam ;). Co do prawdziwych tatuaży, średnio widze je u siebie, ale u innych-czemu nie?
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękna jesteś ^^
    Ja marzyłam kiedyś o tatuażu a gdy teraz mam 19 lat jakoś nie chce go mieć, ale w przyszłości nad tym pomyślę chociaż jeden mały ^ ^
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja chciałabym mieć tatuaż na nadgarstku... ale trochę się boję. Mam jeszcze czas ;)
    Ładne zdjęcia ;*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

✿ Bardzo dziękuję, że tu jesteś
✿ Zostawiając komentarz masz gwarancje rewanżu

Ostatnio popularne